Yazan
burgaz
Yeni Üye
17 Mart 2023 Cuma 18:49:08
ניתוח מיני מעקף קיבה בטורקיה

ניתוח מיני מעקף קיבה בטורקיה לראשונה בשנת 1997 בבית החולים האוניברסיטאי של צפון קרולינה על ידי Dr. תוצרת Rutledge. בניתוח זה מותר להשתמש בקיבה ארוכה וצרה יותר על ידי ביצוע ניתוח בחלק מהקיבה. כך, מכוונים לכך שתחושת השובע בבטן תגיע תוך זמן קצר והגוף שצורך פחות קלוריות יירד במשקל במהירות. ביקורות מיני מעקף קיבה כשבודקים, נראה שזה עובד באופן כללי. עם זה מיני מעקף קיבה זה יהיה טוב בשבילך ללמוד מידע מפורט על



משנת 2000 ועד לאחרונה מיני מעקף קיבה היו נושאים רבים שנדונו על ידי הרופאים עבורם בעוד שחלקם הזהירו מפני ריפלוקס מרה, אחרים הסבירו את הכישלונות של ניסיונות קודמים בנושא זה. אחרי הכל, השמנת יתר היא בעיה גדולה ונוסו כמה שיטות לטיפול בה. המאמר שפורסם בשנת 2005 עם הכותרת מיני מעקף קיבה ורוויזיה ל- Roux-en-Y היה צעד חשוב בהקשר זה וזכה להערכה על ידי הקהילה הכירורגית בכלל. בטורקיה, Murat Üstün מארגן קורסי הסמכה מיני לקיצור קיבה עם ד"ר Rutledge להכרה נכונה ויישום של ניתוחי מעקף קיבה קטנים.

מהי השמנת יתר?
מהי השמנת יתר
מהי השמנת יתר
השמנת יתר היא מחלה שמעוררת מחלות רבות. זהו מצב בו משקל גופו של אדם אינו מאוזן. חישוב יחס לא מאוזן זה מחושב עם BMI. עקב עודף משקל, איברים רבים, במיוחד הלב, מושפעים לרעה.

מהו מיני מעקף קיבה?
בטכניקת המיני מעקף קיבה, תהליך ההפרדה של חלק מהקיבה, המשולה לרגל עורב, מתחיל במרחק של 3-4 ס"מ מיציאת הקיבה. קטע קיבה ארוך המופרד מהצומת של הגוף והאנטרום של הקיבה מחובר עם המעי הדק במרחק של כ-200 ס"מ מהחלק התחתון. בניגוד לשיטת Roux-en-Y מעקף קיבה, אין קושי בתנועת המעי כלפי מעלה והיא מתבצעת מחזית המעי הגס. כך מתקבל מבנה בריא יותר.

בעבודה בנושא זה ובנקיטת צעדים חשובים, דר' מוסלה מפנה את תשומת הלב לחשיבות שק הקיבה ארוך וצר. מהדקאין להניח את הצינורית יותר מ-1 ס"מ מאחורי האזור המיושם, ובניגוד לניתוח כריתת קיבה בשרוול, החיבור מתבצע ללא צורך להתקרב לצומת קיבה-וושט יותר מ-1-2 ס"מ. כך, בניתוח כריתת קיבה בשרוול נמנע אזור זה בו הדליפות השכיחות ביותר וכמעט מתבטל הסיכון לדליפות.

תוצאות ארוכות טווח, שנבדקו על ידי פרסומים נוספים לאורך זמן, הראו שמיני מעקף קיבה עדיף על כריתת קיבה בשרוול וניתוחי Roux-en-Y מבחינת בטיחות, איכות חיים, עמידות וקלות שימוש. מיני מעקף קיבה ניתן לבטא את השלבים כך:

1. יצירת שק הבטן:
בניתוח מיני מעקף קיבה, האורך הממוצע של כיס הקיבה החדש צריך להיות 18-20 ס"מ. בזמן יצירת כיס הקיבה, יש להעביר את הרמה הנקראת incisura מאחורי הקיבה ולהמשיך את התהליך דרך צינור הכיול 36 F. יש להשלים את ההליך מבלי להיכנס יותר מדי לצומת קיבה-וושט. כיס הקיבה הצר והארוך הוא הפרט הטכני החשוב ביותר למניעת ריפלוקס מרה. עם זאת, אין מחקר על כמה אורך הקיבה יספיק כדי למנוע ריפלוקס מרה. עם זאת, ריפלוקס של מרה לתוך כיס הקיבה נצפה בפחות מ-40% מהמקרים, ואילו ריפלוקס לוושט נצפה רק ב-3% מהמקרים.

2. אנסטומוזה במערכת העיכול
חלק מהחוקרים קובעים שלמרות התוצאות המצוינות של מיני מעקף קיבה, ישנן בעיות חמורות בריפלוקס מרה לקיבה ובמיוחד בריפלוקס מרה לוושט. מרחק מעיים של 30-40 ס"מ שנוצר ב-Billroth II הוא יותר מ-150 ס"מ במיני מעקף קיבה. ישנם גם הבדלים בין המיני מעקף קיבה לגרסת ה-Carbajo, כמו אורך המעי המפחית את הספיגה ותפרים נגד ריפלוקס. בעוד שכל אורך המעי נמדד במעקף קיבה בודד של אנסטומוזיס, הוא אינו נדרש במעקף מיני.

לולאת המעי צריכה להיות אנטי-קולית ואנטי-גסטרית, כלומר היא צריכה להיות ממוקמת מול הקיבה והמעי הגס. זה צריך להיווצר isoperistal, כלומר, במקביל ליציאות. עם זאת, בעוד Carbajo רצה שהאנסטומוזה תיווצר בדופן הקיבה הקדמית, מחקרים קליניים לא מצאו הבדל בין שני המודלים. הוא גם חושב שהאנסטומוזה האחורית מתפקדת יותר ומספקת ריקון קל יותר של כיס הקיבה. זה גם כנראה מקל על פינוי חומר מרה. אנסטומוזה במערכת העיכול צריכה להיות מצד לצד, מאחור, בערך 30-35 מ"מ.

3. המלצות מהדק וחיזוק קו מהדק
למרות שמחקרים על הקישורים דיווחו על יותר דימומים מהרגיל, זה לא מצב חמור מבחינה קלינית. נושא חיזוק קו המהדק עדיין שנוי במחלוקת ואין קונצנזוס. למרות שקיימות שיטות כמו שימוש בדבק פיברין ובחומר תמיכה לחיזוק קו המהדק, היתרונות והנזקים אינם שיטות מוכחות במלואן.

4. קביעת מרחק מעיים המפחית ספיגה
מכיוון שהרופאים חשבו שהמעקף Roux-en-Y יעיל עם תכונותיו המגבילות והמפחיתות ספיגה והאפקט המפחית את הספיגה ממקסם את היתרונות של ההליך, המרחק להפחתת הספיגה הורחב בהדרגה והתפיסה של מעקף קיבה דיסטלי. נוֹלָד. ידוע שרק 11% מסך הפחתת הקלוריות לאחר מעקף Roux-en-Y נובע מהאפקט המפחית ספיגה. בנוסף, נקבע כי התוצאה המועילה ביותר של ניתוח Roux-en-Y היא 100-200 ס"מ באורך biliopancreatic.

תוצאות עם Roux-en-Y מראות כי עקיפת המעי יותר מ-150 ס"מ אינה מביאה לשיפור משמעותי בתוצאות הקליניות. אורך biliopancreatic ארוך יותר עשוי להוביל לסיבוכים תזונתיים מוגברים. לכן, מהוואר קובע שמרחק המעיים לא צריך להיות יותר מ-150 ס"מ במעקף קיבה אנסטומוטי בודד.

5. סגירת הפתח המזנטרי במיני מעקף קיבה
אחד היתרונות הגדולים ביותר של ניתוח מיני מעקף קיבה על פני Roux-en-Y הוא שהוא נמנע מאסטומוזיס שנייה של המעי והמעיים והסיכון לבקע פנימי הוא כמעט 0. במעקף Roux-en-Y מפרידים את המעי, אך הליך כזה אינו הכרחי במעקף המיני. מסיבה זו, לא חיוני למיני מעקף קיבה שהפגם בפטרסן, שהוא אחד השלבים החשובים בניתוח, אינו פתוח.

יותר מ-30.000 בעולם מיני מעקף קיבה בהתחשב בכך שזה נעשה, נמצא ששיעור הבקע הפנימי הוא 5.000 ל-1 בממוצע. ב- Roux-en-Y שיעור זה עולה ל-5 אחוזים בטווח הארוך. יש רק 4 דוחות שפורסמו על MGB ובקע פנימי. עם זאת, בנוכחות כאבי בטן בלתי מוסברים, יש לחשוד בבקע פנימי.


Linkleri görebilmek için Giriş Yap yada Üye ol

Cevap yazmak için üye olmalısınız!
Hemen üye olmak için burayı tıklayınız..
 
 
Sayfalar:  1