Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



meridyen(furkankut),harvard//////////31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:36
looooo ne muzu looooo.......harvard buranın coğrafi yapısını biliyorsunda,tamam eyvallahta , iyice uçma sende..ordu ,giresun,trabzon (ilçeler daha şanslı olmak kaydıyla),rize,artvin sahil kesimi,senin buralara yağan kardan haberin yok heralde...muz yetştiğinide senden öğrendim,trabzonlu hemşehrilerim veya d. karadenizli arkadaşlar burda muz var mı yaw...benim bildiğim yok,ayrıca burada kısa mesafede,(misal hemen yamaçlardan sonra ortalama500mt ,kara kışın alasını da yaşar, biraz sahile inince haliyle hava yumuşar ama sende bizi hawai yaptın, karadenizde kış çetinde geçer (yağmur,sulu kar ,hemen her yıl tatminkar kar)şimdi laf mı senin bu anlattığın...bizde burası moskovadır demedik....
  ..

süheyl31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:50
Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji..................................................... .........................................CEVAP:çok haklısınız trabzon-rize dolaylarında inanılmaz nemli ve yağşlı iklim olduğundan son 10 yılda kışın sıcaklığın -5 bile olduğunu göremeyiz..karadenizin mersini gibi biryer o taraflar gerçektende..yazın serin olur derler ama yalan sıcaklık 24-25 dereceyse bilinki nem oranı %80 falandır ve insanı kanser eder.nefes alamazsınız.trabzon dolayları rize dolayları yazları serin değil bunaltıcıdır aksine.
  ..

impossible31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:01
Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji 31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:08 Rizeli veya Doğu Karadenizli olup kıyı şeridinde yaşayan arkadaşlar fazla uçmasınlar ve iklimlerini iyi tanısınlar yok her sene şu kadar kar alıyoruz her kışımız garanti filan öyle bir şey yok her kışınız garanti filan değil dahada ileri gidiyorum Rize ve bölgesi iklim olarak Karadenizin Alanya’sıdır cevap: senin iklim bilginden şiddetli kuşkulanıyorum seni takipde ediyorum fazla gaza gelen tahminlerde bulunuyor insanları yanıltıyorsun
  ..

saffet(subzero)31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:42
Soğuk havanın ve evde yanan kaloriferin kokusunu özledim. Halılar daha serilmedi, eve girerken ilk defa serilen halılardan çıkan kokuyu özledim :D:D Arif abi kafayı yiyecez bu gidişle:)
  ..

Cabarov31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:58
doğu karadenizin öyle iklime sahip olmasının asıl nedeni kafkas dağlarının soğuk rüzgarların önünü kesmesidir.
  ..

hüseyin aktaş(snowhuso)31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:39
EFSANE SEMİH arkadaşım, 1987 mart sistemi %100 polar kaynaklıdır.sibirya o sistemi marmara üzerinde bloke eden ve yer yer 1050 mb a kadar çıkan güçte bir y.b alanı olarak görev yapmıştır.polar kökenli sisteme sibirya ve hatta k.batıdan da azor yükseği o.avrupaya kadar genişleyerek destek vermiştir.zaten bu yüzden 15 güne yakın etkili olmuştur.çünkü hem yer sıcaklığı hem atmosferin üzerindeki sıcaklık değerleri nemlilik vb. gibi meteorolojik ayrıntılar da net polar sistem özünü bizlere açıkça göstermektedir.benim için galatasarayın en büyük olduğunun tartışılamayacağı gibi bu sisteminde polar olduğu tartışılmamalıdır derim.saygılar....
  ..

Cevad Aktaş31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:25
Arif bey, süheyl kardeşimizin sorusuna cevaben yazmış olduğunuz mesajın son cümlesini kopyalayıp bir yere saklayınız. Çünkü iç ve doğu kesimlerimizin yüksek rakımlı kesimlerinden yoğun kar ve çığ tehlikesi haberleri gelince lafları tersten anlayan bazı kardeşlerimiz hani iç ve doğuda kış ılık geçecekti diyebilirler. Bence bu tedbiri almalısınız. Örnek veriyorum: Ankaranın yüksek semtlerinde 10-15 cm kar varken kızılayda yarım cm bile olmuyordu. Bunu bizzat senelerce ve defalarca yaşadım ve tecrübe ettim. Siz bence tedbirinizi alın.
  ..

karfırtınası.ALİ31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:20
kar serpintisi kardeşim uyarıdan anlamayanlara sel,deprem,tufan farketmez, onlar tek seferde yıkılırlar, tıpkı atlantis ,pompei,lut gibi. Müslümanların avantajı ise KURAN gibi bir uyarıcıya, yol göstericiye sahip olmalarıdır. Zaman herşeyi gösterecektir.
  ..

Ozan DENİZ ETKİSİ31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:24
rizenin yağışı 300 kg olsaydı sanırım türkiyenin tek kar yağmayan şehri olurdu:) o kadar yağış varki birazının arada kar olmasu doğal:)
  ..

Hakan31 Ekim 2012 Çarşamba 15:10:43
Bu kışta fos çıktı kış koşullarını anca doğu anadolu ve doğu karadeniz yaşar diğerleri avucunu yalar 2 aydir kışın çetin geçeceğini yazan arkadaşlar şimdi sus pus oldular ve ortalıkta gözükmüyolar
  ..

Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:08
Rizeli veya Doğu Karadenizli olup kıyı şeridinde yaşayan arkadaşlar fazla uçmasınlar ve iklimlerini iyi tanısınlar yok her sene şu kadar kar alıyoruz her kışımız garanti filan öyle bir şey yok her kışınız garanti filan değil dahada ileri gidiyorum Rize ve bölgesi iklim olarak Karadenizin Alanya’sıdır ve sadece deniz turizmi eksiktir. Mikro klima alanıdır. Sıcaklıkları çok elverişlidir kışın ne çok düşer yazın ne çok yükselir genelde dengededir ve çok nemlidir birazda her mevsimi yağışlı olan ekvatoral iklimi andırır tek Rize değil bütün Doğu Karadeniz kıyıları genelde böyledir. Turunçgil yetişir, muz yetişir, tropik ve subtropik alanları seven çay Türkiye’de sadece Rize civarlarında üretilir. Rize’yi veya Doğu Karadenizi harita üzerinde bilmeyen birisi sadece şu yukarıda karaladıklarımı okusa herhalde burayı Pasifikler’de bir yer veya Güneydoğu Asya taraflarında diye tahmin eder. Şimdi bu şartlar düşünüldüğünde bu kesim için nasıl oluyorda her kış garanti denilebiliyor. Ayrıca cevap veren olursada bu konu hakkında başka bir yorumdada bulunmayacağım.
  ..

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:51
Dr.Joe D'Aleo
  .. | http://i.imgur.com/Si7Ml.jpg (140)

Can31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:15
384 e bakarak yaşayamazsınız.Önünüzdeki maksimum 3 güne bakın.Bu sene işler karışık.Arif hocada söyledi zaten bu sene uzun vadeli tahmin yapmak zor diye...
  ..

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:16
Here is Mr.Bastardi
  .. | http://video.foxbusiness.com/v/1934091589001/ (115)

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:22
Burda bir tropical siklon olusumu var ilerki gunlerde kendini gosterir...
  .. | http://i.imgur.com/Lvm19.jpg (82)

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:45
Sandy inin etkilediği alan 1.8 milyon square
  ..

Cabarov31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:28
modeller ne kötü ya ay ortası biraz serinliycek oda çok değil dün dedim o 384 değişir diye tamamıyle degısmıs umarım tekar degısır de soguklar gelır
  ..

deniz fırtınası31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:46
henrık larsenlı bi kış olsaydı keşke:)
  ..

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:07
Bu da Linda 1997 eylül ayında california kıyılarını vuran hortum.. Sandy halt etmiş
  .. | http://i.imgur.com/aOPoU.jpg (134)

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:59
Acilen bu havalara atraksiyon lazım sitede epey geyik dönemye başladı....
  ..

impossible31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:25
arif hoca bana adresini ver sana organik çay göndereyim....rize merkezden dışarıya çıkmayan çay orjinal çaykur çayı
  ..

impossible31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:26
çayın istediği özellik nemdir rusyada çay var gürcistandada var bunun sıcaklıkla ilgisi nedir anlamadım.....bana göre trakya olsun istanbul olsun rize merkezle kar kalınlığı konusunda yarışamaz trakya 5 senede bir adam aklıllı kar görürken rize neredeyse her yıl görüyor..ben isterimki her yıl güzel kar alalım ama bizim enlem belli konum belli
  ..

Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:14
Evet bu sene tipik Eidur Gudjohnsenli bir kış olacak ve Avrupa’nın kalemize(Bıyıklı Volkana) bol bol goller atacağı maçlar izleyeceğiz :)
  http://www.. | http://www.transfermarkt.com.tr/tr/eidur-gudjohnsen/profil/spieler_3176.html (75)

deniz fırtınası31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:27
HALİL AK ( 54 SAKARYA ) 31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:50 deniz fırtınası 31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:03 başlarım böyle modeler arıf agaaaa:))bu senede artık olmaz bişey unutalım bence:))arıf aga ao ve nao sitem vaad ederken nedir bu durum ne ddersin ? ------------------------------------------------------- ------------------------- Cevap: Kış bitmiştir (.) CEVAP : Nokta koymayı unutmuşsunuz :DD cevap . :))
  ..

impossible31 Ekim 2012 Çarşamba 14:10:58
rizede çayın üzerine 1 mt karda yağıyor...
Cevap:
Lezzeti ondan kaynaklanıyordur belki border=0
  ..



HALİL AK ( 54 SAKARYA )31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:50
deniz fırtınası 31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:03 başlarım böyle modeler arıf agaaaa:))bu senede artık olmaz bişey unutalım bence:))arıf aga ao ve nao sitem vaad ederken nedir bu durum ne ddersin ? ------------------------------------------------------- ------------------------- Cevap: Kış bitmiştir (.) CEVAP : Nokta koymayı unutmuşsunuz :DD
  ..

süheyl31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:57
impossible.................................arkadaşım sen hiç TRAKYA ya gelmedin heralde bir sene gelde soğuk gör acaba hayatında kaç kere -18 -20 -25 lik soğuk gördün?TRAKYA da gazeteciler karda boğularak öldüler.
  ..

Admin [Onur E.]31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:21
@sinand, çok doğru söylemişsin. Başına gelmeyince kimse anlamaz. Boşuna dememişler; Balık ağa girdikten sonra aklı başına gelir border=0
  .. | http://www.havaturka.com/ (29)

Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:38
Bu sonbahar aylarının tek bir artısı veya olumlu bir tarafı var ise oda ekonomik yönlü olmasıdır. Geçen sene bugünlerde hatta daha öncesinde Türkiye’nin hemen hemen büyük bir kısmında sobalar kurulup odun kömür yakılırken, kombiler açılıp doğalgazın dibine dibine vurulurken bu sene öyle bir durum yok çoğu yerde. Ekonomik ve karlı(dikkat “karlı” değil “kearlı” çünkü şapkalı a harfini bulamadım a’nın üstünde şapka olduğunu farz edin ve öyle okuyun:) bir sonbahar ayı geçiriyoruz. Düşünecek olursak kasımda aralıkta hep böyle 20 derecelerin üstünde gitsin ve cebimiz boşalmasın. Zaten her iki ayda beyaz güzellik açısından kofti aylar.
  ..

süheyl31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:09
arif hocam bu sene marmara her çeşit mevsimsel tahminde daha soğuk gösteriliyor.bunun sebebi AVRUPA ya daha yakın olmasından mı?bir de iç anadolu ve karadeniz özellikle doğusu için bu yılki durum nasıl acaba?
Cevap:
Evet, bu sene pekçok mevsimlik tahmin modeli ağırlıklı olarak negatif NAO ve AO fazı öngörüyor. Bu durum kutup soğuklarının Avrupa'ya akacağına işarettir. Marmara bölgesi de Avrupa'ya en yakın konumda bulunduğundan diğer bölgelere göre biraz daha şanslı. Daha doğudaki yerler için geçen seneye kıyasla çok daha ılıman bir kış beklenmekte. Bu oralarda özellikle de iç ve rakımı yüksek kesimlerde kışın hiç kar yağmayacağı anlamına kesinlikle gelmemeli.
  ..

deniz fırtınası31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:03
başlarım böyle modeler arıf agaaaa:))bu senede artık olmaz bişey unutalım bence:))arıf aga ao ve nao sitem vaad ederken nedir bu durum ne ddersin ?
Cevap:
Kış bitmiştir border=0
  ..

sinand31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:25
Yaa sağda solda sosyal medyada sürekli sandy kasırgası için iyi oldu ABD'nin hepsi yıkılsın, hepsi ölsün diye acayip yorumlar yazıyolar. Bu ne yaaa. Orada ölenler de sonuçta insan ve sanmayın ki silah tüccarları, emperyalist firma sahiplerinin başı dertte, olan ABD halkına oldu. Bu bizim ülkenin anlayışına şaşmamak elde değil. Kocaeli depremi oldu "oh iyi oldu, fahişelik artmıştı zaten" denildi, vanda deprem oldu " oh iyi oldu hepsi teröristlerdi" denildi, Çinde yıkım oldu "oh iyi oldu onlar komünist ve köpek eti yiyolardı" denildi, yunanistanda kriz oldu "yunanlılara müstahaktır" denildi. Acaba bunların diyenlerin başına bişey geldiği zaman onlara yardım eden insanlar arasında bu ülkelerin ve şehirlerin insanları olduğunu anladıklarında ne cevap verecekler.
Cevap:
Böyle düşünen insanlar yüzünden acaba ben insan değil miyim diye düşünüyorum bazen. Yada ben insansam onlar nedir?
  .. | http://bilimkurgurehberi.com (20)

impossible31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:40
karsız bir kış neredeyse hiç görmedi rize merkez bu senede görmeyecek inş .... mevsimler çok yanıltıcıdır basınç yerleşimleri 15 günde bir fırıldak gibi oynuyor ben doğu karadeniz olarak çok ümitliyim... bana kalsa bütün ülke kar alsın özellikle geçen kış karsız geçen trakyanın bol kar almasınıda cani gönülden isterim nasip kısmet
Cevap:
İmpos geçen sene Ozaz Deniz etkisinin yaptığı bir yorumu hatırlattın bana. Rizede çay yetişiyor kiwi, mandalina yetişiyor. Bütün bu ürünler Rize iklimi hakkında fikir veriyor bana border=0
  ..

malawi68 ( okan arda )31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:57
Sayın arif üstad,ne olacak bu memleketin,Fenerbahçe'nin ve havaların hali demek yerine şu güzel havalarda biraz palamuttan biraz lüferden bahsetsek:)Mesela bizim koru dağındaki evden bayramın 3.günü Gelibolu'ya gittik lüferin tanesini 10 liraya ki 300-400 gr aralığındaydı,çinekopun kg ı ki sarıkanata yakın büyüklükteydi 20 liraya,palamutun tanesini ki 800 gr civarıydı 5 liraya ve karidesinde kilosonu 20 liraya satıyorlardı.Ayrıca midye dolmaları da boyuna göre 50,75,100 ve 150 kuruş olarak fiyatlandırmışlar.Nasıl fiyatlar yüksek değil değilmi?
Cevap:
Lüfer ve küçükleri biraz pahalı sanki. Palamut ucuz. Midye dolmaları için fiyatlar da normal sayılır.
  ..

impossible31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:40
bizim köy rize merkezden sadece 45 dk yürüyerek rakım 335 merkezden bakınca rahatlıkla görülebiliyor arabayla 10 dk geçen yıl 1.5 mt kar aldı.......merkez 25 cm 20 cm 15cm 10cm aldı 4 kez
Cevap:
Bu sene geçtiğimiz seneyi çok arayacaksınız çok................
  ..

Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:53
Atmosferdeki basınç sistemlerinin yavaş yavaş kıpırdanmaya, hareketlenmeye ve kendini belli etmeye başladığı ay olan eylülden beridir şuana kadarki izlenimlerime göre bu kış çok şeyler beklediğimiz Azor yüksek basıncının Orta ve Batı Avrupa’ya hakim olma gücünün şuana kadarki beklentileri karşılayamadığını görmekteyim. Gerçektende Azor, bizim için kilit sayılabilecek o bölgelerde şu ana kadar hiç etkili olamadı ki onun içindir sürekli olarak mevsim normalleri üstünde sıcaklıklarla gidiyoruz. Mesela geçen sene sonbahar aylarında azor bol bol buralara hakim olmuş ekim, kasım, aralık soğuk geçmiş devamında da kış etkili olmuştu. Ben Azor’da geçen seneki gibi bir aktifliği, sertliği bu sene göremiyorum ısırmıyor ve korkarım ki kışında çok aktif olacağını pek sanmıyorum. Hani spor yorumcularının çok kullandıkları laflar vardır tipik santrofor, tipik forvet gibi işte bu seneninde atmosferik basınç dolaşımının bu ısrarını ve akışını baz alarak tipik İzlandalı geçeceğini şimdiden söyleyebilirim. Azor y.b’sine bu sene hiç mi hiç güvenmiyorum çünkü başından beridir hiç güven vermiyor. Sibiryanın 2006, 2008 veya 2012’de yaptığı gibi bir sürpriz yapmasını dileyelim.
  .. | http://tr.wikipedia.org/wiki/Ei%C3%B0ur_Gu%C3%B0johnsen (36)

feras wajih arife31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:45
peki abi tahminin nedir bu 15 gun icin ozetlersen sevinirim
Cevap:
Çoğunlukla ılıman ve yağışlı. Ayın 7'si gibi kısa süreli fakat sert sıcaklık düşüşü.
  ..

saffet(subzero)31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:35
Arif abi kupayı kim kaldırmıştı peki? Uefa başkanı kupayı verirken Hakan kendine çekmek istedi ama adam ikisine de uzatmıştı :D :D
Cevap:
Ne önemi var. Koyver gitsin. Önemli olan kupanın kazanılmış olması. Benim için de önemli olan 87 efsanesinin yaşanmış olması. Millet birbirinin gözünü oyacak nerdeyse border=0
  ..

ferastan arife31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:44
arif abi 120 den sonra cope atalimmi?
Cevap:
At çöpe gitsin.
  ..

Hakan A.31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:31
impossible 31 Ekim 2012 Çarşamba 11:10:07 hemen hemen her yıl trakya ve batı marmara için kara kışa hazırlasın doğu karadenizde ılımanlığa deniliyor ama ne varki doğu karadeniz kıyıları her yıl tatmin kar alıyor----------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------ ---------% 100 haklısın Doğu Karadenize kar yağması değil kar yağmamasıdır ilginç olan ve her yıl en kötü ihtimalde bile kar görüyoruz. Bu sayfada bizi İzmir ile bile kıyaslayan arkadaşlar oldu. Hangi akla hizmet onu bilemiyorum artık. En kötü ihtimal olsa olsa 2011 yılı gibi olur ancak bu bile bizim canımızı sıkmaz burada yaşayan hemen herkesin köyde evi vardır. Kıyıdan 600 metre sonra zaten bol bol kar alıyor Karadeniz gider köyde izleriz karı sıkıntı yok. :) Benim köye zaten minimum 50 cm kar yağıyor her kış :)
  ..

süheyl31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:36
samandıra merkez dün gece 6.9 dereceye kadar inmiş.birçok trakya yerleşim yerinden daha soğuk.bu gecede herealde 5 dereceye kadar iner.
  ..

Sinan Şahinoğlu31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:38
Bu sabah İstanbul Kayaşehirde hava oldukça soğuktu çiğ de vardı 5-6 derece vardı :)
  ..

cCc Asil KURT cCc31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:58
Umut arkadaşımız gerektiği yerde konuşmasını yapar polemik denebilir ama adam haklı. Başrol Sibiryadır. Polemik yapan santiagodur.
Cevap:
Polarına da başlıyacağım şimdi Sibiryasınada. Yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan hikayesine döndü bu. Galatasaray Uefa kupasını aldığında kim havaya kaldırdı? Hakan Şükür mü Bülent Korkmaz mı? Bunu tartışmak gibi bişeydir yapılan. Polar da sağolsun Sibirya da. Allah ikisinden de razı olsun ki bize 87 gibi bir sistemi yaşattılar.
  .. | http://1.bp.blogspot.com/-Ty5zOjQEjGg/UA0NNyG-DjI/AAAAAAAAB1w/C6oWAOJUpWo/s1600/uefa.jpg (57)

Command-ouz (Bayrampaşa/İST, 151 mt.) Oğuz Aydın31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:37
Ben Accu gibi değilim.Ekim verilerini daha Ekimden çıkmadan yayınladım :) Bloğumdan bakabilirsiniz.
  .. | http://commandouzz.wordpress.com (75)

EFSANE-SEMİH31 Ekim 2012 Çarşamba 13:10:26
sistemci-sedat 31 Ekim 2012 Çarşamba 12:10:04 EFSANE-SEMİH 31 Ekim 2012 Çarşamba 11:10:08 ee noldu avrupadaki karlar eridi gitti -------------------------------------------------------- --------ee demedikmi erken kar'ın sonu hüzünle biter diye CEVAP----Kar gören yerler kardan bıkmış.O bizim için geçerli border=0
  ..

sistemci-sedat31 Ekim 2012 Çarşamba 12:10:16
EFSANE-SEMİH 31 Ekim 2012 Çarşamba 11:10:31 Cevap: İskandinav yükseği tipik negatif ao fazına yolaçan, İzlanda çıkışlı sistemlere engelleme yapan soğukların bize Sibirya üzerinden gelmesini sağlayan bir unsur. Bu ortamda ve daha pekçok yerde kolay anlaşılsın diye oralarda görülen her yükseğe Sibirya denildiği gibi Bartlett gibi adlarla anılan yüksek basınçlara Azor denildiği de oluyor. CEVAP----Nokta.Santiago artık sende bi nokta koy istersen. .. | http://img.photobucket.com/albums/v290/simpsoir/east3.jpg (11) -------------------------------------------------------- ----sibiraya zaten kuru ve soğuk hava taşır tek farkı gezici a.bla birleştiği zaman yada deniz üzerinde sea efetler oluşturarrak kar yapar elbette izlanda kökenli bir a.b'ın domine olup sibiryanın soğuğu tutması ile işlem tamamlanmıştır
  ..

Harvard Üni.Yük.Meteo.Müh.Ord.Prof.Dr. Mete Oroloji31 Ekim 2012 Çarşamba 12:10:17
AccuWeatherin bugün yayınlayacaklarını iddaa ettikleri Avrupa Kıtası kış ayları mevsimsel tahminleri bence şöyle şekillenecektir: Geçen sene Accunun Avrupa için yayınladığı kış tahminlerini hafızalarınızda bir canlandırınız. CANLANDIRAMAYAN YAŞLI VE ŞİRİN BUNAKLAR İÇİN LİNK GELSİN :)) http://i.imgur.com/nTzb2.jpg İşte geçen sene yayınladıkları bu haritanın bence tam tersini gösterecekler. Yani bu sefer Balkanlar civarını kışın en sert bölgesi olarak değilde Orta ve Batı Avrupa civarlarını bu yılın en sert bölgesi olarak gösterebilirler. Orta ve Batı Avrupa taraflarına “above snowfall” ve “below temp.” Balkanlar veya Güneydoğu Avrupa taraflarına ise “below snowfall” ile “above temp.” olarak çizebilirler.
  http://i.i.. | http://i.imgur.com/nTzb2.jpg (89)

sistemci-sedat31 Ekim 2012 Çarşamba 12:10:04
EFSANE-SEMİH 31 Ekim 2012 Çarşamba 11:10:08 ee noldu avrupadaki karlar eridi gitti -------------------------------------------------------- --------ee demedikmi erken kar'ın sonu hüzünle biter diye border=0
  ..

MiStRaL31 Ekim 2012 Çarşamba 12:10:15
doğu bölgeler için erzurum ve kars ayın 14 gibi olacak batı için biraz kritik durum...
  ..

fatih.y(vize-kırklareli)31 Ekim 2012 Çarşamba 12:10:10
bencede akşam açıklanır daha newyokkta bile yerel saat 5:40 civarı ki amerikanın en doğusunda bi yer daha insanlar uykularundan bile uyanmamışlardır:))
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 25
Sayfalar
< | 1 2 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,134 s
Sayaç: