Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



trakya(korhan)12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:30
İnanamıyorum yav!! AO BİLE KÖTÜ geldi.16 sından sonra hızlıca negatife iniyor.Diagramlardaki kötüleşme bu yüzden olsa gerek
  ..

Alpay12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:51
Ben bu sitedeki elemanları anlayamıyorum, amacınıda bilemiyorum.Gerçekten doğru bi bilgi vermek mi, yoksa insanların heveslerini kursağında bırakmakmı.. :S Ya bu tür değişiklikler olabilir deniliyo, ama güvenip saygı gösterdiğiniz adam sadece sabırla bekleyin diyo, herşey güzel olucak diyo arkadaşlar niye bu kadar tatsız tuzsus laflar ediyosunuz anlamış değilim. Bi arkadaş büyük harflerle KAR MAR YOk demiş. O kişiye söyleyeceğim bişey var. Tutarsız kanuşmalarını içine sakla arkadaşım.Çıkıp bişey bilmeden bu siteye kar mar yok deme şeysini nerde buluyosun. Lütfen arkadaşlar nasıl modeller vs iyiyken güzel şeyler söylüyosak, kötüykende iyi şeyler söylememiz lazım.Kötüykende iyi şeyler söylememiz lazım diyorum çünkü bu modeller vs kötü olduğu halde bize iyi şeyler olucak diyen arif abimiz var, bizden büyük ve bizden kat kat daha tecrübeli.Dua edelim.. Tahminlerden anlamam ama iyi şeyler olucak bence..İhtiyacımız olan sabır ve sabırdır.. İyi günler hepinize, bol karlı günler.
  ..

ariftarif12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:34
Son AFS (Arif Forecast System) güncellemesi aşağıdaki linktedir.
  .. | http://img227.imageshack.us/img227/7060/mt8istanbulens.png (362)

KEREM MUTLU PAPATYA12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:08
ARKADAŞLAR KENDİ KENDİNİZİ ÜZÜYORSUNUZ NTV METEOROLOJİ MÜHENDİSLERİ AYIN 20 SİNDEN İTİBAREN SOĞUK HAVA DALGASININ GELECEĞİNİ VE KAR YAĞIŞI GÖRÜLEBİLECEĞİNİ SÖYLEDİ ARİF HOCAM MERHABA SİZİN SON TAHMİNİNİZ NEDİR GFS DE AYIN 25 İNDEN SONRA GÖZÜKMEKTE SİZİN SON TAHMİNİNİZ NEDİR MESELA FREEYİZ.BİZ DELİ METEOROLOGİST SİTESİNDE BİLE KAR ALARMI VERİLMİŞ SNOW CWM ARİF HOCA SON KARAR NEDİR
  ..

Cankat12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:38
arif abı ben istanbul ünıversitesi coğrafya 1.sınıf öğrencisıyim size bi sorum olucak,acıbademde oturuyorum göztepeyle arada sadece 5-6 km fark var ama her zaman burası 1.5 ,2 derece daha souk ,ayrıca göztepenın dığer bölgelerlede ciddi sıcaklık farkı var bu bölgedeki yanliş yapılaşmadan mi,ısi adalarından mi kaynaklanıo hatırladğm kadarıyla 7-8 yıl once göztepenın iklımı bu kadar sıcak değildi bunun sizce nedenleri nelerdir? cevaplarsanız sevinirim saygılar.
  cankatozer..

CANER-BERGAMA12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:16
ARİF ABİ KIYI EGE İÇİN SANIRIM AÇIKLAMA YAPMIŞSIN... BEN KAÇIRDIM... RİCA ETSEM KISA BİR ÖZET YAZARMISIN
  ..

kartepe12 Ocak 2011 Çarşamba 16:01:10
selam herkeze ne modelmiş yahu bi mutlu ediyor bi mutsuz bunun ortası yokmu mutlu edipte sonuna kadar mutlu eden model yokmu bi bakıyorsun mutluluk şarkıları söyleniyor bi bakıyorsun sanki ölü toprağı serpilmiş allahın izniylen olacak birşeyler
  ..

lawyer3512 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:18
Arif Bey,\r\nAnladığım kadarıyla 20 Ocak sistemiyle ilgili yoğun kar yağacak gibi söylemler geçerliliğini yitirmeye başladı yanılıyor muyum?Yani her an değişiklikler olabilir ve yağmur görebiliriz değil mi?
Cevap:
GFS 06Z modelleri ve diyagramları 20 ocaktan itibaren etkili olmasını beklediğimiz soğuk hava dalgasıyla ilgili nihai verilerdir. Bundan sonra bu verilerde herhangi bir değişim olması zinhar mümkün değildir. Bundan önceki ve sonraki her türlü güncelleme hükümsüzdür. Kış da bitmiştir. Anlayana sivrisinek saz...
  y-yalcinnn..

TaHmİnCiMaRaZ12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:33
slm herkese bazı arakadaşlar. kışı bitirmeye cok istiyor. ama sacma sacma sorular oluyor. her modele her gfs modelere bakarsak. bu işin sonu karışık olur. tabi böyle şeyler olacaktır. birgün modeler bozuk cıksa yarın sabah düzelir. bunlar sorun degil. ama arkadaşlar kücük sorunları hep dert ediyorlar.ama okadar kafaya takılacak. bi mesele yok. sanki mart ayındayız kimi cemre düşücek diyor. kimi artık kış bitti diyor. arkadaşlar. gendimizi kandırmayalım.hepmiz. biliyoruz ki bu kış bitmedi. ama ortaya bazen tatsız olaylar ve tartışmalar ortaya cıkıyor. bunu yapmasak ve sitenin huzurunu bozmasak iyi olur. iyi günler
  ..

karfirtinasi12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:17
cümle alemde bir moralsizlik görüyorum, yine lütfen başlamayın o şom ağzınızla konuşmaya!!! bakın çok net idda ediyorumki yarın modelleri görünce şaşıracaksınız, nükemmel bir gün geçireceksiniz! sonraki gün yine üzüleceksiniz ama haftasonuna girerken hepiniz mutluluktan 4 köşe olacaksınız:) yani bu olay pazartesi gününe kadar böyle 2 ileri bir geri olarak gidecek. size tavsiyem Arif hocaya ve onun ao larına günenmeniz ve ayın 20-21 ini beklemenizdir. minimum 10 sürecek soğuklar kapımıza dayanıyor.
  ..

Horizon12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:20
Ya şu işi lütfen oluruna bırakın artık ya.Yıllardır takip ederim bu siteyi çok da severek takip ediyorum.Tahmin yapmaktan anlamam mesajda pek yazmam bu zaten 2. mesajım.Arif abiye güveniyorum sonuna kadar 20 dediyse 15 gün önceden onun verdiği tarihe kadar günlük yaşantımda aklıma gelir ve rahat ederim şu haftada çıksın 7 gün kalıyo şeklinde kendi kendime geri sayım yaparım..Lütfen biraz oluruna bırakalım arkadaşlar.. Teşekkürler Arif abi iyiki varsın..Habertürk işinde de sana başarılar diliyorum yolun açık olsun..
  ..

beylikdüzü12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:59
modeller umrumda değil ama diagramlarda düne göre ciddi yükselişler var. ortalama -5-10 arlığı oluşmazsa ki bugünkü diagramlarda böyle bir görüntü yok, işte o zaman sistem bizden uzaklaşıyor demektir. umarım diagramlar akşam güncellemesinde normale döner yoksa 11 aralık sistemi gibi gene avcumuzu yalarız. açıkçakısı ben biraz ümitsizim.
  ..

rainmann12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:30
ya arkadaşlar, acayip olan 10 yıl önceki GFS kısa-uzun vadede tüm tahminlerdeki kararlılık ve tutarlılık her nedense son 3 yıldır cortlamış durumda. 10 yıldan bu yana bilişim sektöründeki hızlı ivmelenmeye rağmen işler daha iyi yönde gideceğine her nedense son 3 yıldır akıl ve mantığa uymayacak biçimde her run içerisinde özellikle 4 günden sonraki tahminlerde inanılmaz sapmalar oluyor. Ya bu modele ilave başka parametreler ve veri analizleri girmek gerek ya da son 3 yıldır bizi olumsuz etkileyen hava koşulları modelin kendisine göre de uç sınırlar olduğundan bu kadar çok sapma oluyor....ben bunun cevabını bilemiyorum....diğer bir tarafta soğuğun adeta türkiyeye gelmemek için modellerde aldığı acayip şekilleri görünce de sanki görünmez bir kalkan tüm bu engellemeleri yapıyor gibi saçma sapan çıkarımlarım oluyor..
  ..

Havadelisi12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:06
Arif Bey dalga mı geçiyorsunuz? Kime göndereceğim ki, dün akşam resmen hakaretler edilmiş bana burada, bugün benim bloga küfür gönderenin ip numarası eğer bana hakaret eden şahısla aynıysa belki bir girişimde bulunursunuz, bundan sonra önlem alırsınız diye düşündüm. Ama hiç umurunuzda değil. "Kafana takma" ne demek? Adam bana galiz hakaretler yağdıracak ama siz "ortam bozulmasın" diye herkese eşit mesafede kalacaksınız öyle mi? Hayret doğrusu. Umut Sallak da "bütün iyi niyetime rağmen" yazmış. Ne denir ki.
Cevap:
Havadelisi bana gelen küfürlü mesajları toplasam ansiklopedi olur herhalde. Ciddiye bile almıyorum sil tuşuna basıyorum geçip gidiyor. Herhalde daha yeni başına geliyor böyle şeyler. Küfürlü mesaj gönderenler çoğu zaman sahte ip kullanıyor. Takip etmek de zor oluyor. Yine de sen bilirsin. Benimki sadece bir tavsiye.
  ..

mzffr0912 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:36
ben modellere pek inanmam çünkü dmi-freemeteo çoğu sitede afyonu bu hafta 9-12 derecelerde gösteriyordu ve hala gösteriyor ama alakası yoq afyonda 2 haftadır doğru dürüs güneşde görmedik ve sıcaklık 6 derecenin üstüne bile çıkmadı. Gece sıcaklıkları ise bi görseniz -5 -10 arasında değişip duruyor. ben 16 sında kar bekliyorum afyon için hele 20 si için ise gündüz -5 derecelerde gezebilir.11 aralık da bile gündüz en yüksek -3 olmuştu . bu günlerde tahminlerin hiçbiri neredeyse tutmuyor diyebilirm.inş güzel kar yağışları alacağızzz sağlıcakla
  ..

ferh@t12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:00
öğlen güncellenen gfs modelleri kötü çıktı.diyagramlar iyi çikar diye umut ediyorduk oda pek iyi değil.bir iki gün daha kararlı şekilde çıkmazsa bu sistemden umudum kalmayacak.
  ..

ismail türker12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:58
burda öğrendiğim kadarıyla sistemlerin kararlı bir şekilde gelebilmesi için diyagramların bu sistemleri desteklemesi lazım yoksa bu modeller sabah akşam sürekli daha çoooooooook değişir bakın şuana kadarki en güçlü tek sistem 11 aralık sistemiydi ve diyagramlar bunu 10 gün önceden kestirmişti ve buna mukabil modellerde hemen hemen bütün güncellemelerinde o sistem gelene kadar hiç değişmemişti. bence burada kilit nokta artık diyagramlar sabah akşam modellere boşu boşuna bakmayın son 3-4 gün modellere bakın 7 günden sonra diyagramların önemi daha fazla. son diyagramlara bakacak olursakta 20 si sonrası hiçte iç açıcı değiller zaten uzun bir zamandır öyleler ayrıca 11 aralık sistemindeki diyagramların kararlılığını düşündükçede ocak ayının tamamını kaybettik gibi geliyor bana inşalah yanılan ben olurum ne diyim. ayrıca bu sığırcık kuşları avrupadan türkiyeye doğru göç etmiş diyolar haberlerde demekki yakın zamanda avrupada yine sert kış koşulları yaşanacak demek oluyor sanki bu.
  ..

trakya(korhan)12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:57
model çok değişir daha( son gfs) ancak 21 model ortalamasını gösteren diagramlarda bile bir kötüleşme var benim canım ona sıkıldı
  ..

murat5712 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:45
niye trakyadan içeri giremiyo bu soğuklar ya delircem üstadım:(sıyırmamak elde değil, sadece modelin sonunda bi soğuk gözükyo herzamn okadar:(
  ..

ozkaradag12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:46
Selamlar, öncelikle an itibaryle (14:15) sıcaklık -1c. Gece en düşük -11,6c ölçüldü. Yani Kayseri'ye bir yağış gelse kara gömülür, tabii Lodos esmezse. Gelelim DMİ'nin zıvalarına bu Kayseri için yapılmış 5 günlük tahmin http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=KAYSERI özellikle pazar gününe dikkat çekerim, anormal bir durum yok ancak Erciyes K.M. için tahminine bakın http://www.dmi.gov.tr/sondurum/kar-kalinliklari.aspx KKY. Kayseri için orta şiddette kar ama Erciyes için KKY. Bu kadar ciddiyetsizlik olamaz, yazıklar olsun. Eskiden DMİ'yi savunurdum da Havaturka sayesinde artık gözümüz açıldı. Gelelim tahminlerime. Kısa vadede normaller ve altı sıcaklıklar devam edecek, 16-17 orta şiddetli bir kar yağışı çünkü hava soğuk ve Lodos beklemiyorum, olsa da hafif eser. Uzun vadeli tahminim ise 18-21 arası soğuk ve sakin 22'den daha soğuk ve yoğun kar yağışlarının etkisine gireceğiz. Yoğun derken aralıklı 10-15 güne yayılan periyot şeklini kast ettim. Kayseri'den sevgiler...
  ..

kaptancortis12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:55
son öğlen modellerini değerlendirecek olursak AZOR Y.B. cının konumuna göre ayın 20 sinden itibaren gelecek sistemlerin yağmur olarak görülmesi mantıksız geldi bana, üstadların bu konu hakkındaki yorumumu değerlendirmelerini rica ediyorum.
  ..

Havadelisi12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:46
@ Diyalektik: Gönderdiğin blog çalıntı yazılarla oluşturuluyor. Yazılar muhtemelen otomatik olarak aynen kopyalanıyor, dikkat edersen içinde "Havadelisi" sözü bile geçiyor. O yazıyı "hayatbu" yazdı ve benim blogda yayımladı. Bahsettiğim eşkıyalık bu işte, web trafiği çekmek için.
  .. | http://havadelisi.wordpress.com/2011/01/06/indi-ao-cikti-nao-bir-hipotez/ (75)

fırat aktürk12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:42
ARİF TARİFE: BOŞ YERE İNSANLARI BİR BEKLENTİ İÇİNDE BIRAKIYORSUNUZ. Ayın 20 sinden sonra güçlü bir soğuk hava olayı gözükmüyor. sizin bu tahmininizi destekleyen bir veriye de rastlamadım.
Cevap:
Al oku o zaman
  firataktur.. | http://www.ntvmsnbc.com/id/25169735/ (107)

Alpay12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:08
Arif Abi merhaba.20 ocak sistemini dörk gözle bekliyorum, bekliyoruz... Allah düşündüğümüzdende fazla kar yağışı versin.. Tahminlerin içinde ayrıca tebrik ediyorum. Umarım arzu ettiğin yere gelirsin.Bi sorum olucaktı. 20 ocak sistemi acaba göller yöresinde de etkili olurmu ?
  ..

fırat aktürk12 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:07
TARANTULAYA: Tarantula amma da abartılı tahminlerde bulunmuş.Bahsettiğiniz 20sinden sonraki soğuk hava tahminleri son güncellemelerde tamamen ortadan kalktı. Sistem ,güneyli hava akımlarının güçlenmesiyle bizden sürekli uzaklaşıyor. ocak ayının kalan günleri de aralıktan farklı olmayıp yine 15 derecenin üzerinde sıcaklıklarla geçecek. kısaca bu kış kar hayal gözüküyor. 20 gün önceden kar geliyor demekle bu kar gelmez. gelecekse zaten gelir.
  firataktur..



murat5712 Ocak 2011 Çarşamba 15:01:43
umarım gün geçtikçe sistem zayıflayarak gelmez tek korkum o.
  ..

liman12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:14
eyvallah hocam saol , napalım işt bizde senden hastalık aldık galiba...
  ..

Revivalofsnow12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:13
En geç bu gece yansır yarınki her güncellemede de kararlı bir şekilde görülür. Aksi taktirde şüphe edin derim ama bana göre bu olasılık %1'ler seviyesinde. ARIF HOCAM DUN GECE BU SABAH BU OGLEN GORUNTULERE GORE DEDIGIN YUZDE 1 MI OLUYOR .. BANA AMAN ARKADASLAR MODELDEN MODELE DEGISIYOR DEMESINLER SIZE 3 MODEL SOYLEDIM AYRICA DIAGRAMINDA DENILENE GORE SU AN EKSI5 ILA EKSI10 ARASI OLMALIYDI ,0 IN USTU DEGIL... YINE MI GETIREMIYECEGIZ BU SISTEMI ARIF HOCAM NE DIYORSUN? ELIMIZDE AO NAO KALDI UMARIM BUGUN ONLARDA DEGISMEZ!
  ..

orion12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:08
Arif üstat iyi günler, bir sorum olacak size. Soğuk çekirdeğin kaynağı her zaman kutuplar mıdır? Örnek olarak 500hpa'da bazan sahra çölü üzerinde bile etrafı -10, -15 ile çevrili iken dairesel bir alanın -25C olduğunu görebiliyoruz. Ordaki soğumanın kaynağı nedir? Teşekkürler...
  ..

Karcı Deniz12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:49
Merhaba Arif hocam, hem diyagramların hem de endekslerin işareti sanki ay sonu gibi ben mi yanlış görüyorum? fırtınası da sıcaklığı da o tarhilerde istediğimiz noktalara ulaşacak üstelik polar koridoru o tarihte açılıyor gözükmekte ve sanırım gerçekten soğukları yaşayacağımız günler onlar gibi duruyor ne dersin?
  ..

trakya(korhan)12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:58
Galba diagramlar kötü gelecek
  ..

UmUt Sallak12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:49
Tüm iyi niyetlerime rağmen abi havadelisi yazımı kaldırmamış anlaşmacı tarafı yok işi gücü insan karalamak eleştiri yapmak.. Bu konuyu bir daha açmamak adına kapıyorum. Kimsenin konu hakkında yorumlarınıda yayınlamazsan sevinirim abi.
  cronix23@h..

ao cu12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:54
dıagramlar bozuldu sımdı sıra ao da bakalım oda etkıye tepkı verıcekmı herzaman kı gıbı kar bu kadar zormu bızım ııcn :)
  ..

BLUESKY12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:10
Bazı arkadaşlar ne kadar sabırsız. Arif abi size demedi mi arkadaşlar sistemin gelmesine 2-3 gün kala modelleri dikkate alın diye. Bende kar hastasıyım hatta kar pisikopatıyım. Ama zamanı ileri alamayacağımıza göre beklemek başka şansımız yok. 6 saatte bir modellere göre yorum istiyorsunuz. Ülkemizin hava şartları 6 saatte bir değişmiyor. Herkese sabır diliyorum.
  ..

Havadelisi12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:35
Az önce, "Alıntı Nasıl Yapılır" yazımın altına gönderilen bir yorum linkte. Admin: IP numarasını not edersin.
Cevap:
Linkteki yazıyı sildim. Niye bana gönderiyorsun ki. Alıntı yapan ben değilim :) Kim senden alıntı yada çalıntı yapmışsa onlara odaklan bence. Yanlış adreslerde vakit kaybetme. Yine de ip numarasını not aldım. Daha önce bize aynı ip. no.su ile yorum gönderen biriyse ortaya çıkar ben de söylerim. Bize de benzer yorumlar geliyor siliyoruz. Fazla ciddiye alma kafana da takma.
  ..

TaHmİnCiMaRaZ12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:31
beyler moraliniz bozmayın öğle modülleri kötü çıkış olabilir ama diyaframlarda daha iyi olur bence canınız sıkmayın ayrıca bu NOAA ve OA hindisklerine aman nazar deymez inşlah hepiside nötrona doğru çıkıyolar buda sistemlerin yaşamını uzatıyo zaten joo basdardide öle söledi doğu avrupa soyucak dedi kafanızı takmıyın böle şeylere sağolsun arif abi ve avaturkadan çok iş öğrendim burda sohpette filan ben meteolurjiye çok meraklı biriyim onun için her şey çok süper olcak biraz daha sapır onun için sadece saygılar efendim
  ..

aslan12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:52
modellerin sonunda sürekli bi soğuk gözüküyor günler geçiyor ama hala hep en sonda soğuk var sanki bilerek bu şekilde hazırlanıyor modeller ilgi artttırmak için.
  ..

derya12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:40
Arkadaşlar öğlen modelleri çok kötü malesef bi türlü modeller rayına oturmadı gitti ama Allahın izniyle arif beyin tahminlerine güveniyoruz hadi bakalım hayırlısı...
  derya..

AYDIN K.12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:14
peki arif bey ortamı biraz daha ateşleyebilecek bir soru , sizce aralık ayında avrupanın batısının yaşadığından daha mı sert soğuklar bizi bekliyor
  ..

ALİGEL12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:37
NAZAR DEĞMESİN DİYE SES ETMEDİM AMA KORKTUĞUM BAŞIMA GELDİ.ŞİMDİ MODELLER DAHA ÇOOK TAKLA ATAR,ATAR DA BENİM KORKTUĞUM HAİN A.B. HEMEN BELİRİVERDİ BU HAİN 4 YILDIR CANIMIZA OKUDU ŞİMDİDE HEM SOĞUN KUZEYDEN BİZE GİRİŞİNİ ENGELLİYOR HEMDE CİDDİ UZUN SOLUKLU OLMASI MUHTEMEL SİSTEMLERİN ÖNÜNÜ KESİYOR.SAYIN ÜSTAD 4 SENEDİR HEMEN HEMEN HER SİSTEMDE GALİP GELEN HAİN A.B. BU SEFER ALT EDİLEBİLECEKMİ YOKSA BU MÜTHİŞ SİSTEMDE SAYESİNDE BATI AVRUPAYAM MI KAYACAK TAKİBE DEVAM İNŞALLAH KORKTUĞUM BAŞIMIZA GELMEZ.....
  ..

karamamba2512 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:29
sığırcıklar konusunda arif beye katılıyorum 1985 ve 1987 yıllarındaki karlar ve soğuk öncesinde de sığırcık sürüleri istanbul semalarında bol miktarda dolaşıyorlardı.
  karamamba@..

karcı bartu12 Ocak 2011 Çarşamba 14:01:15
arif abi 20 ocaktaki sistemde trakya nasıl etkilenecek lütfen bir cevap arif abi
  ..

Utku12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:05
Arif abi benm fınallerm 21 ocakta btio ve izmitten kırklareliye gdecegm sence yolda sorun yasar mym kardan dolayı lutfen cevaplar msn abi?
  ..

DEMİRMANNO12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:13
verilere aoya göre naoya göre diyagramalra göre soğuma buysa hiç gelmesin bu nasıl iş buu trakya sanki okunmuş içeri girmiyor ne yapçam bu soğumayı üstadım iyice dellendim soğuma buysa 20 sidne hiçç gelmesin
  ..

ERMAN12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:54
Ankara'da valla güneş nedir unuttum.2 haftadır sadece 1 gün pazar günü hava güneşliydi.Kaç gündür hava kapalı ve sanki her an kar yağmaya başlayacakmıs gıbı bir hava var yani model falan bilmesek kar ne zaman başlıyacak diye pencereden pencereye koşardım herhalde.Bu arada modeller inş yavaş yavas oturacak.20 sinde o sogugun ülkemize girmemesine bence imkan yok.Modellerde 200 lerden sonra soguk avrupaya gıdıyor gıbı gozukuyor ama ao ya bakarsak böyle bırseyın ımkanı yok soguklar bıze akacak..Modellerde avrupalılarda yola gelecekler evelallah:))
  ..

ufuk çizgisi12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:50
bu gfs sinirlerimizi bozmak için mi yapıyor anlamadım saçma sapan bir model çizmiş ...
  ..

YUnus POLAT12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:19
ARİF ABİ BİZLERİ YİNE GAZA GETİRDİN İŞALLAH YİNE SODA İÇMEYİZ. BAZI MODELLERDE 20 VE SONRASINDA SICAKLIKLAR HALEN DÜŞÜK DEĞİL NASIL KAR YAĞACAK ÖZELİKLE MUĞLA VE ÇEVRESİ İÇİN ?
  yunusdasil.. | http://www.yunusdasilva@hotmail.com (63)

tarzan12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:41
Modellerde ( 180\'nin içinde ) dana gibi bir alçak basınç görünüyor İskandinavya üzerinde:) Bu yüksek basıncı aşağı iter mi? Ya da dönüş hareketiyle soğuğu yine Rusya içlerini mi yollar? Ya da daha aşağıya inip bize yardım mı eder? yada başka bir şey mi olur? Not: Tamamen bilimsel bir merak sorusudur, kesinlikle modellerin dansözlüğüyle alakası yoktur:)
  ..

karfirtinasi12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:27
İSTANBULLULAR DİKKAT! ŞEHRİMİZİN EN SICAK BÖLGESİ GÖZTEPEDİR, ARTIK BU KESİNLEŞMİŞTİR, HANİ HEM SOĞUK SEVİP HEMDE OTURACAĞINIZ SEMTİ DİKKATLİ SEÇİN DİYE BİLGİ VEREYİM İSTEDİM:)
  ..

TaHmİnCiMaRaZ12 Ocak 2011 Çarşamba 13:01:06
arif hocam kuşları takip ben ediyorum. bazı kuşlarda degişikler var. cok kavga ediyorlar mesala. bu soguk gelecek anlamına mı geliyor. iyi günler
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2086
Sayfalar
< | 1 2 ... 2079 2080 2081 2082 2083 2084 2085 2086 2087 2088 2089 2090 2091 2092 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,565 s
Sayaç: