PatronMurat Z.DefteriMesaj Ekle | Siteye Dön



PatronMenajer ( Burak Güvercin ) 11 Ağustos 2010 Çarşamba 20:08:39
TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLI RAMAZANLAR
  PatronMena.. | http://www.patronmurat.tk (25)

senfoni11 Ağustos 2010 Çarşamba 17:08:00
süpersiniz bütün şarkılarınızı dinliyorum..bütün şarkılarınız birbirinden süper.başarılarınızın devamını dinliyorum...
  ..

burhan11 Ağustos 2010 Çarşamba 13:08:45
yaa şey Size sorum olacak Ya bu müzikleri nasıl yapıyorsunuz bnim sözüm war hazırda müzik yapma programı yok :(
  burhan.52...

eray11 Ağustos 2010 Çarşamba 12:08:00
abi süpersiniz bütün şarkiLaRınızı inDirdim sesiniz ÇoK süPeR başaRıLaRıınızın Devamını DiLeRim biRde hayıRLı teskeReLeR şimDiDen abi
  swem_boys_..

DjPrenS11 Ağustos 2010 Çarşamba 11:08:45
Kardesim Siten güzeL oLmuS TrackLarda Harika baSarıLarının Devamını diLerim :) DjPrenS
  _dj-prens_.. | http://www.DjprenS.tk (25)



mannaq cHaNsSuU10 Ağustos 2010 Salı 20:08:03
süpperr bi SiTtE BaYıLdIm yHa..::) Bazen deqer vermek yetmez,seversin hemde ólúmúne.Ama o seni senin onu sevdiqinden daha az sever yada sevmez.Sen úsúrken onun yokluqunda, o senin varliqini aramaz bile.O senin içinde qizliyken sen onun hayatinda kenar súsú olarak durursun. Sen onun için her qece aqlarken o bunlari hiç bilmez. Insana en çok ne koyar bilirmisin? \"SEN ONA BÙTÙN HAYATI HEDIYE EDERKEN O KENDISINI BASKASINA HEDIYE EDER...
  hi_axi_she..

anıl kahraman10 Ağustos 2010 Salı 19:08:51
muraT abı sarkılarınız çok quSeL ama aSkeRe qDyon bı daha rap yapar mısın bıLemem ama dwM eDın ''' EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER '''
  kahveci-57..

PATRONMURAT10 Ağustos 2010 Salı 17:08:39
Herkese Selamlar Arkadaslar . Herkes Parcalarımı İndirmek İstiyor Bazıları İndiremiyor Vs Lütfen Simdi Beni İyi Dinleyin . Parcaların MP3 Lerini İndirmek İcin www.patronmurat.tk Adresine Girip Medya Bölümünü Tıklayıp Oradan İndirmek İstediginiz Parcanın İsmine Tıklayacakasınız.Sonra İse Bir Sayfa Acılacak Orada 30 Sn Geri Sayım Var O 29-28-27 Die Sıfırı Bulunca Orada '' DOWNLOAD '' Yazısı Cıkacak O Yazıya Tıklayıp Parcalarımı İndirebilirsiniz. Umarım Anlatabilmisimdir border=0
  ..

selcuk10 Ağustos 2010 Salı 12:08:18
Youtubedeki Şarkıların linkleri de koyarmısn
  selcuk_Asl..

Bys Maraz10 Ağustos 2010 Salı 12:08:02
SLM KARDEŞ BU SENİN ALEMDİNLESİN SAYFANDAKİ DJ GİF NASIL YAPTIN BİLENLER VARMI BENDE ASKER E GİDERKEN EKLEMEK İSTİYORUM YARDIMCI OLUN LUTFEN BANA WEP SAYFAMDAN ULAŞIN YADA MSN OK LUTFEN ASKERE GİTMEDEN BENDE DJ GİF YAPTIRMAK İSİTIYORUM YARDIM
  mehmet9942.. | http://www.facebook.com/profile.php?id=100001429338603 (25)



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 27 sayfada toplam 268 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 17
Sayfalar
< | 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 26 27 | >
Derlenme Süresi:0,439 s
Sayaç: