Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



CANER-BERGAMA17 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:30
Bergama resmen fırtınadan uçuyor... O kadar kuvvetli ki yolda arabanın yönünü bile değiştiriyor... Radara göre yağışın başlaması an meselesi
  ..

Omereren17 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:22
ATSSEHİR UCUYOOO RESMEN! EFSANE SEMİH SENİN SİSTEM İSTANBUL GENELDE (atasehir) ORTU OLUSTURACAK Mİ YOKSA HAVADA Mİ GORURUZ? BİRDE KAR YAGİSİ TAM OLARAK NE ZMAN BASLAR.. SAYGİLAR
  omereren_g..

Heraclie17 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:44
Semih linkteki modeller guncellendı dedıgın sıstem yıne hortlamıs. senın dedıgn sistem gelecek ve dedıgın olacak gibi. Ama ustadın sıstem 3 une kaymıs gibi ama bu haliyle senın sısteme 1000 basar :D
  .. | http://www.meteociel.fr/modeles/cfse_cartes.php?ech=-6&mode=2&carte=&run=10 (41)

Aytac17 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:39
ceyl 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:55 Aytac 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:38 ARKADASLAR 22 ARALIK İSTANBUL KAR FIRTINA TİPİ NE ARARSAN VAR TİPİK 2004 SİSTEMİ GELİYOR HAYIRLI UGURLU OLSUN... buda ne ?? what's happend .d.d CEVAP: TÜRKÇEN YOKMU TÜRKCE KONUS BU ARADA BU İŞİN ŞAKASI KARDEŞ.
  ..

svestica17 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:15
gebze haftaya cuma kar göstermiş site. yavaş yavaş kokusunu alıyorum bu karın :) http://www.weather2umbrella.com/tr/hava-tahmini-gebze/eta/11 /2276343/6/meteogram
  selim_kele.. | http://www.weather2umbrella.com/tr/hava-tahmini-gebze/eta/11/2276343/6/meteogram (46)

ALİ17 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:29
EFSANE SEMİH KIVIRIYORSUN NE GECE MODELİMİ DEMİŞİM DİYORSUNUZ SÖZÜNÜZÜN ARKASINDA DURACAKSINIZ ÖYLE YAZMAK BASİT DEĞİL AMA BEN NE OLURSA OLSUN ARİF BEYİ DİNLİYORUM ANLIYORUM GERİSİ BENİ TINLAMAZ
  ..

semih5417 Aralık 2011 Cumartesi 23:12:48
arif abi biraz önce sakaryanın meşhur çark caddesindeydim termometre 17 dereceyi gösteriyordu ve sıcaklık rekoru bu akşam bizde nedir acaba bu durumun sebebi fön etkisimi...
Cevap:
Evet kuvvetli lodos fön etkisi yaratıyor.
  ..

ekrem17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:44
dmi perşembe günü trakyayı kky göstermiş gerçi dmi nin o tahminini iki kez daha değiştirir alıştık zira ama sonuç olarak o tarihte soğuma olacağını söylemek doğru olacak arif abi bile kar demiyorsa istanbula kky bile olmaz maalesef merak ettiğim şu eskiler hep eski kışlar yok diyor bu gerçek mi?
Cevap:
İstanbul için konuşuyorsak son yıllarda yaşanan kış koşulları eskiye göre biraz daha yumuşak diyebiliriz. Geçici bir durum da olabilir ama gerçekten de nerede eski kışlar denecek bir tablo olduğu da yadsınamaz. Dile kolay 15 milyon kişi yaşıyor. Bu durumun iklime de etkisi olduğu muhakkak ancak son günlerde yaşanan hava koşullarının nüfus artışıyla betonlaşmayla falan ilgisi yok onu da söylemem lazım.
  ekremsabir..

Erman17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:41
Arif abi şu 23 24 Aralık'ta ki sistemde Bursa kar alır mı ?Penaltı bekliyoruz abi lütfen:))
Cevap:
Merkezde zor. Yükseklerde olabilir ancak.
  ..

EgeTahmin.net17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:23
Kıyı ve Güney Ege'de Fırtına Etkili oluyor.Ayrıntılar Linkte..
  .. | http://www.egetahmin.net/haberler.html (32)

SmockiN SeyithaN17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:10
Adana aralık ayı yağış ortalamasını yakaladı darısı diğer aylara
  ..

Cemflk17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:16
Arif hocam iyi akşamlar.Urfa için biraz beklememizi söylediniz(gerçi ben nizipte ikametgah ediyorum) ne kadar mesela? Aysonu olabilirmi? Aydinlatisan sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Cevap:
Oralarda yılbaşından önce kar yapacak bir soğuk olması zor.
  ..

ceyl17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:55
Aytac 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:38 ARKADASLAR 22 ARALIK İSTANBUL KAR FIRTINA TİPİ NE ARARSAN VAR TİPİK 2004 SİSTEMİ GELİYOR HAYIRLI UGURLU OLSUN... buda ne ?? what's happend .d.d
  ..

ULTRA-EFSANE-SEMİH17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:50
ULTRA-EFSANE-SEMİH 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:41 trakya(korhan) 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:52 Arif abi o zaman neden tereddütsüz penaltı verdiğini ayrıntılı şekilde bize anlatmanı dileriz.Trakya değerlendirmen gazetede ne zaman acaba? Cevap: Trakya'da kar yağışı için gereken her şart oluşuyor. Kar yağmaması imkansız demek bilimsel açıdan sıkıntılı bir ifade ama kar yağmaması şu tabloda gerçekten de çok düşük bir ihtimal o kadarını söyleyeyim. Trakya Gazetesindeki köşeyi yarın güncelleyebilirim.ARİF ABİ 2M SICAKLIĞININ TRAKYADA 0 DERECE OLDUĞUNU GÖRÜYOSUN.VE İSTANBUL İÇİNDE 4-5 DERECE.NİYE ZORLUYOSUN?:)DENİZ DENİZ DİYODUN AL DENİZDE SOĞUK.İSTANBUL HAVADADA OLSA KARI GÖRECEK.BU SİSTEMLE İLGİLİ SON SÖZÜMDÜR. Cevap: Mevcut şartlarda o tarihlerde İstanbul'da kar yağışı görülmesi mümkün değildir. İnşallah modeller değişir söylediklerin gerçekleşir. Benim de son sözüm budur.UMARIM DEĞİŞMEZ BU HALİ İYİ.
  ..

TaHmİnCi_mArAz17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:16
ULTRA-EFSANE-SEMİH arif hocayı bayaca yordun öyle gözüküyor. Artık bıktı yazma artık. Aynı soruya cevap vermekten.
  ..

ULTRA-EFSANE-SEMİH17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:13
oğuz 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:30 arif bey efsane semih bu gece modellerinde herşey değişecek diyor katılıyormusunuz :) Cevap: Akşam modelinde gördüklerinizin ötesinde birşey beklemeyin. Gayet makul bir çıktı sunmuş GFS. Dolayısıyla Ankara için söylediklerimiz aynen Eskişehir için de geçerlidir.NE GECE MODELİ NE DEMİŞİM NERDE DEMİŞİM.SİZDE İYİ SALLIYOSUNUZ HE:)MODELİN BU HALİ İYİ.
  ..

sistemci17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:41
Armando 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:56 Aytac 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:38 ARKADASLAR 22 ARALIK İSTANBUL KAR FIRTINA TİPİ NE ARARSAN VAR TİPİK 2004 SİSTEMİ GELİYOR HAYIRLI UGURLU OLSUN...Cevap: Bu şarkı sana gelsin o zaman. .. | http://www.youtube.com/watch?v=FlRmjf2XWvs (0)---------------Cevap:Arif abi harikasın :)) Ancak böyle bir cevap yazılabilirdi,içimizdeki her his gerçek olsaydı Marmara ve Türkiye Sibirya ya dönerdi.Yok efendim lodosun arkası her zaman karmış,hani nerde kar o zaman :)) ----------------------------------------------------- --------------------------- Cevap: Lodosun arkası yağmurdur kar değil. Cephe gerisinde yeterince soğuk varsa yağış kara dönebilir o ayrı konu ama sistemcinin hani nerede o eski kışlar her lodosun arkası kar olurdu şeklindeki saptamasına katılmam mümkün değil CEVAP:USTAD EN AZINDAN YARISI KAR OLURDU YAĞMURDAN SONRA ELBETTE ONU DEMEK İSTEDİM border=0 %100Ü MÜMKÜN DEĞİL ELBETTE
Cevap:
Ocak ve şubatta nostalji yaparız belki border=0
  ..

ULTRA-EFSANE-SEMİH17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:41
trakya(korhan) 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:52 Arif abi o zaman neden tereddütsüz penaltı verdiğini ayrıntılı şekilde bize anlatmanı dileriz.Trakya değerlendirmen gazetede ne zaman acaba? Cevap: Trakya'da kar yağışı için gereken her şart oluşuyor. Kar yağmaması imkansız demek bilimsel açıdan sıkıntılı bir ifade ama kar yağmaması şu tabloda gerçekten de çok düşük bir ihtimal o kadarını söyleyeyim. Trakya Gazetesindeki köşeyi yarın güncelleyebilirim.ARİF ABİ 2M SICAKLIĞININ TRAKYADA 0 DERECE OLDUĞUNU GÖRÜYOSUN.VE İSTANBUL İÇİNDE 4-5 DERECE.NİYE ZORLUYOSUN?:)DENİZ DENİZ DİYODUN AL DENİZDE SOĞUK.İSTANBUL HAVADADA OLSA KARI GÖRECEK.BU SİSTEMLE İLGİLİ SON SÖZÜMDÜR.
Cevap:
Mevcut şartlarda o tarihlerde İstanbul'da kar yağışı görülmesi mümkün değildir. İnşallah modeller değişir söylediklerin gerçekleşir. Benim de son sözüm budur.
  ..

Heraclie17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:20
thuderstorm bende eregliliyim ve sahilden geldim kısakollu tişörtümle =D
  ..

oğuz17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:30
arif bey efsane semih bu gece modellerinde herşey değişecek diyor katılıyormusunuz :)
Cevap:
Akşam modelinde gördüklerinizin ötesinde birşey beklemeyin. Gayet makul bir çıktı sunmuş GFS. Dolayısıyla Ankara için söylediklerimiz aynen Eskişehir için de geçerlidir.
  ..

ULTRA-EFSANE-SEMİH17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:39
as çatalcaa 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:39 arif abi çatalca'ya kar bu sene uğrar mı? :) şaka bir yana kar beklentin ne zaman? Cevap: Yılbaşı gibi.SEN ARİF ABİNE BAKMA.KARI GEÇTİM ÖRTÜ OLMAZSA BAŞARISIZ SAYARIM KENDİMİ.
  ..

Umut Sallak17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:03
Azor eline sazı alıyor dedin ya arif abi :) Modellere yansımış saz bende onu demek istiyorum.
Cevap:
Daha çok değişir ama konumu falan. 2-3 gün sonra bakmaya başlayalım o tarihlere ait modellere.
  ..

sistemci17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:24
sistemci 17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:59 Selam çocuklar cuma günü kısmetse Bilecik Bozüyüke yeğeniminin yemin töreni var siz istanbulda havalara baka durun kısmetse ben yer seviseyinde karla tanışacağım için çok mutluyum ne dersin ustad kar beyazdır Umutmu diyelim karşılaşacağım tabloyu birde sizden rica etsem -------------------------------------------------------- ------------------------ Cevap: Kendin pişir kendin ye ŞELALE RESTAURANTTAYIM KİLO İLE ET MANGAL OF NE GİDER BUZ GİBİ HAVADA border=0
  ..

Burak Hcvl17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:07
Fazla yer işgal ettim özür diliyorum.Ama şu linke bi bakın :)
  .. | http://www.weather2umbrella.com/tr/hava-tahmini-Istanbul/eta/11/2283708/6/meteogram (37)

taner17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:17
arif abi ay sonu sisteminden d. karadeniz de yararlanacakmı kısa cvp versen yeter bana:)
Cevap:
Muhtemelen düşer payınıza birşeyler ama şu anda detay verecek durumda değiliz. Ayın 20'sinden sonra takip edin detayları.
  ..



trakya(korhan)17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:52
Arif abi o zaman neden tereddütsüz penaltı verdiğini ayrıntılı şekilde bize anlatmanı dileriz.Trakya değerlendirmen gazetede ne zaman acaba?
Cevap:
Trakya'da kar yağışı için gereken her şart oluşuyor. Kar yağmaması imkansız demek bilimsel açıdan sıkıntılı bir ifade ama kar yağmaması şu tabloda gerçekten de çok düşük bir ihtimal o kadarını söyleyeyim. Trakya Gazetesindeki köşeyi yarın güncelleyebilirim.
  ..

ULTRA-EFSANE-SEMİH17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:04
AĞLAMAK İSTIYORUM.NERESİ BURASI?http://www.youtube.com/watch?v=-VrCytTL_Bw&feature=re lated
  .. | http://www.youtube.com/watch?v=-VrCytTL_Bw&feature=related (21)

Burak Hcvl17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:33
Hazırlığımı yaptım,dediğim resim bu az önceki açılmıyor :D
  .. | http://b1112.hizliresim.com/s/k/15m50.jpg (24)

muhammed17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:41
abi ya peki bu şanlıurfanın bu hali ne olacak modeller fırıldak gibi dönüyor bi kar bi yağmur bi açık hava gösteriyor.yılbaşına kadar urfanın kar alabileceği bir sistem varmı
Cevap:
Yeni haftanın ikinci yarısından itibaren yağmur şeklinde yağışlar alacaksınız. Kar için biraz daha beklemeniz gerekiyor.
  ..

Umut Sallak17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:22
288' saat sonra diyorum abi :)
Cevap:
Ben de fazla dikkate alma demek istiyorum o saatleri...
  .. | http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn2881.png (25)

ibrahim17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:18
benim haddime degil ama arif abi sanki yakında trakya için nasıl kar dediyse istanbul için de diyecek...
Cevap:
Valahi İbrahim kardeş ziyaretçi defterinin müdavimleri Trakya ve iç kesimler için malum tarihlerde günler evvelinden kar beklentim olduğunu hatırlar. Hatta aynen şöyle bir soru olmuştu. Arif abi iç kesimlere kar olabilir derken Trakya'yı da iç kesimlerden sayıyor musun? Cevap : Evet sayıyoruz border=0 Kısacası ben ne diyeceksem kafadan söylerim. Son anda çarkettiğin sistem sayısı pek fazla değildir.
  ..

karagöz17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:17
bursa havalanıyor
  ..

svestica17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:51
Adapazarı bu gece sıcaklık rekoru kırmış.türkiyenin en sıcak bölgesi.ilginç...
  selim_kele.. | http://www.facebook.com/svestica (27)

tgtabak17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:18
abi gecen sene yılbası kar bekledik son ana kadar kuru ayaz oldu hatta sabiha gökçen -7 derece yle rekor kırdsı bu seferde böyle olmaz inşallah beklentin 20si gibi paylaşıcaz dedin ama gelirse beklentimiz nasıl olsun heyecan olsun mu yoksa havada mı örtümü hadi güzel abim ona göre cevap verirsen
Cevap:
Heyecanlanılacak bir sistemdir. Ayrıntıları 20'sinden sonra vereceğiz. Takip edin.
  fenerlivol..

Burak Hcvl17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:55
ULTRA-EFSANE-SEMİH, Ben hazırlığımı yaptım.Ama gemiyi gece modelinden sonra kaldıralım derim malum fikrini değiştiren çok olacakk :) (Sözüm meclisten dışarı Arif Abi :D)
  .. | http://imgur.com/kOwaI (34)

trakya(korhan)17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:16
Trakyalılar!!! 22 aralıktaki sistem dikkate alınmaya değer hale geldi.Diyagramları takip edelim.Oluşacak siklonun konumunda ve hızında oluşacak en ufak değişimler hüzün veya mutluluk verecek.Son ana kadar belli olmayacak.Sistemin 1010-1015 mmhg izobarları arasında ne kadar kalırsak o kadar yağış alacağız gibi.500 hpa'da -30'u ve 850 hpada -5'in altını şimdilik göremiyeceğiz gibi ama 2m sıcaklığı umut verici.Yani şuan herşey pamuk ipliğine bağlı.
Cevap:
Trakya o sistemde kar alır. Hakemin tereddütsüz penaltı noktasını gösterdiği gibi ben de o sistemde kar gösteriyorum Trakya'ya border=0
  ..

Umut Sallak17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:00
288'de Azor'un konumu öyle 1 ay kalır mı arif abi :)
Cevap:
288 ?
  ..

snowhuso17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:40
Ocak ve mart soğuk, şubat ise genel olarak aralığın ilk yarısı gibi yüksek olasılıkla ılık geçecektir.2011 aralığının ise son çeyreği daha önce de bahsettiğim gibi soğuk ve yağışlı geçecektir.ege ve akdeniz hariç diğer bölgelerimizin büyük bölümünde kar görebileceğimiz kanaatindeyim arkadaşlar!!!!..
  ..

sistemci17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:59
Selam çocuklar cuma günü kısmetse Bilecik Bozüyüke yeğeniminin yemin töreni var siz istanbulda havalara baka durun border=0 kısmetse ben yer seviseyinde karla tanışacağım için çok mutluyum ne dersin ustad kar beyazdır Umutmu diyelim karşılaşacağım tabloyu birde sizden rica etsem border=0
Cevap:
Kendin piÅŸir kendin ye border=0
  ..

as çatalcaa17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:39
arif abi çatalca'ya kar bu sene uğrar mı? :) şaka bir yana kar beklentin ne zaman?
Cevap:
Yılbaşı gibi.
  ..

sistemci17 Aralık 2011 Cumartesi 22:12:53
ULTRA-EFSANE-SEMİH 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:23 sistemci 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:47 ULTRA-EFSANE-SEMİH 17 Aralık 2011 Cumartesi 20:12:30 ULTRA-EFSANE-SEMİH 17 Aralık 2011 Cumartesi 20:12:44 arif abi istanbul'un kar alacağını söyleme zamanın gelmedimi artık? Cevap: Söyledim ya daha ne diyeyim. Detayları ayın 20'sinden sonra vereğiz.ONU GEÇ ABİ ONA DAHA VAR.HANİ ŞU ÖNÜMÜZDEKİ SİSTEMİ DİYORUM.İSTANBUL 4-5 DERECE OLACAK BU SICAKLIKTA KAR OLUCAKTA NE ZAMAN OLACAK.KABUL ET ARTIK. -------------------------------------------------- ------------------------------ Cevap: yanına arif ustadı alma gayretlerin malesef gerçekleşmeyecek semihim BU TÜR SİSTEMLERE 5 YILDIR KKY YADA KAR DİYEN ARİF ABİ BU SEFER YAĞMUR DİYOR.EN AZINDAN KKY OLDUĞUNU BİLİYOR AMA HERZAMANKİ GİBİ TAHMİNİNDEN DÖNMÜYOR:) -------------------------------------------- ------------------------------------ Cevap: Böyle sistemlere katiyen kky falan demem. Soğuma yeterli değil. Haklı çıkmanı çok isterim. Hiç olmazsa ekim ortasındaki sistemdeki gibi birşeyler olsa keşke ama o bile zor yani CEVAP: Arif ustadla yer değiştirdik artık border=0
  ..

thuderstorm17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:04
zonguldak ereglıde su an sıcaklık lodosun etkısıyle 18.4 derece az daha gayret ederse lodos denize gireriz az kaldı burda halk arasında şu ifadeler kullanılmaya basladı gordugum en sıcak kış mevsimi bırakın türkiyemizin batısını almanya moskova bile dahil kıştan eser yok sadece isveç-norveç-finlandiya dedigimiz iskandinavyanın kuzeyi yani laponya bölgesi sadece kar alıyor
  ..

Armando17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:56
Aytac 17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:38 ARKADASLAR 22 ARALIK İSTANBUL KAR FIRTINA TİPİ NE ARARSAN VAR TİPİK 2004 SİSTEMİ GELİYOR HAYIRLI UGURLU OLSUN...Cevap: Bu şarkı sana gelsin o zaman. .. | http://www.youtube.com/watch?v=FlRmjf2XWvs (0)---------------Cevap:Arif abi harikasın :)) Ancak böyle bir cevap yazılabilirdi,içimizdeki her his gerçek olsaydı Marmara ve Türkiye Sibirya ya dönerdi.Yok efendim lodosun arkası her zaman karmış,hani nerde kar o zaman :))
Cevap:
Lodosun arkası yağmurdur kar değil. Cephe gerisinde yeterince soğuk varsa yağış kara dönebilir o ayrı konu ama sistemcinin hani nerede o eski kışlar her lodosun arkası kar olurdu şeklindeki saptamasına katılmam mümkün değil.
  ..

oguz17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:29
efsane semih kar geliyo diyosun iç egeye iç anadoluyada gelicekmi kar eskişehirde ne olur bu sistemde
  ..

tgtabak17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:05
abi bu neya karlar tipiler havada uçuyor ne karı ya ben göremiyorum bu karı abicim benim bu karı sen görsen zaten 10gün önce söylerdin yanlışmıyım 30 aralığa konsantre oldum ben bakalım neler olucak
  fenerlivol..

Onurcan17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:27
Bursa uçuyor millet çok şiddetli fırtına var :S
  ..

donnerstag17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:05
Biraz nostalji yapalımmı beyler. İzliyoruz ve o eski günleri yad ediyoruz :(( http://www.youtube.com/watch?v=chTP3fnbAMg&featur e=related
  ..

deniz17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:54
google let it snow yazın kar yağıyorrr
  ..

senelahmet17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:49
Semih abi Balıkesir-Gönen için ne düşünüosun ilk karlı sistemi ne zaman alır ?
  ..

deniz fırtınası17 Aralık 2011 Cumartesi 21:12:20
arıf aga gfs sıcaklıkta başarılı olduğu kadar yağış miktarları ve bunların düşeceği alanlar konusunda bu akşamki modellerde görüldüğü gibi son derece başarısız oluyor. geneldede öyle .ecmwf skron ve blom daha başarılı gibi yağış miktarları konusunda.sence?nedir yorumun.saygılar.
Cevap:
Katılmıyorum. Neye göre başarısız? Mesela 9 eylül 2009 sistemiyle ilgili Cemal Saydam'ın yazısı http://www.milliyet.com.tr/istanbullular-trafikte-bu-hafta-cok-sikinti-cekecek/cemal-saydam/cumartesi/yazardetay/05.09.2009/1135681/default.htm?ref=haberici Not: Böyle yazılar gazeteye 2 gün önce gönderilir genelde yani bu tahmini GFS'nin 3 eylül tarihli çıktılarına göre yapmıştır muhtemelen. Bu da o sistemle ilgili bir haber. http://yenisafak.com.tr/Gundem/?t=09.09.2009&i=210062 O günleri tarantulam da çok iyi hatırlar. Akom'a uyarı göndrmişti kendisi ve günler öncesinden modelin beklentisi birebir gerçekleşmişti. Sapmalar da olabilir ama ortalamalarda başarılı buluyorum GFS'yi. Sınırlı alan modelleiyle GFS'yi de aynı kefeye koyamayız.
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1409
Sayfalar
< | 1 2 ... 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,715 s
Sayaç: