İgdir lisesi Ziyaretçi Defterine Hoşgeldiniz.Mesaj Ekle | Siteye Dön



12ler20 Mart 2012 Salı 21:03:17
sevgili idarecilerimiz daha gitmeden unutulmuşuz herkesin fotoğrafı var bir 12 lerin yok en kısa zamanda bu büyük boşluğu doldurursanız çok seviniriz...
  ..

özgür teke10 Mart 2012 Cumartesi 14:03:20
merabalar suat hocam bizim gibi eski mezunları unuttunuz galiba bizimle ilgili fotolar da paylaşırsanız seviniriz...
  ozgurteke@.. | http://... (0)

Taha02 Şubat 2012 Perşembe 15:02:47
Bu okulda okuyorum ve sitenin daha çok gelişirse daha güzel olur.
  love_kill3..

seda sabah çekmece19 Ocak 2012 Perşembe 18:01:23
ah iğdir vah iğdir herşey iyi güzel hoşta nerde mezunlar sayfası...
Cevap:
sitemiz güncellenmekte ve yhenilenmektedir. mezunlar sayfası da yakında hizmete girecektir.
  ..

MUHSİN OĞUZ16 Ocak 2012 Pazartesi 20:01:08
Fevzi ÇALIŞKAN'A sevgilerimle.. Altınüzüm Atatürk lisesi
  ..

Mehmet KONUKOĞLU03 Ocak 2012 Salı 15:01:55
Selam,ben Balçıkhisarlıyım İğdir benim için her şeyim demek tüm dostlara selam ayrıca müdür yardımcısı köylüm Sn SUAT ÇOBANCIYA selamlar.
  m.konukogl..

İbrahim KHEZERLOU 07 Eylül 2011 Çarşamba 01:09:20
Merhabalar, İsmim İbrahim KHEZERLOU Hacettepe Üniversitesi'nde doktora yapmaktayım ve tez aşamasındayım. Tez çalışmalarım için bilgi toplamaktayım. Bana yardımcı olup linkte verdiğim anketi lisenizdeki İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETMENLERİNE doldurumak için iletirseniz ya da öğretmenlerin e-potalarını email adresime gönderirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler ederim, İyi çalışmalar. İbrahim KHEZERLOU 1. The link: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG4 5Z2lpWEctWm1TZU45eXhkbms3cEE6MQ 2. e_khezerlou@yahoo.com
  e_khezerlo.. | http://- (2)

nebahat demirel06 Ağustos 2011 Cumartesi 00:08:59
ilkokul haliyle mezun olduğum iğdir lisesini şu an çok iyi buldum o okulu bitirdim hemşire oldum şu anda bir yıllık emekliyim sevgili çocuklar ozamanlar sobayı biz yakar sınıfı biz temizlerdik ya siz şartlarınız çok iyi ben sizin yerinizde olsam tıbbı dahi kazanabilirim iğdir size emanet artık belki aranızdan meclise yakın olanınız olurda belki belediye oluruz ayıp yani koskoca iğdire köy demeye utanıyorum iğdirin erkekleri elele versinde şu işi yapsın artık tüm okul mezunlarına ve çalışanlarına selamlar
  ..

nebahat demirel06 Ağustos 2011 Cumartesi 00:08:28
ilkokul haliyle mezun olduğum iğdir lisesini şu an çok iyi buldum o okulu bitirdim hemşire oldum şu anda bir yıllık emekliyim sevgili çocuklar ozamanlar sobayı biz yakar sınıfı biz temizlerdik ya siz şartlarınız çok iyi ben sizin yerinizde olsam tıbbı dahi kazanabilirim iğdir size emanet artık belki aranızdan meclise yakın olanınız olurda belki belediye oluruz ayıp yani koskoca iğdire köy demeye utanıyorum iğdirin erkekleri elele versinde şu işi yapsın artık tüm okul mezunlarına ve çalışanlarına selamlar
  ..

tolga çelnk23 Mayıs 2011 Pazartesi 12:05:27
çok yakışklıyım allah bozmasın
  tao78@myne..

MEHMET KAVGACI12 Mayıs 2011 Perşembe 15:05:09
bende çok özledim igdiri vede igdir jandarma karakol komtanlıgında geçen o güzel günlerimi
  bluedream_..

sema demircan13 Mart 2011 Pazar 15:03:20
tekvando grubunun başarısını duyduk çoook tebrik ediyorum.hala lisede olmayı ne çok isterdim ve tabi hep orda kalmayı:-sss\r\n
  sema_okuyu..

saliha26 Aralık 2010 Pazar 20:12:07
iğdiri ve arkadaşlarımı çok özledimm herkese benden selamlar
  ..

HÜLYA13 Ekim 2010 Çarşamba 11:10:51
BENDE ESKİ SINIFIMI VE ARKADAŞLARIMI ÇOOK ÖZLEDİM HEPİNİZE DERSLERİNİZDE BAŞARILAR ARKADAŞLAR...
  ..

Yunus Emre İSKENDER23 Eylül 2010 Perşembe 01:09:03
Yeni eğitim-öğretim yılının tüm öğretmen arkadaşlarıma ve öğrenci kardeşlerime hayırlı olmasını dilerim,site güzel olmuş ama biraz daha detay katılabilir,web sitesiyle uğraşan arkadaşıma saygılarımı sunarım..
  emreiskend..

Kemak KOÇ08 Eylül 2010 Çarşamba 22:09:03
Bütün öğretmen arkadaşların ve öğrencilerimin ramazan bayramı kutlu olsun. İyi bayramlar
  ..

muhammet30 Ağustos 2010 Pazartesi 09:08:34
slm arkadaşlar ben eski sınıfımı çok özledim hatta igdiri çok özledim okullaraçılınca görüşmek üzere a e olun\r\n
  ..

...14 Temmuz 2010 Çarşamba 22:07:07
e arkadaşlar tatil nasıl gidiyorr.okul aranıyormu tatilde?okul açılsın die bekleyen arkdaşlarm war.2ay kaldı bitti sayılır tatil:):):):):):)
  ..... | http://... (29)

Fazıl SANIK19 Mayıs 2010 Çarşamba 00:05:09
merhabalar. ben iğdir lisesi 2001 mezunuyum. Siteyi ziyaret ettiğimde lisede spor kulubünün açılması ve ek hizmet binasının yapılması gibi aktivitelerin oluşmasını görmek beni çok memnun etti. okul idaresine ve tüm iğdir halkına sonsuz teşekkürler.
  Fazil.Sani..

KEMAL KOÇ08 Nisan 2010 Perşembe 19:04:35
SINAVA GİRECEK BÜTÜN ÖĞRENCİLERE BAŞARILAR DİLİYORUM.
  ..

ÜNAL03 Mart 2010 Çarşamba 01:03:42
SİTENİZİ BEYENDİM HARİKA
  .. | http://KASTAMONU (30)

serkan heyder23 Şubat 2010 Salı 19:02:56
slm siteniz çok güzel olmuş hayırlı olsun. inş daha iyisini görürüz kendinize iyi bakın a. e. o. byy
  serkan_hey.. | http://yok (33)

yaşar mehmet,aykut,şerife,havva,serpil,merve,meryem, zeynep ,neslihan17 Şubat 2010 Çarşamba 10:02:33
ömer bizde seni çok özledik. buralara dogru gel.biz hala bıraktığın yerdeyiz. aykut gelmeni istemiyor;););););););););
  11_A..

serap şanel12 Şubat 2010 Cuma 12:02:32
slm ben istanbuldan yazıyorum iğdrliyim siteniz hayırlı olsun
  serap_must..

ömer11 Şubat 2010 Perşembe 14:02:19
slm herkese ben omer orayı özlüyorum. burada sarmıyor eski sınıfıma slmlar hocalarıma slmlar görüşürüz.bu arada albüm hala açılmıyor aykuta katılıyorum \r\n:D
  ..



Kemal KOÇ23 Ocak 2010 Cumartesi 14:01:00
Merhabalar. İğdir'e selamlar. Öncelikle öğrencilerime ve arkadaşlara iyi tatiller. Nasılsınız, umarım bütün öğrencilerimin karnesi iyidir.
  ..

...21 Ocak 2010 Perşembe 18:01:03
atrık yenilensin site suat hocam yaa.hep aynıı.foto albümü oluşturcaktınız onuda unuttunuz ya.
  .... | http://.. (35)

neslihan bakıcıoğlu11 Aralık 2009 Cuma 21:12:14
merhaba herkese resimlere bakınca mutlu oldum gercekten daha cok geliştirilmesini umuyoruz okulumuzun...
  neslihan.1.. | http:// (23)

aykut06 Aralık 2009 Pazar 17:12:22
siteniz güzel olmuş yalnız sınıftaki öğrencilerininde toplu resimleri albümlerin içinde olsaydı daha güzel olurdu site yapımcınızı merak ettim bunu göz önünde bulundurun aileler bu güzel sitede çocuklarının fotoğraflarını görmek isterler yani anı olur.
Cevap:
Sitemiz tasaraım aşamasında olduğunda eksikleri var. Bunlar en kısa zamanda giderilecektir.
  sadece_sen..

Kemal KOÇ30 Kasım 2009 Pazartesi 20:11:09
Esra ve Havva mesajınız için teşekkürler. :)
  ..

Kemal KOÇ30 Kasım 2009 Pazartesi 20:11:37
Bütün arkadaşlarımın ve sevgili öğrencilerimin kurban bayramını kutlarım
  ..

seda sabah çekmace30 Kasım 2009 Pazartesi 13:11:01
afyon kacatepe üniversitesi sultandağı myo dan kucak dolusu selamlar...herkesin kurban bayramı mübarek olsun...ayrıca biraz geç olacak ama tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyotum... sitenizde biz mezunlarada yer vereceğinizi umuyorum...SİTENİZ HAYIRLI UĞURLU OLSUN...
  s.sabah-37..

yok17 Kasım 2009 Salı 20:11:54
ewet çok güzel faliyetler yapılmakta\r\n
  boswwwer..

FaTih_GüreL10 Kasım 2009 Salı 08:11:32
önceLikLe siTeniz hayırLı oLsun değerLi arkadasLar siTede emeqi gecen kişiLere TeşekkürLerimi sunarım.Ne kadar igdirLiseLi oLmasakTa böyLe seyLerin yapıLması TanıTıLması cok qüzeL ve anLamLı bir duyqudr benim için.Herkese başarıLar diLerim.
  fatih_gure..

falan filen09 Kasım 2009 Pazartesi 17:11:10
bende çok özlüyorum eski yılları
  ..

...28 Ekim 2009 Çarşamba 17:10:25
SAĞOLUN KEMLA HOCAM
  .... | http://... (24)

7*9-*89I25 Ekim 2009 Pazar 23:10:11
87UI*0O*09
  ..

FALAN FİLAN25 Ekim 2009 Pazar 23:10:28
SADECE ÖZLÜYORUM OYILLARI
  ..

Kemal KOÇ19 Ekim 2009 Pazartesi 19:10:17
Merhaba sevgili iğdir lisesi :) nasılsınız.Yeni eğitim-öğretim yılınız hayırlı olsun. biraz geç oldu ama mesaj sitesi sorunluydu. esra mesajını okudum teşekkür ederim. siz çalışıp başarılı olun benim için de öncelikli olan o. bütün öğrencilerime, öğretmen arkadaşlara, Abdullah abiye, Dursuna ve de Suat hoca ile Ercan hocaya selamlar. bu arada taekwondo takımı na ve ercan hocaya tebriklerimi sunuyorum. herkese selam
  ..

....17 Ekim 2009 Cumartesi 17:10:45
sitmiz yapım aşamasında.okul müdürümüz suat hocamıza tşk ediyoruz.oklumuzun sitesine zaman ayırdıgı içiin.iğdirlisesine başarılr .
  37@homail...



Bilgi | Mesaj Ekle
Ziyaretçi defterinde: 1 sayfada toplam 40 kayıt bulunuyor. | Görüntülenen sayfa : 1
Sayfalar
1
Derlenme Süresi:0,727 s
Sayaç: