Ziyaretci defteriMesaj Ekle | Siteye Dön



teknik direktor18 Aralık 2008 Perşembe 22:12:10
oncelikle tum herkese selamlar pazar gunu saat 13:00 de tum herkez sahada olsunlar mac saat 14:00 uhr de baslayacaktir club maroc ile mac yapilacaktir simdiden hepimize basarilar dilerim saygi ve sevgilerle hocaniz engin
  sporting-b..

kerim13 Aralık 2008 Cumartesi 13:12:52
slm eniste alles ok bu aralar bosus conditie felan kalmadi bugun antraman varmi yada yarinmi bana bi msj atsana telefona
  vanessavan..

selcuk10 Aralık 2008 Çarşamba 00:12:33
tum sporting basgent 06 yonetimin ve futbolcu arkadaslarimin bayramini en icten dileklerimle kutlarim..........
  prof.selcu..

hamit08 Aralık 2008 Pazartesi 12:12:59
Bugün Bayram! Mübarek Kurban Bayramı. Tüm inananlar birbirlerine daha çok yakınlaşsın, dargınlıklar ortadan kalksın, kardeşlik ve dostluk duyguları daha da kuvvetlensin. Tüm insanlar neşe ve mutluluk denizinde yüzsün. Bugün sevinç günü, kederleri bir yana bırakıp mutlu olalım. Kurban Bayramını doya doya yaşayalım. Hayırlı bayramlar!
  hamit_kara..

hakan07 Aralık 2008 Pazar 01:12:47
oncelikle tayfun kardesimize bas sagligi diliyorum allah gerideki sevdigigi insanlara saglik ve sihat vermesi dilegimlehepimiz bu camia olarak gercek ve en icten duygularimizla cok uzululduk ama uzulmek geri getirmiyo\\\\r\\\\nallah geride kalanlara sabir versin onlarin uzuntusu butun musluman camiasinin uzuntusudur allah herkesi yerinde ve ocaginda sag etsin bizler nekadar teselli versek bostur bu dunyada ama bu insanlari herzaman sevecegiz sonuc budur\\\\r\\\\n
  esmer_boys.. | http://yok (22)



apocan06 Aralık 2008 Cumartesi 20:12:52
selamun aleykum tüm sporting başkentlilere BELKİ BURDA OLAMAM BAYRAMDA ŞİMDİDEN KURBAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN HAYIRLARA VESİLE OLMASI DİLEĞİMİ İLETEYİM DEDİM BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN KÜÇÜKLERİMİNDE GÖZLERİNDE ÖPÜYORUM RABBİME EMANETSİNİZ BAŞARILARINIZIN DEVAMI DİLEĞİYLE İMZA:ApOC@N :)
  romantikse..

site sorumlusu27 Kasım 2008 Perşembe 00:11:46
slm arkadaslar mac goruntulerini siteye cok yakinda yerlestirecez sabriniz icin simdiden tesekkurler
  sporting_b..

afyon0326 Kasım 2008 Çarşamba 09:11:25
abicanıma nasılda yakışmış o kalecilik kurban olurum sana ben dikkat et kendine cnm abim (selçuk).istanbuldan slm herkese...kız kardeşin
  ah_istanbu..

selcuk26 Kasım 2008 Çarşamba 00:11:20
slm arkadaslar polatli spor ile yaptigimiz macin goruntuleri cd olan varsa bana mail atsin mailadresim:prof.selcuk@hotmail.com border=0
  prof.selcu..

seyfettin21 Kasım 2008 Cuma 21:11:56
selamlar.engin abi bu pazar macimiz varmi??iyi aksamlar.
  kahriman_s..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 3 sayfada toplam 29 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2
Sayfalar
< | 1 2 3 | >
Derlenme Süresi:3,136 s
Sayaç: