21 KASIM İLKÖGRETİM OKULU ZİYARETCİ DEFTERİMesaj Ekle | Siteye Dön



pınar26 Kasım 2011 Cumartesi 22:11:20
meral hocam sizi çok seviyorum sizi hiç unutmuyoruz pınar sincar
  pınar@242.. | http://şkçö (0)

İbrahim17 Kasım 2011 Perşembe 20:11:06
bir zaman lar bende 21 kasım ilk öğretim okulunda okudum başka bir müdür vardı düzen yoktu çocuklar terbiyesiz küfür eden özürdilerim . sizin gelmeniz daha iyi oldu :D ceylan TOPARLI ÖĞRETMEN E SAYGILAR . n
  zaman_ibo@..

Gamze17 Kasım 2011 Perşembe 20:11:02
Eski sınıfımı çok özledim. En yakın zamnda ziyarete gelcem arkadaşlarımla
  mor.pembe...

Meral Sarı10 Kasım 2011 Perşembe 12:11:53
dilara ben mardine gelemicem hepinize başarılar diliyorum bu arada zilan dönmüşsün sanada başarılar diliyorum hepinizin gözlerinden tek tek öpüyorum keninize iyi bakın abdulsamete de söyleyin onu ayrı bir öpüyorum samet kendine iyi baksın onun geleceği çok açık
  ..

Sißél10 Kasım 2011 Perşembe 12:11:54
Bütün 21 Kasım ilköğretim öğrencilerine selam ayriyetten bizim okulumuzdan giden bütün öğretmenlere sesleniyorum burada bıraktığınız öğrenciler birer meslek sahibi olup sizleri arayacaklardır ve en önce ben bu söylediklerimi yapacam Kader öğretmenim sizi arayıp bulacam :)
  zaman_sibe..



süheyla kavak08 Ekim 2011 Cumartesi 15:10:56
sevgili ve değerli hamdiye hocam sizi çooooook seviyorum canım öretmenim:)....::::::::::::))))))))))))))
  süheyla_b..

süheyla kavak 7/A08 Ekim 2011 Cumartesi 15:10:28
SEVGİLİ ve değerli öğretmenim hamdiye hocam sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmm:............................................... ................................:)
  ..

Hüseyin Demir05 Eylül 2011 Pazartesi 13:09:03
http://www.facebook.com/pages/21-Kas%C4%B1m-%C4%B0lk%C3%B6%C 4%9Fretim-Okulu-MARD%C4%B0N-/187108054690878?sk=wall sayfamız acılmıstır lutfen destek verelim...
  esmero.mid.. | http://esmero.midyat@hotmail.com (0)

Hüseyin Demir05 Eylül 2011 Pazartesi 12:09:32
21 kasım öğrencisiyim ve öyle bir duruma gelmişiz ki sınıf arkadaşlarımızın isimlerini hatırlamıyorum mesajımı okuyan arkadaşlar varsa ve Metin hocanın öğrencileri varsa bana ulaşsın... bircan mine atmaca hıdır çetin bilal dağ emrah gurbet emrullah aklıma gelenler soy ısımler zaten komple aklımdan cıktı... anıları tazeleyelım...
  esmero.mid..

CnnT26 Temmuz 2011 Salı 00:07:44
vayy be gururlanmamak elde değil kimse inanmaz dı 21 kasımın bu konumda olacağını... inş daha güzel günler görecez durmak yok yola devam emeği geçen herkesten allah razı olsun (ihl li)
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 15 sayfada toplam 142 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2
Sayfalar
< | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | >
Derlenme Süresi:0,344 s
Sayaç: