Serbest KürsüMesaj Ekle | Siteye Dön



kezman/izmir08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:26
BİRİ DİMİYİ DURDURSUN!!!!!!!!! Adamlar kendilerini aştılar.neden mi?işte nedenleri 1)Balıkesir merkeze bakayım dedim en yüksek sıcaklık 11 en düşük sıcaklık 9 birde ne göreyim yoğun kar yağışlı:D 2)Bursa merkeze bakayım dedim en yüksek sıcaklık 12 en düşük sıcaklık 5 birde ne göreyim yoğun kar yağışlı:D 3)Erzuruma bakayım dedim en yüksek sıcaklık 4 en düşük sıcaklık -10 erzuruma bir baktım bakmaz olaydım kar beklerken karla karışık yağmur resmi:D allah DMİ ye akıl fikir versin ne diyelim.Bir anda dün Arif üstadıs söylediği söz geldi aklıma Abuk sabuk (apık sapık) tahmin yapan geçen sene bizi yetkisiz ilan eden DMİ! Sen de titre ve kendine gel. Adam akıllı yapacaksan şu işi yap yoksa bırak. Memur zihniyetiyle tahmincilik bu kadar olur. 7 derece olacak yere 13 derece dersin 2 derece olacak yere 8 derece dersin. Ne 8 derecesi ulan ne 8 derecesi. Aklınız yerinde mi bu tahminleri yaparken arif üstadımızın dmi hakkında söylediklerine %100 katılıyorum. titre ve kendine gel dmi.
  desouza_00..

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:23
Sayın Terra, Verileri doğru analiz ediniz. 5 derece bir önceki gece en düşük sıcaklık. 8 derece o günün en yüksek sıcaklığı. Cephe girişi ile sıcaklık aniden düşerek yağış kara dönecek. Takip eden gece ise sıcaklığın 0 derece olacağını belirtiyorlar.
  ..

quaresma08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:18
ayıp günah o tahmini yapan ve yayınlayan ayvalık ilçesini gece 13 gündüz 16 olarak karla karışık yağmurlu gösteren DMİ
  emrglcg@ho..

metehan190708 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:36
ankaragücü arkadaşım dikkat ederseniz arif hocayı bile deli eden yorumlar ve değişken mesajlara ithafen yazdım bu son mesajlarımı.sizin mesajınızda geçenlerde yazdım bir diyorsunuz 20 sm kar olmaz sonrada iki gün aralıksız kar diyorsunuz bu sizin görüşünüzdür ben de yorum yapmayı değil bilgili seviyeli tecrübeli insanların fikirlerine değer veririm.insan buraya arif hocanın bilgisine yorumuna geliyor ben de dahil onun mesajlarını okumaya fikirlerini öğrenmeye çalışmaktayım.iki de bir deişen fikileri değil he yağsada yağmasada umrumda değil ben zamanında gördüm 1980li yıllarda 200 li yıllarda karağrı doğubeyazıtta da askerlik yaptım tankçı olarak seneler öncesinde meraklanmayınız siz. neyse önemlide değil artık arkadaşım ben derdimi belirttim düşüncemi paylaştım senin gibi.bağcı ile değil toprak ile ters düşmem. herkese emeğinden dolayı tşkler kolay gelsin.. arif hocayıda daraltmayın da işini yapsın ....
  mete.han.1..

liman08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:20
hemen hemen aynı karşılığıdır meteor 43mm nin
  ..

Wind Chill08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:58
Soğumada görülecek bir miktar gecikme de dikkate alındığında Meteoroloji'NİN in Ankara için öngördüğü -2/0 rakamları gerçekçi değil. Çünkü asıl ani soğuma cephe geçişi nedeniyle sabah saatlerinde olacaktır. Bu nedenle gündüz sıcaklığı muhtemelen geceden daha düşük olacaktır.
  ..

Önemli soru08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:48
Arkadaslar, arkadas soruyor haftasonu maşukiye tarafında olcakmıs.(sakaryaya baglıymıs galıba) Yeteri kadar kar olurmuymus? Dedıgıne gore 60 mt falanmıs rakımı...Cevaplarsanız sevınırım onun adına, Tesekkurler...
  ..

met.uz.snowcem08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:14
yav arkadaşlar 43 mm kaç cm e denk geliyor ya kafam karıştı
  cemmm63@ex..

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:07
DMİ yeni güncellenen MM5 metogramlara göre; Ankara'da sıcaklık cuma akşamı 21.00 den sonra 2 derece altına düşecek. Sıfıra düşmesi 00.00 yani gece yarısı. DMİ'nin esas aldığı verilerden birisidir.
  ..

Terra08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:20
DMİ meraklısı arkadaşlar,bilginiz olsun...10 Aralık Cuma Günü BALIKESİR: En yüksek:11 En düşük:9 Tahmin edilen hadise:YOĞUN KAR YAĞIŞLI.. YOrum sizin DMİ meraklıları..
  ..

Wind Chill08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:31
Ankara\'da kar yağışının başlangıçsaatleri sabaha karşı vey sabaha 7-8 gibi olabilir. Bedirhan Gökçe\'ye ben de katılıyoruM. Bu saatten sonra sistemde radikal bir değişim olmaz. Rekor beklemek de pek mantıklı değil. Ankara\'da yüksek kar kalınlıklarının ölçüldüğü sistemlerde, halihazıedaki hava da sıfırın altındadır ve yerde de kar örtüsü vardır. Başlangıç için 9-10 cm yeterli olabilir. Çünkü yükseklerde bu sayı 15 cm ve üzerine çıkabilir.
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:59
malawi68 08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:33-Hüseyin kardeş seni sohbete bekliyoruz.Hem burada fazla yazamam.Malum sayın admin sonra ceza keser.Sen bir sohbete gel hepimiz seninle konuşmak istiyoruz o çok değrli bilgilerini bizimle paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.Kırma bizi akşam saat 21:00 da sohbette ol. MALAWİ, BU YORUMUNDAN ANLADIĞIM KADARIYLA HÜSEYİN KARDEŞİMİZE SOHBETTE ANA-AVRAT DÜZ GİTCEKMİŞSİNİZ GİBİ BİR ALGILAMA İÇERİSİNE GİRDİM BEN ŞAHSEN YANILIYORMUYUM ACABA YOKSA ? :)
  ..

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:17
Sayın Metehan1907 Bir ricam olacak. Eleştiri yapmak en kolayıdır. Sizi bir kaç gündür attığınız eleştirel mesajlardan takip ediyorum. 4-5 mesaj attınız. Keşke bu mesajlardan en azından birisi sizin de öngörünüzü içerseydi. Yok ben tahmin yapmam okurum diyorsanız zaten Arif Bey'in tahmini gayet açık ve net. 1 hafta önceki sinoptik görünümün ve son yaptığı tahminin değiştirmeden arkasında duruyor. Yeterli değil mi? Dün benim de adımı zikretmişsiniz. "Şöyle olacak, böyle olacak" gibi cek ve caklı konuşmaktan hep kaçındım. Üstelik 12 aralık sistemini ilk bahse açan kişi olarak. Hava olayları dinamiktir ve son ana kadar ne olacağı ne yazık ki bilinemiyor. Her güncelleme sonrası "artık böyle olacak" tarzı yorum yapmadım ve yanlış anlamalara meil vermemek için özellikle "son güncellemelerin" ne anlattığını ve farklarını açıklamaya çalıştım elimden geldiğince. Aradaki fark çok açıktır. Bir sonraki güncelleme farklı veriler ortaya koyarsa, aradaki farkları da yazarız bu hür paylaşım ortamı içinde. Siz sanırım 1 yıllık hava durumunun peşin peşin açıklanmasını ve değişmemesini arzu ediyorsunuz ki mümkün değil. Ben üzüm yemem, işim bağcıyla diyorsanız kolay gelsin.
  ..

Modelist "©βΛ§ΛЯ-84" WinterLover08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:54
kocaelide cuma akşamından sonra geceye doğru ve cumartesi günü yoğun kar yağışı bekliyorum.
  ..

isa08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:42
merhaba arkadaşlar yorumlarınızı takip ediyorum bende karsever olarak gelecek olan sistemden dolayı seviçliyim. ben 29 yaşındayım 92 kışını çok iyi hatırlıyorum yazsam buraya sığmaz. 2 hafta sonra kar yerden anca kalkmıştı. 90 lı yıllardada güzel bol kar yağışlı kışlar oldu aralarda bikaç yıllar hariç iyiydi.çocukluğumdan aklımda kalan bir tarih var 10 aralık bu tarihi çocukken dört gözle beklerdim :D o tarih geldi mi kar izmit e illaki düşerdi en fazla 10 gün gecikirdi 20 aralığa kadar ilk örtü yapacak kar yağardı. ne diyim bu sene den ümidim vardı ve bu sistemi görünce dahada ümitlendim ve çocukluk yıllarındaki anılarım gözümde canlandı birde o tarih 10 aralık dört gözle beklediğim tarih gerçek oluyor inş kaç senedir dikkat edin aralıkta ortasında kar yağışı olmadı hep genelde ocak ve şubatta kar yağdı bu sene eski yılları yaşıcaz gibi hissediyorum tekrar görüşmek dileğiyle esenkalın arifarif ustada selamlar böle bir siteyi bizlere kazandırdığı için teşekkürlerimi iletiyorum başarılar dilerim
  mertt_4141..

met.uz.snowcem08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:40
kasap hayri üstada laf yok sistemi çok önceden söyledi hem istanbula kar geliyo merak etme cumartesi gecesi süpriz var haa bu arada sizin kıymalar iyimi ben laho hastasıyım da belki fiyatta anlaşırsak abone olurum size
  cemmm63@ex..

kardanadam3508 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:39
YUNAN BİLE İZMİRE KAR VAR DİYOR. http://forecast.uoa.gr/forecastnew.php ATİNA ÜNİVERSİTESİNİN TAHMİNLERİ DE GÜVENİLİRDİR. cumartesiyi bekleyin.
  .. | http://forecast.uoa.gr/forecastnew.php (191)

met.uz.snowcem08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:48
sevgili admin benden de laho söyle o site sakinlerine ayranlar senden ama:)
Cevap:
Admin: Tamam :D
  cemmm63@ex..

Kasap_Hayri08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:43
Arif üstad,Semih ve diğer tahmincilere saygım var.Beni bilen bilir,3 senedir üstadı takip ederim.Ancak son yıllarda tahminlerinde pek de başarılı olamadım.Hava konusunun sürekli değiştiğini ve olumlu bir haber vermek istediğini biliyorum ama genelde tahminciler ist için kar yok ya da örtü oluşturmaz diyolar.Bilirim başka tahmincilerin yorumlarının sana sorulmasından hoşlanmazsın ama durum bu.İnşallah sen haklı çıkarsın.
  ..

METEHAN190708 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:02
4)kar gelsede gelmesede umrumda değilşu andan itibaren yağması yağmaması arif hoca sende artık insanları mutlu etme ve bilgilendirme çalışmalarına bir ara verip ara ara da olsa bu ziyaretçi sayfasında kendi yorumunu yapıp genel olarak bu ileri geri adım atanları susturursan sevinirim…….
  mete.han.1..

sülo08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:41
arif abi şaka gibi ya DMİ edremit 16 derece karlı gosterıyor cuma gunune bu ne ya :)
  ..

METEHAN190708 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:34
3)baştan beridir arif hocanın görüşü değişmedi sabit her mesajında da bunu belirtiyor.ben tanımam şahsen kendisini belki de bünyamin sürmelidir bunuda bilmem ama yorumlarında ki kararlılık ve sonuna kadar bildiği hedeften şaşmayan tavrına hayran kalmaktayım.inat ve sabırla herkesle uğraşması insanı inanın ki geriyor..kimse yüzde yüz tutturamaz bu olayda.fakat tecrübe ile gelen bir birikimin bu kadar geniş kitleyi bilgilendirmesi de süper bir eğitmenlik
  mete.han.1..

METEHAN190708 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:58
2) hoca ve site adminleri sizlerden ricam artık kısıtlama ve kriter oluşturmanız.buraya arif hocanın yorumlarını okumak için gelen nice insan var benim gibi aralarda gereksiz boş ve değişken mesajları yorumları eleyiniz lütfen eğer benim bu mesajımda sıkıntı yaratacaksa bunuda yayınlamayın ama sizlerden ricam 40 lı yaşlara merdiven dayamış yolu yarılamış biri olarak çocuksu ortamlara ve gereksiz gerginliklere meal vermemek için sizlere çok iş düşmekte...
  mete.han.1..

tayfun08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:57
Arkadaşlar biri şu DMİ ye dur desin ayıp valla istanbul c.tesi ve pazar kky 9 derece rezalete bakın
  tayfa37@ya..

samet solak08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:34
FAZLA PANİC YAPMAYINIZ İZMİRDE CUMA GECESİNDEN İTİBAREN VE CUMARTESİ SULU KAR VE KAR YAGISLARI OLACAK DEDĞİMGİBİ MANİSA KULA SALİHLİ BORNOVA BOYUNCA KAR YOGUN YAGACKTIR...
  ..



METEHAN190708 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:16
1)yahu benim yaş 38 gençlik yıllarımda nesrin topkapı vardı dansözlük meleğini hakkıyla yapan zaten oda yılbaşlarında trt 1 de çıkardı bir de bu zamanda birsürü.yahu bu kadar kıt bu kadar dar görüşlü insanlar topluluğumuyuz bizler !!!hayretler içerisinde okuyorum yorumları mesajları!!!!herkes dakika başı değişiyor sağa sola nasıl iş anlamadım ne bu şaşımısınız yoksa yakın gözlüklerini çıkartıp uzak gözlüklerimi takıyorsunuz ara ara...her güncellemede değişiyorsunuz hayırdır?!!?!?!?
  mete.han.1..

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:06
Sevgili Admin klavyenden bal damlıyor. Ne güzel linktir o öyle. Lütfen Meteo.it'e bizden sevgiler ilet. :-)
Cevap:
Admin: Başüstüne :)
  ..

sedat albayrak08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:58
arif abi ben çorlu edirne arası otobüs hattında şoför olarak çalışıyorum korkulacak bir durum varmı abi eğer ciddi bir kar yağışı söz konusuysa uyarılarınız hangi günler için olacak ?
  ..

Admin08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:20
18-15 Aralık - meteo.it sitesinin tahmini
  .. | http://www.iouppo.com/life/1012/817456fa273d18110920cdce3731f730.jpg (620)

Admin08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:58
10-17 Aralık - meteo.it sitesinin tahmini
  .. | http://www.iouppo.com/life/1012/03205149c4821a215d73be987605ddea.jpg (503)

ANCHORMAN08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:27
Kar lastiğimi taktırdım, antifrizimi ölçürttüm, silecekleri değiştirdim. Kışa ve soğukları hazırım. Bu sistem de Eskişehire en az 15 cm kar bekliyorum + Ayaz.
  ..

Admin08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:34
Deniz suyu sıcaklığını dmi 14 e düşürdü. Resimde ise yer yer 13 ler görülmekte, dahada yukarıları 12- 11 diye azalıyor. Son 3 gün kala deniz suyu 1 derece daha düşerse neler olur siz tahmin edin :D
  .. | http://img20.imageshack.us/img20/50/47654867.gif (171)

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:32
Welbane'ye hitaben yazdığım mesajda "güncellemede" kelimesinde "de" eki yanlışlıkla ayrı yazılmıştır. De, dahi anlamında değildir. Düzeltir özür dilerim. Yaşasın güzel Türkçemiz.
  ..

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:07
Beyler hatırlarsınız bu ekim ayında bir sav ortaya attım. 91-92 kışı başlangıcı... Bu öngörüde 29 ekim sistem, 40 gün ılık periyot, 12 aralık sistemi yer alıyordu. Yine 91-92 kışının devasa sistemi 27 aralıktan söz ettim. Diagramlar 23-24 aralık gibi tekrar düşüş eğilimine girmiş görünüyor. O zaman madem bu teori bizi şu ana kadar yarı yolda bırakmadı devam edelim. 11- 16 arası soğuk sistemin devamında bir sonraki tarihimiz; 27 aralıktır....... Şu anki sistem sonrası bir kaç salınım ve sistem olabilir. Ama çok etkili olabilecek bir sonraki esasoğlan sistem 27 aralık olabilir. Hadi bakalım.
  ..

derya08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:41
ARİF BEY allah aşkına wetter3-de modelleri cuma gecesinden itibaren ve cumartesi tüm günü izmirde kar gösteriyor.ve inatla bazı arkadşlar hala kar olmayak diyor.abi sen kar olacak dedin tabi önce allahın izniyle.peki ben bir izmirli olarak sana şunu sormak istiyorum.örtüyü geçtimde arabaların üstünde ve ağaçlarda bir beyazlık görürmüyüz.birde izmir sence cumartesi günü öğlen en fazla kaç dereceyi görür.ben 4 dereceyi geçmez diyom asen abi...
  derya..

Bedirhan08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:03
AnkaraGücü Sistemin Gün Erteliyebileceğini Bellirtmişdim Tahminimde. Bu Saaten Sonra Ertelemenin Olmayacağını Düşünüyorum Sistemin Tüm Faktörleri Ortaya Çıktı Sayılır.
  .. | http://Havaturka (89)

MiStRaL08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:00
http://img718.imageshack.us/img718/7005/21owseuropemodeldata ukm.png http://img69.imageshack.us/img69/7005/21owseurope modeldataukm.png
  .. | http://img718.imageshack.us/img718/7005/21owseuropemodeldataukm.png (240)

Wind Chill08 Aralık 2010 Çarşamba 15:12:40
DMİ'nin başına meteoroloji mühendisi bir genel müdürün gelmesi bizleri sevindimişti. Tahminler daha da iyileşir diye. Gelin görün ki, eskisine göre daha kötüleşti. Adeta spor toto oynar gibi tahmin yapıyorlar.
  ..

Ankaragücü08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:36
Welbane'nin de söylediği gibi bu güncelleme de soğuk girişi gecikmiş görünüyor. Cuma gecesi bu güncelleme dikkate alınırsa kar değil yağmur var ve kar ancak cumartesi sabah - öğlen başlayabilecek gibi. Tabi son 24 saate girmeden bu durum her güncelleme de sürekli değişecektir. Beni şaşırtan DMİ'nin haritası oldu. Sistemi ikiye bölmüşler. Pazartesi ilk sistemin yağışı doğuya çekiliyor ve batıdan yeni yağış giriyor. Şu anda güncel model bunu öngörmüyor ve olası diğer yağışı pazartesi gösteriyor. Bunu ens tahminlerinden bir kontrol etmek lazım.
  ..

malawi6808 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:33
Hüseyin kardeş seni sohbete bekliyoruz.Hem burada fazla yazamam.Malum sayın admin sonra ceza keser.Sen bir sohbete gel hepimiz seninle konuşmak istiyoruz o çok değrli bilgilerini bizimle paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.Kırma bizi akşam saat 21:00 da sohbette ol.
  ..

Tülay08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:31
Arif bey merhaba, ben salı günü günübirlik uçakla izmir'e gideceğim. Kar bakımından herhangi bir sorun yaşarmıyım acaba.. Teşekkür ederim
Cevap:
İstanbul'dan gideceksen belki biraz gecikme olur ama önemli bir sorun yaşayacağını sanmam.
  ..

snowhuso08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:54
beklenen sistemin ardından gelmesi muhtemel daha güçlü bir sistemin bizi istediğimiz derecede etkileyebilmesi için azor d.y.b merkezinin daha uzun soluklu ve kararlı biçimde güçlenmesi ve konumlanması gerekir bence.mesela görünen zaman zaman 1050 mbarlara kadar çıkabildiğidir.ancak dikkat edilirse y.b karakterine uygun hareket ettiğini söyleyemeyiz.zira y.b ler çoğunlukla uzun vadeli ve sabit olarak koumlanabilmektedirler.ancak bunun için gerekli dinamiklerin iyi çalışması gerekiyor.atlantiğin biraz daha soğuması ve la nina nın etkisini daha fazla hissettirmesi gerekiyor.azor önce o.vrupaya kadar genişleyip beklediğimiz sistemin bize de ulaşmasına aracı oluyor ancak hemen sonra çok fazla kuzeye genişleyip b.avrupa kıyılarına kadar daralıyor gibi.bu yüzden beklediğimiz sistemden sonra gelebilecek daha etkin bir sistemin başta o.avrupa olmak üzere b.avrupaya yarayabileceğini düşünüyorum.beklediğimiz sistem eğer beklenenden daha erken giriş yaparsa güç kaybı azalabileceğinden örtü oluşturabilecek bir kar bırakabilir.ancak şu anki görünüm beklenen zamanda ya da biraz daha geç girebileceğini gösteriyor.eğer y.b biraz daha geç batıya doğru çekilirse beklenenden erken gelip örtü yapacak kar yağışları bırakabilir.bekleyip göreceğiz arkadaşlar.
  ..

kezman/izmir08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:35
dmi cumartesş günü izmire 7 derece yağmurlu istanbula 9 derece kky vermiş.işte klasik bir DMİ hipotezi.çözebilene aşk olsun:D
Cevap:
Kafayı sıyırmış bunlar.
  desouza_00..

asfalya08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:55
Obasar,sınıf mümessili senmisin.:)Bizim milleti bilmezmisin.Durağa 5 dakika otobüsü geç gelse bizim millet verip veriştirmeye başlar.Kar yola çıkmış,Kapıkuleye dayanmış,Pasaport işlemlerini başlatmış,millet içerde düğün hazırlıklarına başlamış.Snowhüso bile yerini en önden kapmış.hele ilk kar düşsün neler olacak neler:)sustur artık milleti susturabilirsen.:)Kar geliyooor kaaaar..Hemide,Yara yara geliyooooorrr. :)
  ..

doktor9208 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:19
HÜSEYİN izmire kar yağar demek tv kanalları için bir risktir bunu hiçbir tv kanalı kolay kolay söylemez ama arif abi ve diğer arkaşlar için risk değildir söylerler tutar yada tutmaz kimseye hesap vermek zorunda değiller imsenin hayatı yada parası söz konusu değil çünki seninde hesap sormaya hakkın yok bence
  ..

bunny5808 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:59
bursaya 12 derecede yoğun kar yağcgna inanıyomusun? :) ama DMİ Bu atmştır kafadan. Fazla guvenme derim. Ama bu adamlarin bence istanbula garezi var! 2008 ocakta hatrlayanlarınız vardır. 7 derece kky vermslerdi sistemden 3 gun once istanbula. Snra ne mi oldu? Kar oldu , tipi oldu okullar tatil oldu! Yine öyle olacak! Adamlar havada kar görene kadar istanbula uyduruk tahminler yapacktr.!
  ..

Bedirhan08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:02
Admin, Bunun Basit Açıklamaları Vardır Rüzgar Daima Yb Alanlarından Ab Alanlarına Doğ­ru Eser.(Sistem Yolun Başlarındayken Zaten Ruzgarlar Sistemin Takibindeydi). Yurdumuzda'da Olay Böyle Olacak= Anadolu Üzerine Ab Yerleşecek Bu Ab 'ın Saat Yönüne Ters Hareketiyle Sibirya Üzerindeki Yb Açıklığını Ortaya Çıkaracak . Bu Açıklıkdaki Ruzgarlar Marmara Üzerindeki Alçalmış Havaya Doğru Doğru Harekete Geçecek Yb Kuzeydoğumuzdaki Açıklıkdan Kaynaklandığı İçin Rügar Poyraz Yönlü Olacak. Eğer Balkanlar Üzerinde Atmosferin Üst Seviyelerinde Drgun Katmanlar Olsaydı Akdenizdeki Ab Alanına Doğru Balkanlar Üzerinden Ruzgarlar Harekete Geçerdi ve Rüzgar Kareyel Yönlü Olurdu.
  alarming.d..

HaKaN08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:03
Ben böyle saçmalık görmedim arkadaş.okadar diyorsunuz arif abi peygamber sabrı var gene aynı saçmalıklara devam.yok böyle bişey ben kuduruyorum sadece siteye takip ederken.aynı sorunda bin tane soruyosunuz.tamam aramızda yaşı küçük kişiler olabilir ancak büyükte bir çok kişi var.sanal alem diye saçmalamaya hiç gerek yok.yıllardır takip ediyorum,adı üstünde takip ediyorum sadece arada bir mesaj çekiyorum sağolsun arif abide sorularım normal olduğu için cevaplarını esirgemiyor.tahmini olanlar tahmini yapar biz takip ederiz bi kaç görüş belirtiriz sadece.yapmayın abiler kardeşler gözünü sevem bi furya başladı ne güzel ama yapılanlar hiç doğru değil.sonrada arif abi bizi bırakma biz sensiz bi hiçiz ayağına yatıyorsunuz.bilgileri veriyor sizi eğitiyor göüşlerini söylüyor bilgilendiriyor daha ne yapsın?onada yazık günah,güzel güzel takip edelim gelcek dedi geldi ve bekliyelim.olayın tadını çıkaralım eğlenelim..teşekkürler kolay gelsin
  ..

met.uz.snowcem08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:17
ANKARA uygun adım rekora koşuyor bunu iyi izlemek değerlendirmek keyfini çıkarmak ve şükretmek gerekiyor tabi ne olacağını zaman göstercek ancak ben son yıllarda bütün tahminlerin (dmi bile)ankaraya günler öncesinden yoğun kar verdiğini ve hiçbir şekilde bu tahminlerde sapma olmadan aynen devam ettiğini hatırlamıyorum varsa hatırlayan söylesin en güçlü sistemlerde bile kar vermekten korkan dmi bile yoğun kar simgesini yapıştırıvermiş günler öncesinden ben de aralık rekoru olabilir dediğimde bazı kişiler dalga geçmişti olsun herkesi seviyorum ANKARA HAZIRMISIN 2010 ARALIK EFSANESİ GELİYOOOOORRRR
  cemmm63@ex..

airmans08 Aralık 2010 Çarşamba 14:12:43
Geçen sene hava turka tahmincileri site girişine bir hafta önceden intro koymuşlardı ve yine dmi ve diğer tüm hava siteleri sistemi fazla abartmaya gerek yok dedıler ve sonucta sıstem bıze teğet geçti ve intro dakı gibi bir olay olmadı ve hava turka ekıbı yanıldıklarını kabul ettı sonucta bır tahmın yuruttuler gercekleşmedi . şu anda durum gecen seneden bır farkı yok hava turka ekıbı ıddaa edıyor dmi ve dığer cogu sıte ve kısıler temkınlı yaklasıyor bekleyıp görecegiz sonuc dersenız hava turka ekibi diğer tum sitelere bir sıfır yenık durumda bakalaım beraberemı olcak yoksa aradakı fark acılıcakmı. eğerki fark acılırsa hava turka ekıbınınde bu tur sistemlerde daha temkınlı yaklaşmaları ve acıklama yapma zamanlarını diğer siteler gıbı iki üç gun kala acıklamaları daha saglam olur kanısındayım
  ..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 2792 sayfada toplam 139597 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 2254
Sayfalar
< | 1 2 ... 2247 2248 2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 ... 2791 2792 | >
Derlenme Süresi:0,448 s
Sayaç: