MESAJ KUTUSUMesaj Ekle | Siteye Dön



adem gökce 06 Ekim 2009 Salı 21:10:22
tertip noldu radyoya benmi denk gelemiyom yoksa kapalımı hep
Cevap:
tertip bu ara kontrollerim var dr. gidip geliyorum açmıyorum kapalı tam olarak işlerim bitsin açacam özür dilerim saygılarımla ALİ KÖRÜK.
  yesilozfm@.. | www.67yesilozunsesi67.tr.gg (12)

yusuf kıyır30 Eylül 2009 Çarşamba 19:09:31
köyümüz halkından pakizer lakabıyla tanınan ali özkök hakkın rahmetine kavuşmuştur ailesine baş sağlığı diliyorum
  yusufkiyir..

İBRAHİM KIYIRLI20 Eylül 2009 Pazar 19:09:04
degerli ali kardesim senin ve ailenin tüm yakınlarını başı saolsun sizinle birlikte acınızı paylasıyorum allah sabır versin bu arada bütün islam alemının ramazan bayramını kutlar birlikte nice seneleri gecirmenizi allahtan niyaz ederim
Cevap:
SAĞOLASIN DEĞERLİ KARDEŞİM DOSTLAR SAĞOLSUN SENİN VE AİLENİN RAMAZAN BAYRAMINI KUTLARIM YÜCE MEVLAM NİCE BAYRAMLARA KAVUŞTURSUN HEP BERABER SAYGILARIMLA
  yesilozfm@.. | www.67yesilozunsesi67.tr.gg (9)

yusuf kıyır19 Eylül 2009 Cumartesi 20:09:41
Ali gerçekten yazını görünce üzüldük başınız sağ olsun allah sabır versin allah rahmet eylesin
Cevap:
SAGOL YUSUF ABİM HEP ÜZÜLDÜK AMA ALLAHTAN GELENE RAZIYIZ YÜCE RABBİM EN İYİSİNİ BİLİR DOSTLAR SAĞ OLSUN ALLAH MEKANINI CENNET PEYGAMBER EFENDİMİZE KOMŞU EYLESİN......AMİN
  yusufkiyir.. | www.67yesilozunsesi67.tr.gg (10)

ALİ KÖRÜK 13 Eylül 2009 Pazar 02:09:12
İBRAHİM KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDERİM TABİ Kİ SİZLERİN BEĞENMESİ BENİ DAHADA MUTLU EDİYOR NACİZANE BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ TÜM DOSTLARA SELAMLAR SAYGILARIMLA ALİ KÖRÜK
  yesilozfm@.. | http://67yesilozunsesi67.tr.gg (10)

ibrahim kıyır12 Eylül 2009 Cumartesi 22:09:23
burdur çavdır kozağaç kasabasından tüm yeşilözlülere slm bu sitede emeği geçen ali abimize sonsuz şükranlarımı sunarım allah her işine kolaylık getirsin gerçekten güzel olmuş allaha emanet olun bayramda görüşmek dileğiyle herkese iyi bayramlar..
  yesiloz_67.. | http://www.67yesilozunsesi67.tr.gg (7)

ibrahim kıyır12 Eylül 2009 Cumartesi 22:09:33
burdur çavdır kozağaç kasabasından tüm yeşilözlülere slm bu sitede emeği geçen ali abimize sonsuz şükranlarımı sunarım allah her işine kolaylık getirsin gerçekten güzel olmuş allaha emanet olun bayramda görüşmek dileğiyle herkese iyi bayramlar..
  yesiloz_67..

yusuf kıyır05 Eylül 2009 Cumartesi 08:09:09
selamün aleyküm köylülerim nasılsınız iyimisiniz inşalaah iyisinizdir ilk önce ali efendiye böyle bir site yaptığı teşekkürlerimi iletirim siteye fazla giren yok herhalde arkadaşlar duyamadılarmı acaba ali köylerde havalar nasıl kızılcaörende resimleri gördüm güzel olmuş selamlar.
  yusufkiyir..

murat-güllüoglu03 Eylül 2009 Perşembe 17:09:57
selam ali abi nasılsın site süper olmuş resimler süper olmuş yeni resimler bekliyoruz selamlar
Cevap:
sagol murat öncelikle teşekkür ederim. Çok sagol iyiyim sizler nasılsınız? İnşaallah daha yeni resimler ekleyeceğim. beğendiyseniz o beni mutlu eder. SAYGILARIMLA ...ALİ KÖRÜK....
  murat_gull..

Burhan Özkök02 Eylül 2009 Çarşamba 01:09:04
border=0 \r\n\"YESILÖZ (MANZUT) KÖYÜNDE BULUNAN VE ORAYA AIT OLAN HERKEZE \r\nSEVGI VE SAYGI DOLU SELAMLAR\"\r\n\r\n*VERDIGIMIZ HER EMEK VATAN ICIN \r\nVATAN ICIN AKITILAN KAN ABI KARDES´LERIMIZIN\r\nHER AKAN DAMLA KAN ICIN DEYIL EMEK \r\nÖLÜME GITMEK BILE AZ GELIR*\r\n\r\n\"SEVGILI ALI KÖRÜK´E DE AYRICA TESEKKÜRLER\r\nGÖSTERMIS OLDUGU ILGI VE KATKILARINDAN\"
  a_sk_vadis.. | http://www.67manzut67.tr.gg (17)

yusuf kıyır 29 Ağustos 2009 Cumartesi 11:08:30
selamun aleyküm ali nasıl gidiyor mesaj kutusundan sonraki ziyaretçi mesaj yazısı biraz kapalı kalıyo fark edilmiyo baya onu açık rengemçevirebilirsen iyi olur teşekkür ederim kusura bakma.
  yusufkiyir..

ALİ KÖRÜK.28 Ağustos 2009 Cuma 17:08:00
TÜM DOSTLARA SELAMLAR AÇMIŞ OLDUĞUMUZ BU SİTENİN YAPIMINDA EMEĞİ GEÇEN GURBETCİ ARKADAŞIMIZ KARDEŞİMİZ BURHAN ÖZKÖK'E SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM.HER YARDIM İSTEDİĞİMDE DEVAMLI YANIMDAYDI. ALLAH RAZI OLSUN HER ZAMAN KÖYÜMÜZ VE DOSTLARIMIZ İÇİN YANIMIZDA OLDUĞUNU BİLİYORUM HER ZAMANDA SİTE EKSİK GÖRDÜĞÜ BÖLÜMLERİ GİDERECEĞİNİ BİLİYORUM TEKRAR SONSUZ TŞK SAYGILARIMLA......ALİ KÖRÜK.....
  yesilozfm@.. | http://www.67yesilozunsesi67.tr.gg (12)

yusuf kıyır28 Ağustos 2009 Cuma 15:08:19
selamün aleyküm köylüler iyi ramazanlar köyümüze yeni bir site kuruldu öncelikle hayırlıolsun diyelim bu vesle ile birbirimizi daha iyi tanıyıp sohbet ederiz inşallah sizleride bekliyoruz ali kardeşimizin eline sağlık diyelim bizim köyümüzüde dünyaya tanıttığı için çok teşekkür ederiz yapılması lazım olan bi site idi öbür kardeşlerimizide unutmuyoruz onlarıda tebrik ediyorum çalişmalarından dolayı kendinize iyi bakın hayırlı günler dilerim allaha emanet olun
Cevap:
A.S abi öncelikle hayırlı ramazanlar dilerim güzel temennilerin için tşk ederim site hepimizin sizler bütün dostlar bana yol gösterin ben elimden geleni yapmaya gayret gösterecem inşaallah tüm dostlara saygılarımla ALİ KÖRÜK.
  yusufkiyir.. | www.67yesilozunsesi67.tr.gg (11)

yusuf kıyır28 Ağustos 2009 Cuma 15:08:21
selamün aleyküm herkese köylüler nasılsınız iyimisiniz yeni bi site kuruldu köyümüz için hep birlikte sahip çıkalım kendinize iyi bakın herkesi bekliyoruz siteyi ziyaret etmeyi iyi ramazanlar
  yusufkiyir..



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 1 sayfada toplam 14 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1
Sayfalar
1
Derlenme Süresi:0,721 s
Sayaç: