:::MC BATIN::: Offical Ziyaretçi DEfteriMesaj Ekle | Siteye Dön



yasin akkas23 Şubat 2010 Salı 07:02:48
woral dai supersin daha guzelerini bekliyoz hadi bb :):)
Cevap:
eyw
  ..

betüüüL22 Şubat 2010 Pazartesi 22:02:03
siiten süper rapLarde aynen :)\r\n\r\nbasariLar kib aeo :D
Cevap:
hos geldin sende olsein bebesim
  raporsuz_D..

dj burak22 Şubat 2010 Pazartesi 18:02:19
şarkılar manyak qanqaa....:D xdxd ağzına sağlık.
Cevap:
saol kanka yine bekleriz
  burak_dal_..



Dj_aKeSinTi22 Şubat 2010 Pazartesi 02:02:19
SLm kardeşim siteyin tasarımı ve raplerin tek kelimeyle süper olmuş allah yolunu açık etsin herdaim... SayqıLarımLa Dj_aKeSinTi
Cevap:
eyw yine bekleriz
  .. | http://wWw.DjaKeSinTi.Tk (3)

mC k0cAk 22 Şubat 2010 Pazartesi 01:02:45
S.a krdesm yeni siten ve raplerin hayırlı olsun başarılar =)
Cevap:
:D saol kanka
  McKocaK@ar.. | http://Www.kOCAk-rEcOrDs.tK (2)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 8 sayfada toplam 37 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 6
Sayfalar
< | 1 2 3 4 5 6 7 8 | >
Derlenme Süresi:0,489 s
Sayaç: