038-Tehlike ... Ziyaretci DefteriMesaj Ekle | Siteye Dön



tugba(esmermelek)20 Şubat 2009 Cuma 22:02:01
murat can siteye msn adreslerinizi koysanız yavv:D sizle msnde itibata gecmek isterim
Cevap:
Adminden cwp:Arkadaşlar lütfen msn adresi istemeyelim Mc Muratcan müsait olduğu zaman siz sevdikleriyle irtibata geçecektir.Saygılar.
  esmermelek..

Sanal Meleq(Fatoş )20 Şubat 2009 Cuma 14:02:42
:) teşekkür ederiz rmntk_Serseri yayınıma gel bol bol dinlersn ;) *** 038 TeHLikE ***
Cevap:
Adminden cwp:Eyvallah.
  Fatoş Gü..

ercan çelik20 Şubat 2009 Cuma 11:02:32
RAPLERİNİZE HASTA KALDIM MC MURAT CAN VE 38 TEHLİKE GRUBU SİZDEN DİS BEKLİYORUZ BİRLEŞMEYE LAF SOKMAYA DEVAM
Cevap:
Adminde cwp:Gereken zamanda gerekli yerlere DIS lerimiz ulaşacaktır.Saygılar
  ..



tugba(esmermelek)19 Şubat 2009 Perşembe 22:02:48
biliyorum yaha güzel şarkılar yapcagınıza eminim inş güzel günler sizi bekliyo
Cevap:
Adminden cwp:Tşkr edrz.Saygılar
  esmermelek..

rmntk_Serseri19 Şubat 2009 Perşembe 21:02:39
slm grup tehlike.. fatoşla yayınında tanısdık raplerinizi attı süpersiniz devam edin fatoşun kıymetını bılın radyoda herkes begendı. en çok ta benn :d başarilar dfilerim hepinizee ;)
Cevap:
Adminden cwp:Tşkr ederiz kardeşim.Saygılar..
  ihanetin_v..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 24 sayfada toplam 118 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 20
Sayfalar
< | 1 2 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | >
Derlenme Süresi:3,262 s
Sayaç: