KESKİN SAĞLIK MESLEK LİSESİMesaj Ekle | Siteye Dön



melike okatan22 Ekim 2009 Perşembe 11:10:20
arkadaşlar yeni staj yeriimde hiç iş yokk yaaa :(
  ..

melike okatan 20 Ekim 2009 Salı 12:10:45
slm arkadaşlar nasılsınız??? offf ya artık bende mezun olmak istiyorum....
  .......

gülender18 Ekim 2009 Pazar 16:10:57
slmarkadaşlar bende 2008 mezunlarındanım herşey yolunda ankaradayım yolunz düşerse beklerim herkezi hocaları çok özledim herkeze çok slm olsun herşey gönlünüzce olsun
  gu_lender@..

sema05 Ekim 2009 Pazartesi 17:10:45
saolasın eda ablaa.ya yoruluyoz okul dersane staj fln derken gecıo gunler..42 li numaramı kullanıyom sonu 65 olan rehberde vardır dıgerını sıl gıtsın eskı numarama dondumm...saygılarr:)
  ..

eda denizz04 Ekim 2009 Pazar 13:10:19
ozledım eskı okulu yaaa bu sıtede gusel olmuss ..emege saygıı...semosum goremıom senı bu aralar son sınıf oldun kuzumm nasılsın?numaralr karıstı da aramamıom senı ara benı...herzaman yanındayız unutma...
  ..

sibel tokay02 Ekim 2009 Cuma 10:10:56
herkesi şimdiden cok özledim hepinize benden slm
  ..

özqür AKSAN30 Eylül 2009 Çarşamba 17:09:17
slm akadaşlar herkse başarılar diliyorum bi kaç kişi hariç herkesi özledim.bana ulaşmak isterseniz ozgur@kartanem.com
  armakal@ho..

yunus kökver28 Eylül 2009 Pazartesi 14:09:23
selam arkadaşlar.nasılsınız..2003 mezunlarının haberi yok sanıyorum..kimse yazmıyor.. ankara ya yolunuz düşerse ben medicana dayım.. kardiyoloji ile ilgili problemi olan anjio olması gereken birileri vya yakınları olursa beni bulun arkadaşlar.. bn kırıkkaleden gelip gidiyorum. bilginiz olsun.. kalp sorunu olana elimizden geleni yaparız.. allah a emanet olun arkadaşlar..tlf 05426518270
  yunus_kokv..



şeyda25 Eylül 2009 Cuma 01:09:53
slm millet nabıonuz yaf
  ..

sema FİDAN24 Eylül 2009 Perşembe 17:09:00
ya su sınıf ısı kotu oldu ozelımız kalmadı kendı sınıfımızda aglıyacagımız gulecegımız vardı.ama allahtan p.tesı ayrılacak sınıflarda rahat etcezz...okulda acıldı hayırlısı ...butun EZİKlere basarılar...
  hemoglobin..

sıla güder18 Eylül 2009 Cuma 16:09:55
herkezin keyifler tıkırında valla benimde öyle,böyle herkez mutluyken yemin edrim bende çok mutlu oluyorum ya okuldaki herkezi çok seviyorum umarım kimsenin keyfi bozulmaz tabi benimde tatlı ve mutlu bayramlar.... agzımızın tadı bozulmasın...
  kar_tanem-..

sema FİDAN17 Eylül 2009 Perşembe 15:09:09
HERKESİİ AYRIMSIZZ SEVIYORUMMM ..ARKİLERİMİ COKK OSLEDIMM BISII COKK GUSELLL GUNLERRR BEKLIOO COOKK MUTLUYUMM ...HAA BU ARADA MERAKLILARA DUYURULURR SOZUMDE DURDUMM VE BASARDIMMM.OKULL GUSELL YAAA:))))
  ..

AHMET HOCA13 Eylül 2009 Pazar 19:09:47
Sevgili ögrencilerim mübarek ramazan bayraminizi kutlar saglik basari ve mutluluklar dilerim.Sevgilerimle
  ----------.. | http://------------ (1)

AHMET HOCA13 Eylül 2009 Pazar 18:09:40
KESKİN SAGLIK MESLEK LİSESI MEZUNLARINA VE ÖGRENCİLERİNE SEVGİ SAGLİK VE MÜREK RAMAZN BAYRAMLARINI KUTLAR HAYAT BOYU MUTLULUKLAR VE BASARILAR DİLERİM
  ..

sıla güder11 Eylül 2009 Cuma 14:09:35
herkezi çook özledim okulumuda herşey artık çooook güzell umarım herkez için öylee olur herkez ççoook mutlu olur
  kar_tanem-.. | http://www.wmaraclari.com/defter/?s=1&p=yaz2&u=5374 (5)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 14 sayfada toplam 208 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 4
Sayfalar
< | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | >
Derlenme Süresi:0,479 s
Sayaç: