KESKİN SAĞLIK MESLEK LİSESİMesaj Ekle | Siteye Dön



2005 RESUL21 Mayıs 2009 Perşembe 14:31:48
OOO EBRU KARDEŞİMİZ GELMİŞ HOŞ GELMİŞ SAFALAR GETİRMİŞ.NASILSIN EBRU SAGLIGIN SIHATİN İYİDİR İNŞALLAH.YİNE AYNI YERDESİN GALİBA.Bİ KISMET OLMADI Kİ GELEYİM GÖRÜŞELİM İNŞ OLUR BİRARA.K.İ.B...LAAA OGLUM KAYA LA NE ZAMAN GELİYON LAAAA.ÖZLEDİM LLLAAAA border=0 border=0 border=0 border=0
  BOZKURTLAR..

kumru12 Mayıs 2009 Salı 08:50:26
slm herkese ben 2007 mezunuyum butun arkadaslarımı cok ozledım butun hocalarımada saygı ve slmlarımı soyluyorum
  kuyacan@ho..

2008 mezunu neslicannnn..05 Mayıs 2009 Salı 16:29:33
arkadaşlar bu site kawga için deil yawf bis birbirimisle sohbet edelim die nie kendi işlerinise alet edersinizki?? biz ettik siz etmeyin oturun güsel güsel çalışıon. hocalar haklı mezun olunca bazı şeyler dank edio:D:D herkese slmlar sewgiler:.....
  ..

fadime akyüz 01 Mayıs 2009 Cuma 15:13:44
ya mıllet bana catmaya hazır benım yedıgım nanelerden mıllete neyse anlamadım ama yarası olan gocunur ben okulumu cok sevıyorum dogru bende o dıdıplın olmazsa daha da beterı olur dıom zaten ben okulumu cok sevıyorummm ıstemeyen varsa yol bellı eyvalllah der ceker gıder okulumuz süper hocalar süper daha ne ıstıolar bılmem kı okulda yenılen nanelerı görenler de pek ıyı sayılmaz nese :))
  ..

selim29 Nisan 2009 Çarşamba 09:34:49
ben selim keskinliyim ve kırıkkalede ögretim alıyorum ama saglık lisesine gitmek istiyorum ama nasılgelecegimi kaç puanlya girildigini bilmiyorum ben kardeşinizi bilgilendirirrseniz sevinirim
  çatlaktü.. | http://www.ahmbay.com (0)

haydar27 Nisan 2009 Pazartesi 16:23:13
slm arkadaşlar haydar ben 99 mezunuyum ama malesef sağlık memuru olamadık heveslendik astsubay olduk sürünüyoz mesleğin kıymetini bilin eninde sonunda girersiniz canınızı sıkmayın edirne keşandan selamlar keskine
  haydargulk..

ugur demirelli27 Nisan 2009 Pazartesi 14:04:25
nasılsın dostum
  ..

melike 11B20 Nisan 2009 Pazartesi 16:58:44
SLM ARK NASILSINIZ?BİZ ÇOK YOGUNUZ YAAAA OFFF SINAVLARIMIZ BAŞLADI,,,
  ..



eski dost17 Nisan 2009 Cuma 23:22:33
merhaba arkadaşlar ben 97 mezunuyum
  ..

sema17 Nisan 2009 Cuma 16:53:20
üfff ya yıne sınavlar basladıııı
  ..

esin16 Nisan 2009 Perşembe 17:39:33
slm arkadaslar
  ..

ERKAN AKBAS15 Nisan 2009 Çarşamba 20:02:09
merhaba ben 1998 mezunu erkan akbas okul yıllarını çok özledm herkese selamlar
  nereyekada.. | http://nereyekadarceylan2009@hotmail.com (2)

RESUL12 Nisan 2009 Pazar 16:23:12
slm arkadaşlar.tşekkürederi esra ama bir delilik yapıp askerligi tecil ettiriyorum açıkögretim okumaya krar verdim.necde okurum ya ben.saglıcakla kalın arkadaşlar.a.e.o
  bozkurtlar..

yunus KÖKVER08 Nisan 2009 Çarşamba 04:44:51
selam arkadaşlar ben 2003 mezunu yunus resimli mezuniyet albümü oluşturalım nedersiniz?
  ynskkvr@ho..

esra06 Nisan 2009 Pazartesi 13:53:06
merhaba arkadaşlar herkese selam ben 2005 mezunu esra resul arkadaşım askere gidecekmişsin hayırlı teskereler
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 14 sayfada toplam 208 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 8
Sayfalar
< | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | >
Derlenme Süresi:0,542 s
Sayaç: