dj asi ile yorumlarınızı buradan paylasabilrsiniz...Mesaj Ekle | Siteye Dön



07BROCK26 Ağustos 2009 Çarşamba 16:08:41
selam kardesım yenı çalısman harika olmus
Cevap:
tşk kardesım o senn güzellign :);
  ..

dJ qzDe26 Ağustos 2009 Çarşamba 00:08:38
çaLısmaLaRnn qüzeL hüSeinn..:) baSaRıLaRının dewamı inS. yaRdıma ihTiyaCn oLrsa veRs. için heR zmn yaRdım edeRim saNa..:=)) kiß..
Cevap:
saol cnm biliorm :) eksik olmaa... (tşk'ler)
  ..

sonkral08 Ağustos 2009 Cumartesi 18:08:14
kanka başarılar kanka albüm ne zaman çıkıyorr
Cevap:
inş yakında kardes biras sık giremıyorum net 'e :S ondan kaynaklandı
  mc_recep_6.. | http://www.herkesdinlesin.com/erbaarapstyle (253)

djbobi11 Temmuz 2009 Cumartesi 09:07:21
başarılar kardeşim
  taby_ya@ho..

eren aşkın17 Haziran 2009 Çarşamba 18:06:00
güzel sarkılar yapıon abi böle devam et abi iyi sanslar he bu arada msnemi ekledim senin msnene
  hayat_bosh.. | http://yoq (222)



Dj FaHo06 Haziran 2009 Cumartesi 18:06:57
Çok Güsel Gidiyorsun Devam Kardeşim
Cevap:
tsk...
  faho_cum@h.. | http://www.herkesdinlesin.com/dj_faho_ccs_karsiyaka (290)

zeliha T04 Haziran 2009 Perşembe 17:06:39
SLM RAPLER SUPER BASARILARNZN DEVAMINI DİLERIM BEN SINIF ARKADSNN ABLASI:)
  sdshm_00@h.. | http://sdshm_00@hotmail.com (215)

zeliha T04 Haziran 2009 Perşembe 16:06:55
SLM ŞARKILARIN SÜPER BEN SINIF ARKADAŞININ ABLASI ZELİHA BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM
Cevap:
tşk ederim tkrar beklerizz :).. (hangi sınıf ark)
  sdshm_00@h.. | http://sdshm_00@hotmail.com (170)

susqun melek22 Mayıs 2009 Cuma 21:05:09
sLm sayfan qüzel parçalrn muhteşm başarılarının devamını dilerm rap le kal A.e.ol k.i.baq......SusquN MeLeK.......
Cevap:
tşk.ler sizede... (yine bekleriss.)
  susqun_-_m..

duygu20 Mayıs 2009 Çarşamba 11:05:42
çok süper sin başarını dilerim ben iskoç
Cevap:
tşk'ler yine bekleriz...
  karizma_du..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 4 sayfada toplam 39 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2
Sayfalar
< | 1 2 3 4 | >
Derlenme Süresi:2,770 s
Sayaç: