Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



Fatih SOÄžUKPINAR28 Åžubat 2009 Cumartesi 16:02:55
Arif Bey, martta görülmesi beklenen sistemlerle ilgili tahmin-yorumlarınız varsa lütfen alabilir miym?...
Cevap:
Şubat başında söylediğim gibi martta kar beklentimiz yok. İzlanda a.b yine fazlasıyla hakim olacağı için ılık ve yağışlı geçecek. Kar olursa sürpriz olur. Benim bu kıştan kar anlamında beklentim yok. Tek tesellimiz bol yağışlı geçmesi ve bu yağışların pekçok yerde barajları doldurması...
  faspinar@y..

34istanbul3428 Åžubat 2009 Cumartesi 13:02:15
Hocam cnnturk de neden bu kışın böyle geçebiliçeğini yazdım fakat çıkmadı ne hikmetse.Sebeplere gelince sizlerinde belirttiği gibi sibiryanın pasif olması güneyli akınların geçtiğimiz yıllara oranla güçlü olması gelen sistemleri zayıf duruma düşürdü cnnturk de ayın 18 inde sizin 26 sisteminden herkesden evvel bahsettim fakat süplerim var demiştim çünkü bu sene ters giden bir seyler vardı ve burası istanbul du başka yerlere benzemezdi zaten kar yağışı zor olan bir yerdi çok güçlü sistemler gelmezse burada istenilen koşulların oluşmayaçağını anlamıştım vede bu konuyla hopi olarak uğraştığım için kendimce gözlemlerim vardı yanılmayı da çok istedim fakat olmadı bu kışı da bu sekilde geçirmiş olduk kısmet 2010 a kaldı artık başarılarınızın devamını temennisi ile hoşcakalın
Cevap:
İzlanda ab.'nin beklentilerimizin ötesinde Sibirya yb. haricinde Azor'u da baskılaması sonucunda istisnai bir şekilde İstanbul'da kış mevsimini karsız kapattık. Sibirya'nın bu sene pasif olacağı çok belliydi. Ancak itiraf etmeliyim ki İzlanda ab.nin bu çapta bir hakimiyetini ve Azor'un böylesine pasif kalabileceğini hiç hesaba katmamıştım. Açıkçası pek hesaba katılabilecek birşey olduğunu da söyleyemeyeceğim. Çünkü hakikaten çok ender rastlanan bir durum bu. 87 kışı neyse bu da onun tam tersi gibi marjinal bişey yani benim gözümde...
  faruk34ist..

barışfb__190728 Şubat 2009 Cumartesi 13:02:47
arif hocam 12 mart doğum gunum inş. guzel bi doğum gunu hediyesi alırım :))))))
Cevap:
Mart ayı sürprizlerle doludur. Belli mi olur bir bakarsın sağ gösterip sol vurur. Bu kez hepten nakavt oluruz:))
  ..

34istanbul3428 Åžubat 2009 Cumartesi 11:02:00
Egtağfurullah Arif hocam kimseyi dize getirmedim hattimde değil 45 yıldır istanbul da yaşayan doğup büyüyen ve istanbul u iyi bilen biriyim ayrıca amatör falan da değilim sadece hobi diyelim istanbul da çok kışlar gördüm çocukken sacaklardan sarken buzların altında kimi zaman dize kadar karda okula gittim bazen az bir kar örtüsü ile geçen kışlar gördüm sadece iyi bir gözlemciyim o kadar ayrıca sizlerden de çok sey öğrendim bu da benim için artı oldu sizde tahminlerinizde direndiniz ben de acizane direndim tek başıma kalsam da. İşlerimin ve toplantılarımın yoğunluğu ile cnnturk de detaylı yazılarımın çoğu da zaten cıkmadı neden böyle bir tahmin de bulunduğumu da acıklayamadım ayrıca sallamadım:)sadece gözlem diyelim:)sizlerden daha çok şeyler öğreniceğime inanıyorum başarılı olmanız temennisi ile hoşçakalın.(sizleri takip edicem)
Cevap:
Eğer ki bu dediklerinizi bilimsel verilerle destekleseydiniz bence çok daha güzel olurdu. Sizinle hemfikir olan ve fikirlerine çok saygı duyduğum Prof. Mikdat Kadıoğlu da en başından beri sizinle aynı fikirdeydi. Ancak bunu yaparken bilimsel verilerini de ortaya koydu. Bizlere karsız bir kış geçirten en önemli unsur İzlanda a.b.nin beklentilerimizden fazla baskın çıkmasıydı. Yoksa neredeyse hepmizin ortak görüşü sezon başında İzlanda a.b. etkisinde ılıman ve bol yağışlı bir kış geçireceğimiz şeklindeydi. Ancak bu kadar baskın çıkıp hem
  faruk34ist..

Piove28 Åžubat 2009 Cumartesi 11:02:07
Ankara için 2008-2009 kışını değerlendirdiğimiz zaman , en soğuk dönem: 24 Aralık-4 Ocak tarihleri arasında yaşanmış, bu süre içersinde mevsimin en soğuk günü 2 Ocak olmuştur(Sıcaklık merkezde gece -12.6 dereceye kadar düşmüştür. Yine kent merkezinde en yüksek kar kalınlığı 7 cm olarak 4 Ocakta ölçülmüştür. Kış günü sayısı(sıcaklığın 0 derecenin altında kaldığı günler için kullanılan bir tabirdir. ) 6 gün olmuştur. Kışın kalan bölümü genelikle ılık karakterli olmuştur. Şubat ayında ara ara kar yağışı gözlense de, sadece 1-2 cm kalınlığında ve yerde 1-2 saatten uzun süre kalmayan çok ince örtü oluşturmuştur. Buna karşın kentin Oran Sitesi, Keklikpınarı gibi en yüksek noktalarında Şubat ayında miktar olarak daha fazla kar düşmüş ve söz konusu semtlerde kar kalınlığı yer yer 15-20 cm'yi bulmuştur.
  eflatun77@..

EFSANE-SEMÄ°H28 Åžubat 2009 Cumartesi 11:02:39
MART 10 DAN SONRA AZORLA SİBİRYA BİRLEŞİYOR GİBİ ANCAK ARAYA YİNE İZLANDA 990 A.B GİRİYOR BELKİ BİŞİLER OLABİLİR NET DEİL ZAMANLA BELLİ OLUR.HEMEN HEMEN NET OLAN YAĞMURDA OLSA KARDA OLSA YAĞIŞIN FAZLA OLDUGU.UMARIM SOĞUMADA OLUR...SENİN BEKLENTIN VARMI ABİ BU SİSTEMLE İLGİLİ..?
Cevap:
Nao'nun şubat sonlarında pozitife geçeceğini tahmin ettiğimiz için şubatın başlarında ne olacaksa şubatta olacak açıkçası marttan pek bir beklentim yok demiştim. Geçen zaman içinde bu fikrimi değiştirecek herhangi bir gelişme olmadı. Mart ayı bir geçiş ayı olduğu için süprizlere açıktır tabii ki kar görülebilir. Çok kesin ifadeler kullanmak doğru değil. Açıkçası benim bu saatten sonra umudum azaldı. Çünkü bu kış ne Balkanlar'da ne Rusya'da yeterli soğuma olmadı. Ocakta şubatta olmayan martta nasıl olacak bilmiyorum. Bekleyip göreceğiz bakalım. Kimbilir belki bir sürpriz olur da hep birlikte seviniriz.
  ..

CeYL28 Åžubat 2009 Cumartesi 10:02:34
sonuç olarak her ne kadar yağ yağışı olmasada istanbul ve çevre illerin baraj doluluk oranları ciddi bir atış gösterdi bu bize yetmezmi? :)
  ..

CeYL28 Åžubat 2009 Cumartesi 10:02:39
Herşey olacağına varır. üstad da zaten kesin demediki bunlar bir tahmin elbette yanılma payı olacaktır.Ama mart ayında kar beklemek artık hayalperestciliktir diye düşünüyorum çünkü mart ayı verilerinde kar yok :)
  ..

karsvn28 Åžubat 2009 Cumartesi 10:02:26
Evet arif bey uç noktalarda 2 kişi vardı biri sizdiniz diğeri 34istanbul34 adam sallasada dediği cıktı sizin gibi sözünün arkasında durdu ve kazandı tahminlerinizin devamını bekliyoruz.
  radicalisy..

efem28 Åžubat 2009 Cumartesi 00:02:59
bünyamin sürmeliyi her gün power fm den dinliyorum geçen sabah ist için çok bulutlu demişti ama akşama kadar şiddetli yağmur yağdı akşamki yorumundada modeller bizi yanılttı dedi yani buişten para kazananlar b.sürmeli olsun dmi çalışanları olsun uzun vadede ve kısa vadede hata payı yüksek oluyor bu il istbul olunca daha fazla yanılıyorlar bu yanılma bazen kar yok deyip kar yağması şeklindede olumlu olabiliyor aklıma geldi b.sürmelinin 2004 te kar yağışlarının ardından yarın kar doğuyoa kayıyor demişti ama inanın o gün 15 cm daha yağdı ve akşam cnn de şöyle dedi kar istanbulda sonkez dipleme yapıp doğuya çekildi yani arkadaşlar adı üstünde tahmin bu yağacak dedin niye yağmadı gibi asalakça ve çocukça yaklaşımları bırakalım tabiki hepimiz kar istiyoruz ama bunların cenabı allahın izniyle olduğunuda kimse unutmasın ariftarifide kimse suçlamasın verdiği emeklerden dolayı herkes helallık istesin hakkını helal et ariftarif..
  ..

Fatih SOÄžUKPINAR27 Åžubat 2009 Cuma 22:02:49
Arif Bey, martta İstanbul u etkileyebilecek bir sistem var mı kuvvetli? İnşaallah olur ve şu:"BU SENE İSTANBUL DA KAR YAĞMAZZ"diyenler ağzının payını alır.Siz ne dersiniz, martta bişiler olur mu?Sanırım ufukta fena olmayan 1-2 sistem varmış.Merakla yorumlarınızı bekliyorum...
Cevap:
Umarım olur...
  faspinar@y..

karsvn27 Åžubat 2009 Cuma 21:02:26
Ariftarif o kadar okumuşsun bir de kuyuya taş attın millet kuyudan taşı cıkaramadı:)bir de bunun üstüne tahminlerinde boş cıktı bunun üzerine birde üste cıkmaya calıştın o kadar tahminci bu sene bir tahmini bile 4lük4lük tutmadı ama kışın başından beri bağırıp duran ve sözünün arkasında duran bir tek 34istanbul34 oldu ve adam tek tahminle bu kışı bilen de o oldu ne diyelim adamı tbketmek lazım.:)
Cevap:
Sadece bu bile ne kadar büyük ve saygın bir tahminci olduğumu göstermeye yeter de artar bile. Bu arada evet istemeyerek de olsa 34istanbullu34 ve onun gibi istisnalarla ilgili bu konuda kendisiyle ilgili bir tebrik mesajı gönderdim. Yayınlanır mı yayınlanmaz mı onu bilemem. Ayrıca benden başka böyle bir davranışta bulunacak kimse olacağını da sanmıyorum. Çünkü sözünü ettiğim büyük tahminci olabilmek için herkesin söyleyemediğini söyleyebilmek bilemediğini bilebilmek gerekir şeklindeki kriterime harfiyen uyarak bilimsel yollardan olmasa da sallamasyon yöntemiyle yaptıkları "Bu sene İstanbul'a adam gibi kar yağmaz" şeklindeki tahminleri tutmuştur. Gerçi önümüzde daha mart ayı var. Deli martın sağı solu belli olmaz. Ama yine de öyle yada böyle apaçık ortada olan bir gerçeği de inkar edemeyiz...
  radicalisy..

asfalya27 Åžubat 2009 Cuma 21:02:19
bünyamin sürmeli de 26 sında cnn sabah haberlerinde istanbul da fırtına 100 km esecek demişti.Ariftarif herkesin ocak sonunda"bu yıl kar-kış olmaz..kar olmaz artık"dediği bir zamanda ısrarla şubat 2. yarıyı bekleyin diyerek yine 12 den vurmuştur.Amerikalıların"fıre-forget"dedikleri akıllı füzeleri gibi,üstadımız da uzun mesafeli"balistik"tahminini yapıp göndermiştir.bazen füzelerde "hedef sapması"olduğu gibi ariftarif'in tahmini de İstanbul da beklendiği kadar değil,ama ege-akdeniz-iç anadoluyu büyük isabetle vurmuştur.O zaman enseyi karartmayalım..tahminlere devam edelim. Önümüzde koskoca bir mart var..
  ....

asfalya27 Åžubat 2009 Cuma 21:02:20
Evet..ariftarif son 26 sistemini 12 üzerinden tam isabet vuramamıştır.Ama 10 vurmak ta herkesin karavana attığı,sıfır çektiği,1-2 puan vurduğu bir ortamda birincilik,şampiyonluk için yeterde artar bile..teknik imkanların sınırsız olduğu yerli-yabancı kurumların bir günde 5 vakit fikir değiştirdiği bir sistemi bir hafta öncesinden öngörebilmek afedersiniz ama büzük ister.Yağacak demiştir İzmire kar yağmıştır.rüzgar 100 km esecek demiştir o kadar olmasada esmiştir.Dmi ancak 26 sında istanbul-batı için fırtına uyarısı yapmıştır.
  .....

EFSANE-SEMÄ°H27 Åžubat 2009 Cuma 18:02:04
IRI MODELLERİNİN NASIL YARARLANICAĞIMIZI ANLATABILIRMISIN.?MESELA YAZ TAHMİNİ VE ÖNÜMÜZDEKİ KIŞ TAHMINI NERELERE GİRİYORUZ NE YAZIYORUZ ÇIKAN SONUÇTAN NE ANLIYORUZ VS.BİLGİ VERMEN MÜMKÜNMÜ???
  ..

barfb__190727 Åžubat 2009 Cuma 17:02:01
son 3 senedir yasadığımız kışın hiç bir sekilde kuresel ısınmayla alakası yoktur bazı ark. artık kışların boyle gececeğini soyluyor sebebinide buna bağlıyorlar .ama her sey gayet doğal akışındadır.bir de ben tahmin yapim :bence bu kış daha son sozunu soylememişitr son sozunu soyleyip oyle gidecektir bu benim tahminimdir gun veremem gun vermem zaten sacmalık olur.
  ..

barfb__190727 Åžubat 2009 Cuma 17:02:44
arif bey bence tahmininiz tutmuştur ve soğuk ve yağışlı hava dalgası tahmin ettiğiniz gibi gelmiştir ama bunun etkileri (soğuk,yağış)her tahminde olduğu gibi sapmalar olmuştur.ama neticesinde bilimsel olarak tahmininizde buyuk basarı sağlanmıştır .ve otesinde bence artınız coğunluğun goremediği teknolojik imkanların bile soylemediği tahminler zamanla sizin dediğiniz gibi soylemde bulunmuştur.keşke bunu herkez anlayabilse maalesef biz boyle milletiz her konuda olduğu gibi hakedene hakkettiği değeri vermiyoruz.basralırın dewamını diliyorum arif bey ve sizden tahminleriniz yapmanızı bekliyorum.
  ..

[O_(N)_B_A_S_A_R_nic_1984]27 Åžubat 2009 Cuma 17:02:16
ooo arif üstad sana eleştirilere karşı susma, susmak boş bir eylem konuşarak varılır hedefe demiştim ve sen bunu başardın.bakıyorumda cnnde herkese ağzının payını vermişsin,iyide yapmışsın.sen özel birisin seni kimse kolay kolay anlayamaz.anlayamadıkları için sana bu isyanları zaten...kal sağlıcakla:)
Cevap:
Obasar bütün tahminciler bir kenara bırakıldı ve 26 ÅŸubat sistemine ariftarif damga vurdu. Kar yaÄŸmayınca da eziklere bir haller oldu. Yahu zaten Arif'den baÅŸka hiç kimse bu sistemde kar olacak demedi ki. Böylesine süprizlerle dolu bir sistemi 10 gün önceden analiz edip bunun arkasında dimdik duracak baÅŸka bir cesur yürek var mıydı acaba. Kendine göre doÄŸru olanları sonuna kadar savundu. Yeri geldi Profesör Mikdat'ı Bünyamin'i en medyatik tahmincileri karşısına aldı yeri geldi en saÄŸlam meteorolojik modelleri. Haklı çıkıp vezir olduÄŸu günler de oldu yanılıp rezil olduÄŸu zamanlarda. Onun olduÄŸu yerde olaylara pozitif yaklaşım vardı, seviye yüksekti, kavga yoktu, hoÅŸgörü çoktu, düşünce özgürlüğü had safhadaydı, heyecan vardı, umut vardı sevinç ve hüzün biraradaydı. Arif sadece sıradan bir tahminci deÄŸildi. Gönül adamıydı. hislerin tercümanıydı. Adeta bir halk kahramanıydı. Meyve veren aÄŸaçtı hep taÅŸlandı. Ama o yılmadı hep mücadele etti içi boÅŸ laflara kulağını tıkadı hakaretlere sataÅŸmalara her türlü saldırıya dayanabildiÄŸi kadar dayandı. O böyle davrandÄ
  ..

smoockin(seyithan)27 Åžubat 2009 Cuma 15:02:48
Ben yorumda bulunan tüm arkadaşlarımıza ve ustadlara tşk ediyorum bunun adı zaten tahmin kesin olcak diye bişey yok en gelişmiş meteoroloji tahmin ve analiz istasyonlarında bile bu böyle Berki batı bölgelerimiz bu sene beklediği kar yağışlarını görmedi ama kurakta geçmedi uzun yıllar ortalamasının üzerinde yağışlar düştü barajlar doldu bu sevindirici bi durum 2009 boyunca yağış düşmese bile susuzluk olma olasılığı çok az ve öyle görülüyorki mart ayıda yağış açısından ii görülüyor yani kar için isyan çıkarmanın luzmu yok olana şükredelim ve zaman ayırıp bu siteyi kuaranlarda saygıda kusur etmeyelim
  kuskunum11.. | http://nemli_havalar@windowslive.com (94)

atilla arslan27 Åžubat 2009 Cuma 12:02:22
ustad, susmanızın sebebını , sankı olay daha bıtmedıgı ıcın son sozunu soylememıssın gıbılerıne baglıyorum.yoksa ıllakı bırseyler soylerdınız sankı havada bırseyler olacakmıs da su an beklemedesınız de onda sonra son noktayı koyacaksınız gıbı gelıyor bana. ne dersınız...? ıyı haberlerınızı beklıyoruz. saygılarımla
  atillaarsl..

efsane-semih27 Åžubat 2009 Cuma 11:02:11
8-10 sistemini soranlar net bişi yok.zaten kuzey artık geri çekilmeye başladı.zor yani...
  ..

atilla arslan27 Åžubat 2009 Cuma 10:02:35
sayın ustad , kar bır sevdadır.onun verdıgı huzuru mutlulugu ve saflıgı(kendım ıcın soyluyorum) az buluyorum ben.bılemıyorum,bazen bırılerıne ınanmak gerekıyor.ben de sıze ınandım ve cevremdekı herkeze de kar ıbarını yaptım. ama ne yapalım sen de muhakak kı kar olayını kafandan uydurmadın.bır sekılde bır seyler oldu yukarıda ve tahmın gerceklesmedı. ustadım benım yasım 40 taa ılkokul yıllarından berı hava olaylarına karsı cok cıddı bır ılgım var.ama herhangı bır verı takıbı yapmam.sadece ustadları dınlerım onlara ınanırım.ne olur bu guvenım bır daha sarsılmasın.sızı tanımamama ragmen nedense sıze guvenıyorum. ne olur bu guven bırdaha sarsılmasın olur mu ? saygı ve sevgılerımle
  atillaarsl..

powerman27 Åžubat 2009 Cuma 08:02:14
Kıyı Ege için kış (karlı) ne yazıkki bitmiştir. Bu sistemin boş geçmesiyle umutlar seneye kalmıştır. Ama yine de bize heyecan yarattığın ve emek verdiğin için ariftarif sana teşekkür ediyorum.
  ..

kardanadam3527 Åžubat 2009 Cuma 03:02:20
Bu kış kar olarak son derece kısır bir yıl olmasına rağmen yağış olarak oldukça bereketli geçirmemiz bir nebze olsun teselli ikramiyesi gibi oldu.Ya yağışlarda olmasaydı ?... Kar için beklentileri boşa çıkaran sistemler havanın azizliği dedirtecek cinsten anormal seyir izledi ne yazık ki bu sene lodosa yenik düştük.14 Mart yani martın 2. haftası sonu bir sistem daha var yağış olarak oldukça etkili gözüken bir sistem .Bu sistemle de bol yağış alacağız. Özellikle batı bölgelerde... Bu yağış kar getirirmi derseniz bir ihtimal sonuçta bahar havası ...Artık bundan sonrası bahar . Yani hoşgeldin ilk bahar.
  ..

oÄŸuz..!26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 23:02:42
ARİF TARİF.. NE OLDU SENİN TAHMİNLERİNE KAR GELEMEDİ.. EYW YANILABİLİRSİN AMA NİYE BÖYLE EMİN KONUŞUYORSUN ANLAMADIM CNN TÜRKTE DELİKANLI GİBİ ÖZÜR DİLEMESİNİ BİLMELİSİN BENCE BU KIŞTA BÖLE UYDURMALARLA BİTTİ İŞTE NEYSE HERKES ALLAHA EMANET OLSUN
  gfb_sakary.. | http://www.ligtv.com (93)



Fatih SOÄžUKPINAR26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 23:02:54
Arif Bey lütfen bir açıklama yapınız! Bizleri bu kadar umutlandırdıktan sonra çekip gidecek misiniz? Büyük bir sürpriz olmaz heralde bu saatten sonra değil mi???
  faspinar@y..

iSKo26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 22:02:59
Ariftarif bey tahminin tutmadı ama olabilir böyle şeyler bende geçen gün galatasaray kocaeliyi farklı yener dedim 5 tane yedik. senin canın sağolsun :))
  i_sezgin@h..

ibrahim kılıç26 Şubat 2009 Perşembe 20:02:30
arif bey ee busefer ne oldu? çok emindiniz kendinizden okullar tatil edilebilir değilde tatil edilcek dediniz bu kadar emin olduunuz kendininzden mallesef hiç bişe olmadı artık o yaklaşık 3 gün yoğun kar ve tipi masallarını ve 2 gün boyunca göstermiş olduğunuz kar imgesini siteden alın çünkü bu saatten sonra insanın gözüne batıyor yoğun kar olacak dedin modeller yarın başka gösterecek dedin hava konuşacak dedin ewt konuştu ama senin beklediğin gibi değil ne yağdı biliyomusun ip gibi yağmur oda çok hafif hiç bişeye yaramayan bir rüzgar ve sadece toz oda hafif bir toz aslında herkez yağmur ve kky beklerken bünyamin bile demişti biz gine sana inandık suç bizde
  ibrahim_ki..

Fatih SOÄžUKPINAR26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 20:02:38
Arif Bey, beklediğiniz yoğun kar ve tipi neden yağmadı, neden 100km/h lık rüzgar olmadı bir açıklama yapar mısınız lütfen???
  faspinar@y..

gizemli tahminci26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 20:02:13
bu sitedeki met.uz.snowcemi (meteoroloji uzmanı olduğu çok çok karanlık bence) kışın başından beri yaptığı tutarsız ve yanlış tahminlerinden dolayı istifaya çağırıyorum.87 kışı geliyo dedi hortladı dedi şubat ayı tarihe geçicek dedi ve daha niceleri.bizde onu dinledik boş boş... dedikleri hep yanlış hep tutarsız çıktı.ownerliği haketmiyor bu sitede.samimi sölüyom o açıklama yaparken ben üzülüyorum bir insan kendini bu kadar mı ezer,bitirir.yayınlarsanız sevinirim.....
Cevap:
Aynı ip numarasıyla farklı isimlerle yapılan ve eleştiri boyutunu aşan yorumlar yayınlanmamaktadır.
  ..

[O_B_A_S_A_R_nic_84]26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 20:02:43
mart kapıdan baktırmayacak,kazma kürekte yaktırmayacak.....
  ..

marmara26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 18:02:54
arih abi bu kışda böyle bitti. tahminler tutdu ama sıcaklıklar yeterince düşük değildi. istanbulda beklene kar yağmadı. bu kış bol yağışlı geçti ama kar yoktu. umarım 2009-2010 kışı daha çetin geçer. ve istanbulda sıcaklıklar - değerlerde olur.
  ..

seRkaN26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 18:02:46
eFSane SemiH oLabiLiR ama heRkeZ umudunu yıtıRmiş duRumda hep bi Şans ßi şans koca şubaT ßitti :D haTTa ocak ayınıda oyLe qecTik ... maRt kapıDan bakdıRır kazma kurek yaktırır demişLer .. haDi aLLah buyuk neDen oLmasın .. Sozu aRıf hocama bırakıyorum ..
  ay_serkan_..

chanleecege26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 16:02:31
en nefret ettiğim şey hava tam soğumaya başladığında yağışın kesilmesidir.böyle olacaksa hava bundan böyle hiç soğumasın ama hep yağmur yağsın.bundan sonra tek dileğim bu.lanet olsun içimdeki kar sevgisine.
  chan_lee_c..

chanleecege26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 16:02:23
kıyı ege için kar umudu bitmiştir.manisa ya her sene çimlerin üstünede olsa hafif olarak dahi örtü yapacak kar yağardı ama bu sene 1 tek kar tanesi bile düşmemiştir ve düşmeyecektirde.ben 2010 da dahi yağacağını düşünmüyorum.hatta bundan sonra 5-6 yılda bir hafif olarak yağar diyorum.farklı düşünenler olabilir.manisa ilk defa bir kışı kar yağışsız geçirdi.
  chan_lee_c..

CeYL26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 16:02:41
sulu kar olarak yağan yağış gün boyunca yağmasına ragmen etkili olmadı fırtına gerçekten etkiliydi.Ne kadar tam çıkmasada arif abi aslında tutturdu.
  ..

Fatih SOÄžUKPINAR26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 15:02:10
Arif Bey, gündüz olmadı ama bu gece ve yarın ist. il genelinde kuvvetli kar olabilir mi? Yükseklerde yağış kar sanırım ama benim bulunduğum bölge alçak.neyse,bir de yeni bir sistem gelebilir mi kuvvetli?yani görünürde var mı?Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
  faspinar@y..

iSKo26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 15:02:32
TAHMİN YAPMAK BİZ İNSANLARIN İŞİ.TUTUP TUTMAMASI ALLAHIN İŞİ.ARİF BEY MESLEĞİNİ İCRA ETMEYE ÇALIŞMIŞ BİR TAHMİNDE BULUNMUŞTUR.BUNDA HİÇBİR PROBLEM YOKTUR.PROBLEM VARSA O DA NE OLDUĞU BELİRSİZ İNSANLARIN GÜNLERDİR ARİF BEYE SALDIRMASIDIR.ARİF BEYİN TAHMİNİ TUTMAMIŞ OLABİLİR EN AZINDAN BİLGİ VE BECERESİ İLE TAHMİNİNİ YAPMIŞTIR.SALDIRAN İNSANLARA BİR SORUM VAR PEKİ SİZ NE YAPTINIZ?SADECE SUSUN...
  i_sezgin@h..

İç Anadolu yorum.26 Şubat 2009 Perşembe 15:02:07
Birkaç gün önce kendi kendime yaptığım yorum doğru çıktı. Kar yağışı şu sıralar en çok Bilecik, Eskişehir-Afyon hattında görülüyor. Daha doğuda ise rüzgar gündoğusu ve keşişlemeden estiği için sıcaklık hayli arttı. Örneğin Kayseri\'de 10, Sivas\'ta 8, Ankara\'da 6.6, Çiçekdağı\'nda 9 dereceye kadar çıktı. Ancak yarın buralrda da düşüş görülebilir.
  eflatun77@..

asfalya26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 15:02:00
izmir dolup genişleyince dağlara tırmandı ve son on yıl içersinde Evka-4 gibi rakımı yüksek semtler oluştu.Bu nedenlede izmire bir"kar ülkesi"rahatlıkla diyebiliriz.:))...Efsane -Semih,bende evet bende soruyorum..mart'ta kazma-kürek yaktırcak sistem veya sistemcikler görünüyor mu?
  ......

[O_B_A_S_A_R_nic_84]26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 14:02:03
1 MART 2009 tarihinden itibaren batı bölgelerde kış sezonunu kapatmış bulunuyoruz.2008/2009 kışı tarihe tam bir "FİYASKO" olarak geçecektir.Bu kış son 10 yılın(2006/2007 kış mevsimide dahil) kar yağışı açısından en kısır geçen kışı olmuştur.Hafızalardan uzun bir süre silinmemeye namzettir.Ancak şurası şüphesiz ki bereketli,yağışlı bir sezon geçirdik.Beyaz kıştan yaşadığımız olumsuzluklar bu olumlu durum sayesinde bizleri biraz olsun avutmuştur.Arif abinin de artık iyi bir kafa tatiline ihtiyacı var.Üzerine bugünlerde çok fazla geliniyor.Ancak ona tavsiyem kendisine yapılan bu eleştirilere karşı susmaması.Susmak boş bir eylem,konuşarak varılır hedefe...
  ..

adil26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 13:02:58
efsane-semih bey bu bahsettiniz 8-10 mart gibi gelecek olan sistem ege ve uşakta yamurmu karmı bilgiverirseniz memnun olurum saygılar iyitahminler
  adil- arsl..

adil26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 13:02:19
ariftarif bey sabah erkensaatler itibariyle denizlide karbaşladı ordakarvar uşakda yamur biz afyonun batısı kütahyanın güney altındayız yanidenizliden daha yüksek ve soguk acaba akşam gec saatlerde bize gelirmi cevap yazarsanız memnun olurum
  adil- arsl..

kar delisi26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 13:02:36
izmir kar alaçak mı arif abi
  ..

livekar26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 12:02:25
herkes susacak hava konusacak doğru hava konusuyor sen susuyorsun bu kacıncı yanlış tahminlerin sizin kar la bir sorununuz var galiba elininizi sürdükce yağmıyor siz simdi yazın ortasın da 3_4 gün tipi var dersininiz bu yazımı da yayınlamazsınız 2010 a sakın bulaşmayın neme lazım
Cevap:
küfür ve hakaret içermeyen her yazıyı yayınlarız.
  faruk_tuzl..

Galip26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 12:02:50
Tahminci Mert e teşekkürler,herkezin günlerdir beklediği yorumunu yapmış...
  galipbatma..

livekar26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 12:02:30
ariftarif sistemin boş cıktı 34istanbul34 le sistemci haklıymış sen yine beceremedin bu işi
  faruk_tuzl..

eray44126 Åžubat 2009 PerÅŸembe 10:02:32
Arif Abi Ya Bu ist Kar Yagmıcagını Herkez Bılıyor Hadi DİYELİM Mİllet kar aygcak desın Modellerdemi yalancı Tv'lerdeki Herkez mi sallıyo tek sen mi biliyon? Cvp İstiyommm... Kar oldugunu hangi kaynakdan soluyon bızede solede bızde ınanlım sana
  eraysarika.. | http://yoq (113)

adil26 Åžubat 2009 PerÅŸembe 10:02:25
sayın ariftarif üstat icegede yogunkardediniz uşakta icegede ama yamuryagıyor dmi de dünkü 19/41 de yeniledigi sayfasında oda yogun kardedi yagcakmı yagmıycakmı cevap verirseniz memnun olurum
  adil-arsla..

KARLıDAĞ26 Şubat 2009 Perşembe 07:02:29
Arif bey kafam çok karışık. Siz hala yaptığınız tahminin arkasındasınız(bu sizin kendinize olan güveninizi gösteriyor, bu açıdan çokgüzel). Ama ne modellerde nede herhangi bir kaynakta sizin ist için bahsettiğiniz durumla ilgili bir şey göremedim. Sizin dediğiniz gibi bugün bekliceğiz ve göreceğiz. Ama ben yinede sizden yanayım....
  trojenxxx@..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2769
Sayfalar
< | 1 2 ... 2762 2763 2764 2765 2766 2767 2768 2769 2770 2771 2772 2773 2774 2775 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:1,559 s
Sayaç: