Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



ottoman-x21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:07
İnsanların tereddütlerini anlıyorum,Arif abi de bunun farkında.Ama öyle ağlanıp sızlanacağınız yerine bu adam ne diyor bir düşünseniz.Aşırı negatif AO,kuvvetli sibirya ve modellerde gözükmeyen soğuk akışı.Nasıl bir ilişki araştırın biraz,hiç mi merak yok sizde.Hep aynı şeyleri sorup duruyorsunuz.Takılmışsınız GFS deki yeşil,mavi çizgilere.Benim anladığım modeller fazla değişmeyecek,ama sarı renk te bile kar olabilecek.
  galaxtime1..

Heraclie21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:33
Ahh Arif hocam ahh.. Modeller okumayı (sadece kar ikonu varmı diye bakmayı) öğretmeyeydin kimseye. bak şimdi modellerde -10 u veya kar ikonunu göremeyenler utanmasa aglayacak. Ya Allah'ını seven model yorumlamayı bilmeyen yorum yapmasın. kar geliyor bu sefer net ve kesin. modeller 1-2 guncellemede tepetaslak olacak. Sibirya yuksegine bakın! basınc yerlesimlerini iyi takip edin ne demek istedigimiz anlasılsın. Arif beyin bu tahminini diger tahminlerinden daha çok destekliyorum. Bu sefer cidden çok buyuk sıkıntılar olacaktır. Yemin edebilirim size. 25 inden sonra uzun soluklu kar baslamassa nağmerdim. Arif ustadın tabiri ile EFSANE artık Efsane Plus olmustur. Efsane+ çok yakında.. bu filmi izleyemeyenler 3d gözlüklerle izlesinler :):)
  ..

beylikdüzü21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:40
arif abi hala inatla gelecek diyorsun , helal valla sana. 500 hpa modelleri süper aslında eğer soğuma yeterli olsa idi 500 hpa -25 -30 aralığı bu işi efsaneye ceviridi ama bence soğuma yetersiz gene .
  ..

reznov21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:19
Ya buraya yazanları kar gelmeyecek diyenleri kış bitti diyenleri gerçekten anlamak mümkün değil, bikaç gündür sürekli olarak deftere yazılanları takip ediyorum gördüğüm üzere milletin tek uğraşı arif abinin tahminine zıt yorumlar yazmak. Arkadaşlar hepinizin içinde şuanda Arif abinin tahminine olan bi inanç var eğer kış sizin için bitseydi gelip te bu ziyaretçi defterine yorumlar yazmazdınız demek ki sizde de hala bi umut var ki gelip her gün bu deftere yazılanları okuyosunuz. Lütfen artık tartışmayı, eleştirmeyi bırakın gelirse gelir gelmesse sağlık olsun yapıcak bişeyimiz yok nihayetinde... Şu havayı rahat bırakın da istediği gibi olsun herşey de bi an önce kış bitmeden üzerimize kar yağdırsın...
  ..

THuNDeRBoLT21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:33
Arif Bey'in kar geliyor dediğine yani en azından gfs de -10 ve bol yağış bu güncellemede görürsem hakikaten bir sistem gelecek diyeceğim. Çünkü neredeyse garantiliyor. Ayrıca ben efsane beklemiyorum. 2010 Ocak ayına benzer olabilir düşüncesindeyim. Ancak bu güncellemede de yabancı veri kaynakları ile gfs yine uyuşmazsa 2010 sistemi bile gelmeyebilir diyebilirim. Allah'ın yardımıyla inşallah isteğimiz olacak. Ancak şu da var belli ki kuvvetli soğuklar memleketimize yaramayacak ve çok evsiz vatandaşımız ölebilir. Böyle birşey olacaksa yağmasın derim. Kim ne derse desin.
  ..

çArşı21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:35
arif abi sana birkaç sorum olacak 1)herkes rüzgarın kuvvetli eseceğinden sıcaklığın 1-2 C daha düşük olacağını söylüyor sen demi böyle düşünüyorsun eğer böyle düşünüyorsan rüzgar beklendiği gibi esmezse efsane yerine kestane olur 2)efsane ne zaman bizede modellerde görünür 3)madem efsane olacak neden hala yağş konusunda net bilgi veremiyorsun
  ..

şubatta extrem sistem21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:17
soğuk kar arkadaş, 87 mart döneminde ao indeksi -1.2 nao ise -0.3 idi. fazla pozitif ao asla ülkemiz için kar fırtına anlamına gelmez. +2 nin üzerinde ao iyi değildir.yine +1 ve üzeri ao da asla bizim için iyi değildir. hatta hafif negatif ao ve nao bile daha iyi olabiliyor. zaten ao nun hali efsanenin kestane olduğunun çok güzel göstergesidir arkadaşım.... anlayana tasbii....
  ..

lazkopat21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:30
arif üstad bu sene her sistemde ist için hep aynı senaryo...modeller düzeliyo diyen arkadaşlar var sanırım model okumayı bilmiyolar...bence yine hüsran olucak ama gönül isterki 50 cm yağsın,malesef tabi allahın işine karışılmaz sonuçta hava bu yarını bile belli değil...bir soru sorucam sadece bu sistemin diğerlerinden farkı ne????
  fly_..

Armando21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:48
mdcraw 21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:21 Arif bey; merhaba, yanlış anlamayın sakın gerçekten merak ettiğim için soruyorum.. Neden sistemlerde gözükmüyor acaba bu efsane sizce nedeni nedir ve ne zaman gözükmeye başlar.Birde bazen -10 a gerek duyulmaz hani bazı sistemler vardırki 4-5 derecede kar yapabilir,bazısıda vardır 1-2 derecede bi türlü kara dönemez.Bu sistemi nasıl nitelendiriyorsunuz?Kısaca sistem hakkında biraz bilgi verirmisiniz.Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim...Eğer yorum yapmak gerekirse bu dediğin soru sistemlerin 500 pha'da ki kuvvetleriyle alakalıdır.Eğer soğuk sistem basınçları Türkiye ye yakın durumda (Bulgaristan-Romanya yada Türkiye) 500 pha'da -30/-35 ise 850 hpa'daki -5/-6 kanımca marmara ve İstanbul'a kar getirebilir.Ama sistem oluşumu çok uzakta(İskandinavya-Rusya) 500 pha'da -40/-45 850 hpa 'da -5/-6 olsa bile kar yağması zor bir ihtimaldir.Yükseklerde tabiki yağabilir ama İstanbul ve çevresi için durum sıkıntıya girer.Açıkçası beklenilen Balkanlarda oluşacak 24-25 sistemi çok kuvvetli değil.Bu durumda İstanbul'da yine de havada kar görülme ihtimali vardır,çünkü atmosfer artık İstanbul'da(denizel iklim karakteristliği) en soğuk dönemine girmiştir,fakat bu kar ancak havada görülebilir.Yani efsane falan gelmez benim kanaatimce,şu durumda o da GFS'ye göre en fazla havada kar olabilir.
  bbeyazlar@..

volkan21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:30
BU ŞUBAT GERÇEKTEN EFSANE GEÇTİ HİÇ YAĞIŞ OLMADI
  ..

LiLo21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:15
Öğle modellerinde ilk 192 saat içinde sibirya 1040-1050 bandında salınyor..Yağış sıkıntısı yok ..Önemli olan nokta son elen Ao verileri ile birlikte sibiryanın yüklenmesi ve akdeniin doğusunda oluşabilecek siklonlar..Akşam ve gece modellerinde taşlar iyice yerine oturacaktır..Şubat biterken kış giderken ve maç biterken son şanslardan biri herşey pamuk ipliğne bağlı..Hayırlısı olsun inşAllah..Selametle
  ..

Tamer-2221 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:24
Arif Bey bu efsane gelirse bence siz olursunuz efsane sitedeki uyarıyı ne zaman yapacaksınız. Efsane tüm Türkiye' yi etkisi altına alacak mı?
  ttangor_22..

serkan21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:46
ah ah.gelsinde görelim artık 3 aydır bekliyoruz bu efsaneyi.bari geniş zamanlı tahmin yapsaydınız 90 vakte kadar gibi.bizde ona göre bekleseydik.yine efsane diyorsunuz.mart sonuna kadar bu dava böyle...
  catra@myne..

KURU SOĞUK21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:57
Arif Hocam bari efsane demeyin şuna hava da uçuşan kar tanesi görürsek dua edicem.-5 sınırı zor giriyor diyagramlara baktığızda onlarda kötü.Yani anlaşılan bana göre bu kış kapandı artık.Siz her gelen sisteme efsane diyorsunuz.Bu kadar insanı umutlandırmayın hak yiyorsunuz neyse doğru onu söyleyin o zaman sizi herkes çok daha fazla sever.Kim istemez ki yoğun kar yağmasını ama gelmeyecekse biz gelemeyecek diyoruz ama siz efsane diyorsunuz 4 gün kalmış şurda ortada belirtileri yok.Nasıl olacak bu sistemin gelişi, üzerimize kaç sınırı gelecek,nereden giriş yapacak peki? Bana göre dediğim gibi hafta sonu bir ara gece uşuşan kar olur gökyüzünde bir ara fazlası olmaz.Siz nasıl bir hava olayı bekliyorsunuz bilemem.Yayınlayın Lütfen...
  ..

buda ne kar yoook21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:08
Arif bey bende çok kar istiyordum bünyamin sürmeli kar yok diyor ben ona inanamadım ilk ama modellerde kar yaqısının azaldıqını qösterior dün yükselmişti simdi azladı hemde yok denecek kadar simdi buna kim cevap werecek ..
  ..

TaHmİnCiMaRaZ21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:01
s.a arif bey. neden halen bu tür yorumları kar yok diyor ılıkçılar böyle diyenlerin yorumlarını yayınlıyorsunuz.rezil oluyorlar. kar yok demekle ellerine ne geciyor anlamıyorum. bilmiyorlarki efsane geliyor. ama son lafı siz söylediniz. keser döner sap döner gün gelir hesap döner. öyle degilmi arif bey iyigünler.
  ..

Ahmet_Şile_Kabakozz_Beachhh21 Şubat 2011 Pazartesi 18:02:30
OZAMAN ARIF ABİ BUNYAMIN SURMELININ KULAGININ YANINDA VUVUZELA CALICAZZ BUNYAMIN SINIR KRIZLERINE GIRCEK GUN GECTIKCE MODELLER DUSELIO GECEN HAFTA CUMADAN ITIBAREN MODELELR DUSELIO GECEN SENE BI SISTEM VARDI HATIRLAYIN TAM SINIRDA KALMISTI MODELLER AYNI BOLE IDI SOGUMA GIRMISTI SON GUN SOGUMA SINIRDA KALMISTI BU SEFER OLE OLMUCAK GIBI ARIF ABİ HADI HAYIRLISI BIZ DUGMEYE BASTK STARTI VERDIK
  ..

Burhan Sağsen21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:52
Arif bey, bence İstanbul tahminlerinizin tutmamasındaki en önemli sebebler +3 derecelik ısı adası etkisi ve deniz suyu sıcaklığıdır. Deniz suyu sıcaklığı şu anda kar yağışına izin verecek seviyelere düştü. Ama ısı adası etkisi halen devam ediyor. Çoğu zaman Çatalca, Çorlu gibi açık alanlara kadar gelen kar bize uğrayamıyor bir türlü.. Açıkçası bu Kışdan ümidimi kestim artık. Belki havada görürüz ama kıyılarda örtü oluşturacak kar beklemiyorum. Efsane falan görmemiz mucize olur bu koşullarda..
  burhansags..

Mr.bluesky21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:29
İstanbul "efsane kar" sezonunu kapattı bence
  ..

KEREM MUTLU PAPATYA ( KAR GELECEKMİ ? TVLER YAĞMUR DİYOR21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:55
ARİF ABİ TV LER BAS BAS BAĞIRIYOR HATTA DÜN TGRT DE DHMİ METEOROLOJİ MÜHENDİSLERİ CANLI YAYINDA HAVA SICAKLIKLARININ AKSİNE HAFTA ORTASINDA BİRER İKİŞER YÜKSELECEĞİNİ VE YAĞMURUN OLACAĞINI SÖYLEDİ VE BUGÜNDE TVLERDE ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ BÜNYAMİN GÖKHAN ABURDA DAHİL HERKES KAR DAN BAHSETMİYOR HOCAM BU SİSTEM EFSANE DİYORSUNUZ AMA SİSTEM BİR İKİGÜN KALA İSTANBUL'A UĞRAMADAN GEÇİP DİREK DOOĞUYA UĞRUYOR VE SONUÇ İSTANBUL YÜKSEKLER KARLAKARIŞIK YAĞMUR HAFİF BELKİ KAR KIYILAR YAĞMUR HOCAM GERÇEKTENDE BU SEFER ANADOLU YAKASINDA 30 35 CM YAKIN KAR MI GELECEK YOKSA GENE HAFİF BİR ÖRTÜ OLARAKMI
  ..

bulutluluk özlemi21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:36
Arif bey yazınızda teğet geçme ihtimali bugün itibariyle ortadan kalmıştır diyorsunuz, o kadar emin konuşuyorsunuz ki herhalde bir bildiği var diyor insan ve söylendiği tarihte artık kaçınılmaz havasına giriyor insan ortada bir şey olmamasına rağmen, ancak sizden bu terimi defalarca duyup da hep fiyasko olunca bu kadar iddialı konuşmanın da bir inandırıcılığı kalmıyor yani bu saatten sonra verdiğim tarihte kesin kar gelecek gelmezse taksimde soyunurumda deseniz yine de inanmam size aslında benim güvensizliğim size değil böyle berbat bir kışa ancak kullandığınız tabirler bana çok enteresan geliyor muallak ta olan bir şey içinde,kesin olan bir şey içinde aynı vurguyu yapıyorsunuz bence bu dikkat çekmekten başka bir şey değildir
  ..

OzquR_(61)21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:50
Arif abi benim yorumu neden yayınlamadın haketmiyorlar mı ? Lafları :)
  ..

KARINCA21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:00
Ahmet_Şile_Kabakoz_Beachh 21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:19 S.A arıf abi tahmınlerıme gore persenbe aksamı bız kurtlar vadısının ozetını ızlerken yukseklerde kar baslıcak ıst pazara hatta pazartesı gunune kadar yolu var ama hocam yagıs konusnda sıkıntımız var bunu bı aydınlata bılırmısnz benım sıkınmtım var bana kalırsa ayın 23 unde ege de ve akdenızde ab lar olusucak hatta ayın 24 unde turkıyenın her ılı her ılcesınde yagıs olucak sıstemde yagısı bız nerden bulucaz abi cevap ver lutfen saygılar... -------------------------------------------- ------------------------------------ Cevap: Yağış miktarına çarşamba günü bakalım. ABİ YAĞIŞ TAM OLARAK BELLİ DEĞİLSE NASIL EFSANE OLACAK PEKİ?
Cevap:
Yağış sıkıntısı olmayacak demek istedim.
  ..

kamil21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:46
\r\nkarfirtinasi 21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:19\r\nbana göre esas efsane TRABZONSPORDUR zira 27 yıllık suskunluğunu bu sene bozacak ve istanbulun kabusu olarak geri dönecektir, yaşasın kuzey fırtınası,EFSANELER KUZEY RÜZGARIYLA KARADENİZDEN GELİR :))) MARMARADAN DEĞİL!! 2 hafta önce gördük trabzon efsanesini kadıköyde o fırtına fenerbahçe kasırgasının önünde bahar meltemlerine döndü ::)))))) daha çok 27 seneler görürsünüz siz
  ..

Balıkesir21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:44
Arif Abi Yorumları inceledim mağlum okulda olduğumuz için aranıza katılamadım.Bu sene İstanbul gibi Balıkesir de gereken kar yağışını alamadı ABİ BALIKESİR NE OLUR EFSANE OLUR MU ?
  ..



soğukkar21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:03
peki arif abi AO'nun bu derece pozitifliği uzun süreli kışın, karın müjdesini veriyorsa geçmişten örneklerle bunu bize gönderir misin? mesela 1987 gibi uzun kar yağışlarında AO ve NAO nasıldı?
  ..

KARINCA21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:47
Arif abi nerede 26 sı gelecek dedi bir türlü göremiyorum onu da mı uydurdunuz? hayret yav...
  ..

Ahmet_Şile_Kabakoz_Beachhh21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:45
BIRAZ ONCE BUNYAMIN SURMELIYI IZLEDIM ARIF ABİ DIO KI SOGUMA VAR BATI ICIN KAR DEGERLERINE INMICEK DEDI ADAM KISI KAPADI BATI ICIN BEN CE SOGUMA DUSELICEK GIBI ARIF ABİ SEN NE DIORSUN SOGUMA TAM TRAKYADA STOPLUICAK GIBI SIZCE CEVAP ABİ
Cevap:
Stoplamaz. Tam gaz devam eder. Kar değerlerine de iner. Hodri meydan. Nefesine güvenen borazancı.
  ..

destan21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:58
ARİF ABİ BÜNYAMİN TUTTURDU ŞUBAT KAR SINIRLARINDA OLACAK BATIDA BÜYÜK OLASILIKLA KAR YAĞMAYACAK DİYO MART AYI İSE MEVSİM NORMALLERİNİN ÜZERİNDE GEÇECEK DİYO EFSANEYİ GÖRMEDİLER HERHALDE İŞİN KÖTÜSÜ YİNE YANILMAYALIM ARİF ABİ
Cevap:
AO'nun şahlanışıyla soğuklar da şiddetlenecek. Martın ilk yarısı da çok soğuk geçecek. Bünyamin'in bugüne kadar yaptığı hangi uzun vadeli tahmin tutmuş ki bu tutsun. Her zaman yaptığı gibi değişiklik oldu der çıkar işin içinden. Sonra da sonuç ne olursa olsun bildi başarılıydı derler. Ne şiş yanar ne kebap.
  ..

Ahmet_Şile_Kabakoz_Beachh21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:19
S.A arıf abi tahmınlerıme gore persenbe aksamı bız kurtlar vadısının ozetını ızlerken yukseklerde kar baslıcak ıst pazara hatta pazartesı gunune kadar yolu var ama hocam yagıs konusnda sıkıntımız var bunu bı aydınlata bılırmısnz benım sıkınmtım var bana kalırsa ayın 23 unde ege de ve akdenızde ab lar olusucak hatta ayın 24 unde turkıyenın her ılı her ılcesınde yagıs olucak sıstemde yagısı bız nerden bulucaz abi cevap ver lutfen saygılar...
Cevap:
Yağış miktarına çarşamba günü bakalım.
  ..

karfirtinasi21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:19
bana göre esas efsane TRABZONSPORDUR zira 27 yıllık suskunluğunu bu sene bozacak ve istanbulun kabusu olarak geri dönecektir, yaşasın kuzey fırtınası,EFSANELER KUZEY RÜZGARIYLA KARADENİZDEN GELİR :))) MARMARADAN DEĞİL!!
  ..

Denniz21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:41
Arif Abi bu efsane Ankarayada gelecek mi?Her ile cevap var bir tek Ankarayı göremedim.Biraz bilgi verirsen sevinirim. :)
  ..

emrecan21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:37
cnn de ntv de haftasonunu yağmurlu gösterdi.( ntv 1 haftalık hava durumunda )
  ..

karseven21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:11
Arif hocam pek inanasım gelmiyor ama çok kar yağmasını istiyorum ağzından bal damlıyor İnşAllah dediğiniz gibi sistem gelirde kara doyarız.Hocam bu sistemden batı karadeniz (zonguldak) nasıl etkilenecek...Cevaplarsanız çok sevinirim....
  emanetoglu..

Karcı Deniz21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:25
Arif hocam, aşırı pozitif AO Sibirya soğuğunu pompalayacak gibi gözüküyor?? kurutmasın sakın ortalığı??
Cevap:
Sibirya'dan soğuk pompalanırsa Doğu Akdeniz çoğu zaman siklon üretir.
  ..

serkan21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:33
dmi'ye bakıyorum cnn'e bakıyorum accuweather'a bakıyorum wunderground'a bakıyorum meteogroup'a bakıyorum freemeteo'ya bakıyorum eurowether'a bakıyorum hiç birinde kardan haber yok 6-7 dereceler var.önceki tahminlerinizde de benzer durumlar vardı ve siz geleceğini söylediniz hep.artık yalancı çıkartın bu kadar siteyi hep onlar sizi yalancı çıkardı bu kış.bekliyorum umudum var artık son şansınız üstad!!
  catra@myne..

serkan21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:43
snowdrop arkadasım duygularıma tercüman oldun aynen yazdıklarına katılıyorum.
  catra@myne..

Ali Rıza VARLI21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:49
Arif Hocam iki aydır sen boşuna efsane geliyor selektör yapa yapa bagıra bagıra demedin senin geliyor dediğin efsane FENERBAHÇE idi ve geldi. Selam ve saygılar
  varli05@ho..

MahSD, HGT' nin üslubu?21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:00
HGT' nin her ne kadar üslubunu hatalı bulsam dahi,malesef ki olumsuz iddia ve tahminleri doğru çıkmakta... Şayet, 24-25-26 Şubat tarihlerinden itibaren İStanbul' a kar yağmazsa, ne Arif Bey' e ne de Efsane Semih' e güvenim kalacak...Son beklediğiniz sistem de gerçekleşmezse size kıacak değiliz elbette, kızacağımız şey kesin ifadeler kullanmış olmanız olur sadece...Bir de dilim varmıyor fakat, mesele yalancı çoban hikayesine dönecek..
  ..

burak21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:13
Özcancım merhabalar malesef bu kış ıstedığımız kar yağışlerını göremedik ama inşallah bu bahsedilen sistem gelirde her kez bir rahatlar ben böyle dönemlerde babamın annemin 40-50 yıl önce yaşamış olduğu kışları dinliyerek avunuyorum tabi onlar global ısınmadan anlamadıkları için binalar çoğaldı arabalar çoğaldı diyerek işin içinde çıkıyorlar peki biz acaba çocuklarımıza ne anlatacağız 1987 yada 2004 kışını mı ?ne kadar kötü değil mi ?kar görmek için heralde himalaylara gitmek gerekecek ne yapalım insanoğlu kendi sonunu kendi hazırlıyor
  burakerdun..

mdcraw21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:21
Arif bey; merhaba, yanlış anlamayın sakın gerçekten merak ettiğim için soruyorum.. Neden sistemlerde gözükmüyor acaba bu efsane sizce nedeni nedir ve ne zaman gözükmeye başlar.Birde bazen -10 a gerek duyulmaz hani bazı sistemler vardırki 4-5 derecede kar yapabilir,bazısıda vardır 1-2 derecede bi türlü kara dönemez.Bu sistemi nasıl nitelendiriyorsunuz?Kısaca sistem hakkında biraz bilgi verirmisiniz.Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim..
  ..

ferh@t21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:51
arif hocam siz son ao güncellemesi efsaneyi müjdeliyor diyorsunuz.yine sizin bize öğrettiğiniz gibi ao nötr yakın olması gerektiğini biliyoruz bu ao güncellemesi +2 ile +5 arası .acaba siz ao'nun nötr'e çekileceğini mi düşünüyorsunuz?saygılar
Cevap:
Şimdi burada alışılagelmişin dışında süper pozitif (isterseniz ultra, mega vs. deyin) bir ao eğilimi mevcut. Çok nadir gelişen bu tip oluşumlar ülkemizde Sibirya kökenli uzun süreli soğuk hava ve kar yağışlarına neden olur.
  ..

karfirtinasi21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:37
ben kışın nasıl geçtiğini bazı arkadaşlar gibi istanbulu baz alaraktan açıklamayı doğru bulmuyorum zira 12 yıldır abant yöresinde rakım 1100 mt de bulunan haftasonu evimde yapmış olduğum incelemeler sonucu 2009-2010,2010-2011 kışları gibi ılık ve kar yağışı cılız bir kış daha yaşanmamış!! bu veriyi yörenin köylüleride paylaşıyorlar!! mesela 11 yıldır ocak ve şubatta zeminden eksik olmayan beyaz örtü bu son 2 senedir zeminde bir vaar bir yook, yağan karın üzerine yağmur yağıyor devamlı, ocak şubat 20cm ortalama kar olan zeminde henüz tek seferde 20 cm olamadı!! yani anlayacağınız durum bu gerisini siz anlayın!!! RAKIM 1100 BOLU KÖROĞLU DAĞLARI BÖLGESİ!!!
  ..

emrahc21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:14
Arıf abı okul ndenyle fazla gremyorum steye abı efsane zonguldak a da ugrayack mı abı rıca edıyorum cevapla?
  zonguldak.. | http://, (40)

snowdrop21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:23
Cevap: Sistemleri sadece İstanbul özelinde değerlendirmek hata olur. Böyle bir şey olamaz. Sadece bu bakış açısı bile bilgi noksanlığınızın bir kanıtıdır. Beni tahminlerim için eleştirenler benim kadar olmasa bile belli bir düzeyde bilgi sahibi olmalıdır. Başka bir deyişle haddini bilmelidir. Tarzımı ise herkes eleştirebilir. CEVAP Sizde kendi mesajınızda belırtmışınız Konu istanbul.Sız burada vana kar yagacak dedınızde sızınle kım polemiğe girdiki.Yada Kayserı ıle ılgılı tahmın yaptınızda kaç kısı takıp ettı.Burada Konumuz Istanbuldur.Buradakılerın %95 ıde ıstanbulu konusmaktadır.Kendınızde Istanbul konusunda basarız oldugunuzu soylemektesınız. Sız gene kıvrak bır hareket ile konuyu saptırmayaq çalışıyorsunuz.Evet bız konuyu Istanbul ıcın genellıyoruz.Ikıde bır bılgı duzeyınızı one suruyorsunuz.Bırakında buna bız karar verelım.Bılgınız olması önemlı.Ancak hem başarız olup hem bılgıden bahsedıyorsunuz.Yoksa sızın mantıktan gıdersek Bu sene antartıkaya kar yagacak demek ıle Vana kar yagacak demek arasında hıc bır fark yoktur.Lutfen sıyrılmaya çalışmayınız.Istanbul dısındakı tahmınlerınızın burada çokta bır önemı yoktur.Sız far yaktırıp Istanbula kar yagacak dıyorsunuz.Olmayınca sadece Istanbulu dusunmek hata olur dıyorsunuz.Bu nasıl bır tutum.
Cevap:
Fikirlerinize katılmıyorum.
  ..

Can21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:57
Evet beyler dananın kuyruğunun kopacağı bir haftaya girmiş durumdayız.Daha önce bu sistemin adına ''SON TANGO'' koymuştum.Bakalım kim kiminle tangosunu yapacak.Bende İstanbulda karın zor yağacağını düşünenlerdenim ve aynı zamanda İstanbulda efsane falanda beklemiyorum.Ancak uzun zamandır beklediğimiz uzun ve yağışlı periyodun tadını çıkaralım derim.Bu hafta çok hareketli olacağa benziyor.İnşallah havadada olsa kar görmeyi gerçekten çok istiyorum.Bunu yine rüzgarın yönü ve şiddeti belirleyecek...Kayak merkezleri bu sistemde en az 1 metre kar alarak bayram eder..Bende haftasonu Kartepeye gideceğim ve orda muazzam bir tablo bekliyorum.Haftaiçi Kartepe'ye gitmeyi düşünenler bence dikkatli olsunlar.Yukarı çıkışta ciddi problemler yaşanabilir benden söylemesi
  ..

serkan21 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:56
üstat yine efsane diyosun ne efsaneymiş 2 aydır gelemedi.gelmemesine ihtimal vermiyordunuz.yine aynı hüsrana ugrayacağız yapmayın bunu lütfen.izmire bile uğrar diyorsunuz.
  catra@myne..

efe742121 Şubat 2011 Pazartesi 17:02:27
A HA HA HAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Arif Hocam inzivadan çıkmış konuşmaya başlamış.... Var bunun ucunda bir iş.... Hadi hayırlısı........
Cevap:
"Efsane" geliyor be daha ne olsun...
  ..

izmir21 Şubat 2011 Pazartesi 16:02:43
İzmir'le ilgili hiç bir soruyu yanıtlamıyorsunuz sebebini öğrenebilirmiyiz...
Cevap:
"Efsane" İzmir'e de uğrayacaktır.
  ..

sermet_6121 Şubat 2011 Pazartesi 16:02:59
hgt sen ne kadar boş konuşan fuzili bir adamsın az akıllı ol sesin soluğun kesilsin millet bir rahat etsin antipakik adam senii...
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1846
Sayfalar
< | 1 2 ... 1839 1840 1841 1842 1843 1844 1845 1846 1847 1848 1849 1850 1851 1852 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,561 s
Sayaç: