Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



METEHAN190726 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:08
http://www.uubf.itu.edu.tr/Icerik.aspx?sid=4436 i tü de yola gelmiş yeni yıl için...
  ..

sistemci26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:42
EFSANE-SEMİH 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:19 sistemci 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:22 EFSANE-SEMİH 26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:37 ben ist için modeli beğenmedim.yağışın yüzde 50 den fazlası yağmur olarak düşüyor.Karda var tabi ama daha iyi olmalı.bakalım akşam modeli nasıl olacak.bugünkü öğle modeli gösterdiki çarşamba akşamına kadar istanbul için net bir tahmin yapılamaz.her güncellemede farklı sonuçlar ortaya çıkar. CEVAP: YAĞIŞ DURUMU ANCAK 1.5 GÜN KALA BİLE NETLEŞMEZ BU ÖYLE BİR SİSTEMKİ CIVIK CIVIK 100 KM BİLE SAPMASI BİLE YAĞIŞ AZLIĞI YAPAR AMA BU SOĞUMAYA YAĞIŞ MUTLAKA GELİR KAÇARI YOK ŞİMDİDEN SİSTEM İST KUZEY VE DOĞUSUNDA DAHA BELİRGİN NET OLAN BU modelde çok a.b var ve a.b nin nereden gıreceği net değil.çok değişir:)umarım güneyden kuzeye çıkarken marmara üzerinden ilerlemez bu durumda soğuk geç girer.iç egeden ilerlerse 10 numara olur CEVAP. UMARIM YAĞIŞLA SOĞUK ÇAKIŞIR EN KÖTÜ KANIMCA SEA EFFECSTLERLE ALIRIZ YOKSA YAZIK OLUR
  ..

karcı26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:00
Arif abi İtünün tahminine ne diyorsun.Kar serpintisinden bahsediyor bunlar adamda moral bırakmıyorlar.
Cevap:
İTÜ o sayfadaki tahminlerini GFS'nin 00z çalıştırmalarına göre yapar. Yağış miktarı gibi detaylar son ana kadar değişkenlik gösterir. Zaten kendileri de "mevcut harita ve verilere göre" yada "hava hareketleri beklentilere uygun gerçekleşirse" gibi şart içeren ifadeler kullanırlar. Yarınki çalıştırmada yağış miktarı artarsa onlar da daha farklı bir yorumla karşına çıkarlar. Kimbilir belki de sistem hepten yokolur. Serpintiyi bile arayacak hale gelirsin border=0 Şaka bir yana hiç moralini bozmana gerek yok. Modelleri takip et.
  ..

FIRAT26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:54
Arıf hocam gokhan aburu radyoda hangı frekans ve kacta takıp edeılırız bı bılgı verırmısın bıde televızyonda kacta cıkıyo ??
Cevap:
Radyonun linki aşağıda. NTV'de her saat başına 5 kala çıkıyor bildiğim kadarıyla. Farklı bir durum varsa bilenler aktarsın.
  .. | http://www.virginradioturkiye.com/default.asp (22)

mert26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:40
Cabarov sen üstadı iyi takip etmiyosun galiba. Yılbaşındaki sistemin gelmesi bizim için çok önemli eğer gelirse polar koridor ardına kadar açılıcak otobana dönücek soğuk ve karlı havalar peşpeşe gelicek demişti. Şimdi bu yılbaşı sistemi Allahın izniyle geliyor modellerde gördüğüm kadarıyla. Ocak ve şubat soğuk ve karlı geçicek demektir.
Cevap:
border=0
  ..

met.uz.snowcem26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:16
BENCE AKŞAM VE GECE MODELLERİ DAHA DA GÜZEL OLACAK,2012 DE KIYAMET KOPACAK DİYORLARDI SAKIN BU YILBAŞI SİSTEMİNDE KOPMASIN KIYAMET HEE HEEE..
  cemmm63@ex..

sistemci26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:03
ARS 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:19 Sistemci çok acele ettin çok bir gün daha sabredemedin CEVAP: VALLA ARS BİLİYORSUN KÜÇÜK HESAPLARIN PEŞİNDE KOŞMUYORUM BİZ BU SİSTEMİ BİLDİĞİN GİBİ ARİF BEYLE BİR EKÜRÜ OLARAK BİRLİKTE UZUN ZAMANDIR KOVALIYORDUK BAZI ARKADAŞLARIN 24ÜNE ODAKLANDIĞI SİSTEM VARKEN 10 -15 GÜN ÖNCEDEN YILBAŞI YILBAŞI DİYE DİLİMİZDE TÜY BİTTİ SÖYLEDİK BENİM 9-15 TE ARAYA GİRMİŞTİ YALNIZ BU SİSTEM GELSEDE GELMESEDE MODELLERDE GÖZÜKMESİ BİLE BENİM İÇİN ARİF BEYİN TEBRİKİNİ GEREKTİĞİNİDE SANIRIM BENDEN BAŞKA HAKKINI TESLİM EDEN OLDUĞUNU YAZMAMIŞTIR HATTA DÜN NELER SÖYLENMEDİ KEDİSİNE MODELCİLER FIRILDAK GİBİ U ÇİZDİ .BU SİSTEMLE İLGİLİ AZOR^'UN DOĞUYA GENİŞLEYECEĞİNİ VE AÇIKÇA YERDE ÖRTÜ OLUŞTURACAK BİR SOĞUMA OLMAYACAĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN DÜN BURDA DELİKANLI GİBİ AÇIKÇA YILBAŞINDA İSTANBULDA İL GENELİNDE KAR ÖRTÜSÜ OLMAYACAĞINI BEYAN ETTİM EĞERKİ KÜÇÜK HESAPLARIN PEŞİNDE OLSAYDIM DERDİMKİ BU SİSTEM İL GENELİNDE ÖRTÜ YAPMAZSA BEN BİLDİM DEYİP ORTAYA ÇIKARDIM BUNU DİYEBİLİRDİM HAKKIMDI ANCAK İŞİN KOLAYINA KAÇMAK ARKA KAPIDAN SIVIŞMAK OLURDUKİ BU BANA YAKIŞMAZDI UMARIM İL GENELİ KAR ÖRTÜSÜ YAPARDA BEN YANILIRIM KAR YAĞSINDA YANILMAYA BALIKLAMA ATLAYIM İŞTE BEN BÖYLE BİRİYİM TARNTİNO GİBİ SONRADAN MODELE GÖRE DEĞİŞMEM DELİKANLILIK BUNA DENİR BE ARS border=0
  ..

Osmanlı26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:56
arif bey ist gündüz maks kaç derecelerde olur bu sistemde.?
  ..

EFSANE-SEMİH26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:52
AO NAO GUZEL..
  ..

Yusuf26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:42
Yaa arif abi son 2 sistemdir karı kıl payı kaçırıyoruz ş.urfa 1 2 ocak kar ve örtü olurmu
  ..

Cabarov26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:41
arif abi bloguna ocak ayı ile ilgili tahminini yazarmısınız ocak ayı genel anlamda nasıl geçicek sıcaklık yağış açısından bir fıkrınız muhakkak vardır bızlerle paylasın lütfen
  ..

karfırtınası26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:57
HERKES BİR YORUMDA BULUNUYOR BARİ BENDE KENDİ YORUMUMU BELİRTEYİM. SOĞUK HAVA KONUSUNDA GEREK ECMWF GEREKSEDE GFS HEMFİKİR, MESELE YAĞIŞIN NERELERDE YOĞUNLAŞACAĞIDIR. PERŞEMBE SABAHINDAN ÖNCE ALÇAK BASINÇLARIN KONUMLARI NETLEŞMEZ, BU YÜZDEN HER GÜNCELLEMEDE FARKLI BÖLGELERDE FARKLI YAĞIŞLARLA KARŞILAŞACAKSINIZ. ALLAHTAN İSTEĞİMİZ GÜÇLÜ BİR ALÇAK BASINCIN ORTA ANADOLUYA KONUMLANMASIDIR, BÖYLECE MARMARA EGE VE BATI KARADENİZ ÇOK GÜZEL KAR ALIR.
  ..

Beyhan KAYALI26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:59
az önce ntv nin 7 günlük tahminini izledim pazar günü istanbul karlı 4 derece izmirde karlakarışık yağmurlu 6 derece gösterdi ankara karlıydı ama dereceyi unuttum:)
  ..

enes ayışığı26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:15
Modeller toparlanmaya başlamış.
  enes_ayisi..

KARINCA26 Aralık 2011 Pazartesi 16:12:51
direk balkanlardan gelen sistemlerde istanbul için yağışın çoğunluğu yağmur olmaz. orta akdeniz eşlik ettiği için önce yoğun bir yağmur alabilir fakat kara çevirmesi uzun sürmez ve yine yoğun kar olarak düşer yağış çoğunlukla. bunun için model beklemeye gerek bile görmüyorum ben kendi adıma. bu tarz sistem almayalı yıllar oldu istanbulda. benim heycanım da böyle bir sistem almayalı uzun zaman olmasından. sea efectlere kalmadan heryeri beyazlatacak bu sistem. sonrasında sea efect olursa tuzu biberi olur.
  ..

oguz26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:39
http://www.haberturk.com/polemik/haber/700218-turkiyede-hortum-patlamasi-var
Cevap:
Ona şüphe yok da, patlayan hortumun ne hortumu olduğu şüpheli. Aşağıdaki linkteki gibi birşeyler de olabilir.
  .. | http://www.youtube.com/watch?v=o9yHWa9o7SA (23)

gökhan26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:51
arkadaşlara katılıyorum ben sanırım samanyolunda denk geldim hava durumu için röportaj yapılıyordu arka bölümde yedi günlük tahmin haritası vardı ve 31 01 2012 iç batı bölgelerin tamamında kar ikonu vardı emin olabilirsiniz.
  ..

TaHmİnCi_mArAz26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:15
TaHmİnCi_mArAz 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:16 liman 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:15 kumköy akçakoca zonguldak , deniz suyu 8 olacak haa gayret <<< 7derece bile düşebilir. karayel gelicek. 7 derece ye düşebilir. yanlış anlaşılmasın .
  ..

lodossuzluk özlemi26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:22
Abadi 25 Aralık 2011 Pazar 22:12:25 ROCKATEKRAN55 VE RAHMİ'YE. Akşam o kanalı ben de dinledim. Hepimiz biliyoruz ki DMİ'nin sitesinde uzun vadede beş günlük hava tahmin raporları var.Ancak bu tip TV bağlantılarında, arka planda on günü bulan tahmin haritalarını sık sık görüyordum. Bu günki haritada ise, 31 Aralık'da Orta ve Doğu Karadeniz dışında bütün bölgelerde kar ikonu vardı. Yeni yılın ilk günü ise Marmara'nın Batısı ve Kıyı Ege Dışında her yerde kar ikonunu ben de gördüm. Ben bundan şunu anlıyorum. Bu sözüm de Arif Bey'e tören mangasında sağlam durun selam duracaklar çoğaldı......ŞİMDİ BEYLER BU YILBAŞI SİSTEMİ GELMESE BİLE SUÇLUSU ARİF ABİ OLAMAZ. ÇÜNKÜ DEVLETİM DMİ'Sİ BİLE KAR GELİYOR DEMİŞTİR.
  ..

KAR26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:56
gerçekten bu sefr iç anadolu iyi etkilenir gibi bu sistemden istanbulada akom itü kar vermiş bekleyip görücez inş. yağış oranı hafta ortasında artar
  ..

TaHmİnCi_mArAz26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:16
liman 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:15 kumköy akçakoca zonguldak , deniz suyu 8 olacak haa gayret <<< 7derece bile düşebilir. karayel gelicek.
  ..

karcı26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:04
İtü adamda moral bırakmıyorki.Neymiş değişim olmaz ise yeni yıla hafif kar serpintisiyle girecekmişiz.Hafif kar serpintisiyle girsek ne olur girmesek ne olur yılbaşındaki sistemde geçenki sistem gibi olacakmış.Sadece kar serpintisi Arif abi senin görüşün nedir?
  ..

siverekli26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:50
arif abi ve arkadaşlar gelin bu sistemin adını orjinanadolu sistemi olsun çünkü şu anki birçok veri .özellikle marmaranın dogusu istanbul dahil .iç anadolu ,karadeniz iç kesimleri doğu ve güneydoğu anadolu .nun en fazla soğuk ve yağışlı olacak yerler .1500 metre sıcaklıkları 1-10 ocak arası bu saydığım kesimlerde 0 ila -10 c. Olacağı öngürülüyor ve yağışlarda aralıklı periyotlarla görülecek .kaynak watterzentrale,BU GELECEK SİSTEMLER GERÇEKLEŞİRSE HER BÖLGE KENDİNE HAS KIŞ KOŞULLARINI YAŞAYACAKTIR .VE MUTLU OLACTIR.siverekten sevgiler
  ..

şevketiyeli burak26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:11
Arif Hocam o mübarek ellerinden öperim sistem geliyor inşallah çocukluğumuzda yaşadığımız o güzel kar yağışlarına şahit oluruz Çanakkale yılbaşında bu sistemden ne kadar etkilenir ? büyük üstad arif hoca
  burakerdun..

liman26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:15
kumköy akçakoca zonguldak , deniz suyu 8 olacak haa gayret
  ..



EFSANE-SEMİH26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:19
sistemci 26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:22 EFSANE-SEMİH 26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:37 ben ist için modeli beğenmedim.yağışın yüzde 50 den fazlası yağmur olarak düşüyor.Karda var tabi ama daha iyi olmalı.bakalım akşam modeli nasıl olacak.bugünkü öğle modeli gösterdiki çarşamba akşamına kadar istanbul için net bir tahmin yapılamaz.her güncellemede farklı sonuçlar ortaya çıkar. CEVAP: YAĞIŞ DURUMU ANCAK 1.5 GÜN KALA BİLE NETLEŞMEZ BU ÖYLE BİR SİSTEMKİ CIVIK CIVIK 100 KM BİLE SAPMASI BİLE YAĞIŞ AZLIĞI YAPAR AMA BU SOĞUMAYA YAĞIŞ MUTLAKA GELİR KAÇARI YOK ŞİMDİDEN SİSTEM İST KUZEY VE DOĞUSUNDA DAHA BELİRGİN NET OLAN BU modelde çok a.b var ve a.b nin nereden gıreceği net değil.çok değişir:)umarım güneyden kuzeye çıkarken marmara üzerinden ilerlemez bu durumda soğuk geç girer.iç egeden ilerlerse 10 numara olur:)
  ..

ARS26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:19
Sistemci çok acele ettin çok bir gün daha sabredemedin :)
  ..

ÇınaR26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:04
Denizler sistemi 8 derece ile karşılayıp 2m temp eğrisinin ist için pek anlam ifade etmeyeceğini söylemiştim.ve deniz 9 dereceye düştü sisteme kadar 1 derecelik daha düşüş olacaktır..yok 2m eğrisi ist den geçmio die tedirgin olabilirsiniz ama bu sefer deniz ısıtıcı değil soğutucu etki yapacaktır.soğuk kırılmadan gelecektir.ilerleyen modeller soğuğu dahada artırabilir..yağışda da sıkıntı olmaz karadeniz üzerinde oluşan bir ab sistemini görüyoruz..
  ..

Berat26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:25
Ankara büyük ihtimal yılbaşı kar yağışlı geçecek...Şimdilik şunlara bakın... ileride daha iyilerini paylaşacağım... http://ompldr.org/vYngxZg http: //ompldr.org/vYngxaA http://ompldr.org/vYngxaQ
  ..

sistemci26 Aralık 2011 Pazartesi 15:12:22
EFSANE-SEMİH 26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:37 ben ist için modeli beğenmedim.yağışın yüzde 50 den fazlası yağmur olarak düşüyor.Karda var tabi ama daha iyi olmalı.bakalım akşam modeli nasıl olacak.bugünkü öğle modeli gösterdiki çarşamba akşamına kadar istanbul için net bir tahmin yapılamaz.her güncellemede farklı sonuçlar ortaya çıkar. CEVAP: YAĞIŞ DURUMU ANCAK 1.5 GÜN KALA BİLE NETLEŞMEZ BU ÖYLE BİR SİSTEMKİ CIVIK CIVIK 100 KM BİLE SAPMASI BİLE YAĞIŞ AZLIĞI YAPAR AMA BU SOĞUMAYA YAĞIŞ MUTLAKA GELİR KAÇARI YOK ŞİMDİDEN SİSTEM İST KUZEY VE DOĞUSUNDA DAHA BELİRGİN NET OLAN BU
  ..

ariftarif26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:36
Haftaya güzel başladık. Modeller beklentilerimize uygun çıktılar üretmeye devam ediyor. Düne kadar yerlerde sürünen moraliniz yaptığım motivasyon uygulamasıyla yerine geldi ve gece modellerinden itibaren de herhalde şahlanışa geçti. Artık gaz vermeye gerek yok sistemi kendi haline bıraktık kucağımıza gelmesini bekliyoruz. Hayırlı uğurlu olsun. Heyecanınızı anlıyorum şurada ne olur burada ne olur şeklindeki sorularınıza bir süre daha cevap vermeyeceğim. Geçtiğimiz yıllarda böyle durumlarda kullandığımız espriyle karışık abartılı ifadeler insanlarda büyük beklentiler uyandırıyor küçük detaylar aslında uzun vadede çok başarılı sayılabilecek tahminlerimizi gölgeliyordu. Üstelik gösterdiğimiz performansın onda birini gösteremeyenlerden hiç de haketmediğimiz insafsız eleştiriler alıyorduk. Benzer olayları bir daha yaşamaya gerek yok. Uzun yıllardır sanal da olsa siz beni tanıyorsunuz ben de sizi az çok tanıyorum. Haftasonundaki modellerde gördüklerinizi bugün de görseydiniz kimbilir bana övgüler düzen pekçoğunuz neler neler diyecektiniz. Reklam, reyting peşinde diyecektiniz. Başarılarımda da başarısızlıklarımda aşırı tepkilerden hep kaçındım sizlerin de öyle olmasını bekliyorum. Soğukkanlılığınızı kaybetmeyin. Modelleri takip edeceğiz. İnşallah bu sefer her yeni güncellemenin ardından GELO diyeceğiz ve hep birlikte mutlu sona ulaşacağız...
  ..

FIRAT26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:14
Akom 1 ocak pazar gunu karlı gostermıss :))
  ..

sistemci26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:49
тaяaηтυℓa 26 Aralık 2011 Pazartesi 12:12:47 sistemci yine yanlış tarafta kaldı 24 sisteminde ve yılbaşı sisteminde kar yok diyerek her iki sistemin de mağlubu sistemcidir geçmiş olsun sistemci sakın demogoji yapma sevgili dostum kaybettin yılbaşı sistemini son anda ümidim yok diyerek çöpe attın yazık oldu karizma çizildi şimdi sen diyeceksin ki işte karcık beni tatmin etmez bu laflara da karnımız tok bilgin olsun yeni bahaneler üretmelisin kaldı ki ben 24 sisteminde etrafta kar örtüsü olacak demedim havada ya da karada sulu ya da kuru kar dedim ve havada da bazı yerlerde karada da kar az da olsa tuttu kıyılarda da kar yağdı bu yüzden sen önündeki sistemlere bak ----------------------------------------------------- --------------------------- Cevap: Admin: Dün yazısında bunu belirtti tarantula, uyanda balığa gidelim. CEVAP: SEN ÜZÜLME BEBİŞKOM BEN SEN GİBİ DEĞİLİM İŞTE KAYBETTİĞİM YERDE ÇIKAR DELİKANLI GİBİ KENDİMİ İLAN EDERİM ERDEMLİK VE BÜYÜKLÜK BU OLSA GEREK ESKİ YORUMLARIN ARKASINA SAKLANMAK DEĞİL BEBİŞİM border=0 AYRICA İST İLGENELİNDE YERDE KAR ÖRTÜSÜ OLMADIKÇA MALESEF KAYBETMİŞ SAYILMAM border=0 SON ANA KADAR MÜCADELEYE DEVAM BAK ONA RAĞMEN HAKLI ÇIKMAMAK ADINA KAR GELSİN İSTERİM AMA SEN HAKLI OLMAK İÇİN BİLE KAR YAĞMASINI İSTEMEZSİN ARAMIZDAKİ FARKTA BU OLSA GEREK HAHAH border=0
  ..

nihansin26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:34
C.tesi Kilyosta sabah 9 dan akşam 5 e kadar hiç durmadan kar yağdı.Havada da olsa kar seyretmek gibisi yok.Üstelik akşam saat 4,30 gibi kısa süreliğinede olsa örtü yaptı ve sarıyere inen araçlar ciddi sıkıntı yaşadı.Hiç yağmaz denilen sistemde bu kadarını görebildiysek yılbaşını hayal bile edemiyorum:))
  nihan.kara..

Osmanlı26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:56
tarantilamatik abim sakal ehli sunnete uygun sen kendine bak :=) yok mok deriz oluncada şükrederiz.biz seni devamlı anıyoruz merak etme sen bu arada kavacıka akşam saatlerinde 1 saat boyunca güzel kar yağdı lapa lapa tam tutuyor derken kar bitdi
  ..

mustafa soner26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:07
Modellere yağış eklendi.Lakin bu yağışın çoğu yağmur olarak düşecek gibi gözüküyor.İstanbul için geçtiğimiz sisteme benzer bir sistem alır ötesi yok şu anki durumda.Yağış sıkıntıda sonrasında ise yine kuru soğuklar var gibi.İstanbul gerçekten artık yaşanılacak yer olmaktan çıktı kışın kar konusunda.:(
  ..

Cabarov26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:20
accuweather myforecast kky vermiş itü kar vermiş arif bey kar gelıyor demiş %99 gelicek artık havadada olsa goruruz
  ..

Cabarov26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:23
itü hava durumu 1 ocak kar vermıs ıstanbula yuh :D
  ..

ufuk çizgisi26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:50
reis kardeşim gefs diye bir model yok o gfs nin yaptığı diğer çıktılar .gfs ensembles diye okunur...
  ..

okan26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:57
Müjde Ankarada yılbaşı karlı geçecek yagışlar en az 3-4 gün süreblir yagışı takip etmek lazım bir kaç güncelleme daha
  okan_karab..

ferh@t26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:19
diyagramlar öncekilere göre çok güzel çıkmış.ortalama -7 lere inmiş yağışada fazla takılmayın son güne kadar değişecektir.
  ..

KAR26 Aralık 2011 Pazartesi 14:12:54
ARİF ABİ ANKARA İÇİN YILBAŞI NASIL GEÇECEK ?
  ..

EFSANE-SEMİH26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:37
ben ist için modeli beğenmedim.yağışın yüzde 50 den fazlası yağmur olarak düşüyor.Karda var tabi ama daha iyi olmalı.bakalım akşam modeli nasıl olacak.bugünkü öğle modeli gösterdiki çarşamba akşamına kadar istanbul için net bir tahmin yapılamaz.her güncellemede farklı sonuçlar ortaya çıkar.
  ..

kürşat ayaz26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:09
arif abi merhaba.arif abi yılbaşı için d.karadeniz ve özellikle rize için beklentin nedir ? kar olasılığı varmı ?
  gencfb_kur..

Dev26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:43
Yılbaşı sistemi gümbür gümbür geliyo hafta ortasından itibaren modellerdeki yağışın azmanlaştığını göreceksiniz..
  ..

ReiS26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:09
Birde böyle tarih aralığı verip ego tatmin etmeye çalışıldıkça çok gülünç duruma düşüyorsunuz..Gerek varmı böyle şeylere..Ahmet Mehmet Ali X efendi Tamam siz süpersiniz müthişsiniz bu işte teksiniz idolsünüz..Bakın yeterince egonüz yükseldi bırakın bu işleri artık..Basitleşmeyin şuraya kar sevgisinden giren insanların ağız tadını bozmayın..Kısır , basit muhabbetler yakışmıyor hiçkimseye..Bakın ne güzel Yılbaşında güzel bir sistem bizleri bekliyor bunun keyfini çıkaralım...ONUR ERCAN kardeşim ARİF abim lütfen bu kişilerin yorumlarına müsamaha göstermeyin sizde yayınlamayın şunları artık..
  ..

gokturk3026 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:00
Arkadaşlar düzeltme yapayım. Edirne'de kar yağmıyor sadece atıştırıyor...
  ..

тaяaηтυℓa26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:06
osmanlı karı görünce leventte beni hatırladın umarım sen yok kar kky bile yok derken ben kar olacak dediğimde sen bana yanılacaksın demiştin noldu osmanlı yanılan kim oldu acaba bu da sana örnek olsun bir daha büyük konuşma dostum sakalın da uzamış sanki biraz:)))))))))) sohbete gel de sakalını kısaltem senin biraz ne dersin
  ..

muhammed26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:56
acaba ankara ya kara ne zaman gelecek...ve ne kadar etkili olabilir..
  muho-fb_19.. | http://hava turka (21)

barisDikmen26 Aralık 2011 Pazartesi 13:12:32
Arif Bey; Ankara için dmi yılbaşı için kky göstermiş. 31 aralık için gündüz sıcaklık 6 derece vermiş. Bu değer kar değeri değil. Sizin tahminle örtüşmüyor sanırım. Yılın son günü gündüz ve gecesinde Ankara için kar yağışı olur mu? Olursa ne şiddette olur sizce ? Gündüz sıcaklık değeri o gün maksimum kaç olur sizce ? Teşekkür ederim. Selamlar saygılar.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139580 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1347
Sayfalar
< | 1 2 ... 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,362 s
Sayaç: